اخبار شيشه بري اخبار شيشه بري .

اخبار شيشه بري

ماجراي آيينه‌هايي كه به سوريه برده شد

ماجراي آيينه‌هايي كه به سوريه برده شد
ماجراي آيينه‌هايي كه به سوريه برده شد
«يك آيينه قدي بلند داشتيم كه حسن‌آقا برده بود شيشه‌بري و به قطعات كوچك تقسيم كرده بود و با زهرا نشسته بودند و دور آنها را با نوارچسب‌هاي رنگي مي‌پوشاندند كه تعدادي از آن آيينه‌ها را با خود ببرد سوريه.»

به گزارش خبرنگار ايمنا، شهيد حسن احمدي چهاردهم مهرماه ۱۳۵۸ در خانواده‌اي انقلابي و مذهبي در روستاي حسن‌آباد در بخش كرون شهرستان تيران‌وكرون به دنيا آمد و سال ۱۳۷۷ به خدمت در لشكر زرهي ۸ نجف اشرف مشغول و پس از آموزش داوطلبانه با هدف مبارزه با تروريست‌ها و دفاع از حرم حضرت زينب (س) عازم سوريه شد. اين شهيد مدافع حرم بيست‌وپنجم مهرماه ۱۳۹۴ در سوريه به شهادت رسيد.

سميه احمدي، همسر شهيد در جلد ۷۷ كتاب پنج دقيقه با بهشتيان به روايت آخرين روزهاي حضور او در ايران پرداخته است: «قرار بود هجدهم مهرماه اعزام شود. خيلي گريه كردم. مدام تماس مي‌گرفتم ببينم راهي شده يا نه، تا اينكه گفت معلوم نيست برويم و نگران نباش. اما فرداي آن روز، روز اعزام بود.

از شب قبل زهرا با حسن‌آقا با هم نشسته بودند و كاردستي مي‌ساختند. قرار بود براي مدرسه يك بادبادك درست كند كه تا ديروقت با هم بيدار ماندند و بادبادك را با هم ساختند. يك آئينه قدي بلند داشتيم كه حسن‌آقا برده بود شيشه‌بري و به قطعات كوچك تقسيم كرده بود و با زهرا نشسته بودند و دور آنها را با نوارچسب‌هاي رنگي مي‌پوشاندند كه تعدادي از آن آئينه‌ها را با خود ببرد سوريه. با اينكه زهرا ۱۱ ساله بود، اما درك و فهم بالايي داشت. از حسن‌آقا سوال مي‌پرسيد كه اين آئينه‌ها به چه كار مي‌آيد و او هم با صبر جواب مي‌داد. صبح زود بيدار شد و بادبادك زهرا را امتحان كرد و تا دم در با او رفت و خداحافظي كرد.

مقالات ديگر: شيشه بري غرب تهران

دو، سه ساعتي با ريحانه رفتند بيرون. تا لحظه آخر وسايلشان را هنوز كامل آماده نكرده بودم. وقتي مي‌خواست برود سفارش بچه‌ها را خيلي كرد. گفت: خيلي مواظب بچه‌ها و خودت باش. دوست دارم بچه‌ها را زهراوار و زينب‌گونه بزرگ كني. سفارش‌هايش را كه كرد. گفتم: يك شرط دارم. گفت: هر شرطي باشد قبول مي‌كنم فقط نگو كه نروم… گفتم: ان‌شاءالله كه مي‌روي و سالم برمي‌گردي، اما اگر شهادت نصيبت شد، شفاعت من و بچه‌ها يادت نرود. در جوابم گفت: تو فقط دعا كن تا شهيد بشوم، ثواب شهادتم مال شما و ثواب جهادم مال خودم. منتظرتان مي‌مانم و به من قول داد كه شفاعت ما را هم بكند. قبل از خداحافظي هم رو به من كرد و گفت: اگر شهيد شدم براي شهادتم گريه نكنيد.»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۰۴:۲۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

مراحل نصب فنس چمني به صورت گام به گام

مراحل نصب فنس چمني به صورت گام به گام
انسان همواره به دنبال زيبا سازي محل زندگي خود بوده است. فنس چمني هميشه محصولي جذاب در بين محصولات دكور كردن و فضا سازي است. استفاده از آن در بسياري از كشورهاي جهان به دليل ويژگي‌هاي برجسته آن به سرعت در حال افزايش است.
با خريد فنس چمني مي‌توانيد محوطه‌سازي زيباتري داشته باشيد و همچنين براي اهداف امنيتي از آن استفاده كنيد؛ زيرا اين محصول ضمن اينكه منظره سبز رنگي فراهم مي‌كند و به محيط شما حس جادويي مي‌بخشد، امنيت محيط را با توري سيمي داخل آن تامين مي‌كند. اين محصولات در اندازه‌هاي مختلف توليد مي‌شوند و به لطف ساختار منعطف آن، به صورت رول شده يا پنلي به شما ارائه مي‌گردند. ما در اينجا به شما از خريد فنس چمني ارزان تا آگاهي از قيمت فنس چمني و نصب گام به گام آن كمك مي‌كنيم.

فنس چمني چيست؟
فنس چمني به شما كمك مي‌كند با طراحي فوق‌العاده و ظاهري طبيعي، محيط اطراف خود را به راحتي و بدون زحمت پوشش دهيد؛ نصب فنس چمني بسيار آسان است. ساختار فنس چمني با يك توري سيمي گالوانيزه داغ و يك PVC با فرمولاسيون خاص با مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش پوشانده شده است كه در تابستان و زمستان مقاوم است. علاوه بر ايجاد امنيت و زيبايي، مي‌توان از آن براي پوشاندن و حصار فضاي باغ يا ويلا، استخر يا زمين تنيس و يا براي ايجاد حريمي مشخص استفاده كرد. از مزاياي خريد فنس چمني مي‌توان به سهولت استفاده، كمبود هزينه‌هاي نگهداري، داشتن ظاهري سبز در تمام فصول سال اشاره نمود؛ همين امر باعث شده تا به‌طور گسترده در هتل‌ها، رستوران‌ها، بيمارستان‌ها، ادارات و منازل مورد استفاده قرار گيرد.

خريد فنس چمني
مهم‌ترين اجزاي اين محصول، فنس فلزي و الياف چمن مصنوعي است. اجزاي كوچكي از اين فنس‌ها وارداتي هستند كه با تغيير نرخ ارز، باعث تغيير قيمت فنس چمني از فنس چمني ارزان تا گران در بازار مي‌شود. از انواع بسيار محبوب اين محصول مي‌توان به فنس چمني چشمه 4 و فنس چمني چشمه 5 اشاره كرد. اين فنس‌ها در تمام طول سال قابل استفاده هستند و در مقابل سرما و گرما كاملا مقاومت دارند؛ همچنين در مقابل اشعه ماوراي بنفش رنگشان از بين نمي‌رود و تغيير نمي‌كند. نحوه تميز كردن‌ بسيار راحت و آسان و بدون هيچ هزينه نگهداري، از ديگر مزيت‌هاي اين محصولات است. فنس چمني آكاردئوني نوعي از اين محصول است كه مي‌توانيد از آن براي پوشش دادن تراس نيز استفاد كنيد.
از انواع فنس چمني پركاربرد، از فنس چمني چشمه 4 و فنس چمني چشمه 5 نام برديم كه يك متر تا نهايت 10 متر عرض آنهاست.  ابعاد هر شبكه 4*4 و 5*5 است. مي‌توان رنگ آنها را سبز تيره يا سبز روشن انتخاب كرد. نوع چشمه 4 و 5، داراي 5 سال گارانتي ضمانت كيفيت محصول هستند كه مي‌توانند خريدي مطمئن براي زيباسازي و امنيت محيط شخصي شما باشد.

مقالات ديگر: شيشه بري سيار

نصب فنس چمني
نصب فنس چمني كار پيچيده‌اي نيست؛ اما فرد بايد از تخصص و مهارت بالايي برخوردار باشد. الياف به‌كار رفته در اين فنس‌ها بايد بسيار با كيفيت باشند. اگر به دنبال خريد مطمئن فنس چمني تهران هستيد، مي‌توانيد از مراكز معتبر تهيه كنيد. اگر فنس‌كشي به درستي و اصولي با سيم گل كاري يا همان سيم مخصوص تزئين گل انجام گيرد، در زمان كوتاه مي‌توان فضاي زيادي را با فنس چمني پوشاند. اگر نصب آن به درستي انجام شود، تراكم چمن مصنوعي در بين فنس‌ها بسيار زياد خواهد بود؛ به طوري كه خانه يا باغ شما از بين چمن‌ها غير قابل رويت مي‌باشد. همچنين با نصب سيم خاردار روي فنس مي‌توان امنيت آن را چندين برابر كرد.

مراحل نصب فنس چمني به صورت گام به گام در ادامه توضيح داده شده است:

·         تعيين محل
قبل از شروع كار بايد محل مورد نظر كه مي‌خواهيد محصول بر روي آن نصب شود را مشخص كنيد. برنامه طراحي و دكوراسيون محيط را در ذهن خود داشته باشيد، تا بتوانيد به درستي از اين محصول در محل مشخص استفاده كنيد و زيباسازي محل به بهترين نحو انجام گردد.

·         مشخص كردن محل پايه‌هاي فنس
فنس چمني چه بصورت فنس چمني آكاردئوني باشد چه نوع ديگر، داراي پايه‌هايي است كه بر روي محل مورد نظر نصب مي‌شود. براي اينكه محصول محكم قرار گيرد، بايد پايه‌هاي آن را بر روي محل بكنيد و جاي آن را سفت نماييد. اگر محل پايه‌هاي فنس را به درستي انتخاب كرده و نصب نماييد، محصول با گذشت زمان تكان نمي‌خورد و در مقابل باد، باران و هر نوع شستشو مقاوم است.

·         شروع سيم‌كشي
قبل از شروع اينكار مطمئن شويد كه سر راه گياهي نباشد. در اينصورت قبل از كار بايد آن را از سر راه برداريد. محل مورد نظر را با دقت اندازه‌گيري كنيد تا بدانيد چه ميزان مورد نيازتان است. برش آن را با سيم چين انجام دهيد؛ حال زمان آن است كه سيم‌كشي را شروع كنيد.

البته قابل ذكر است كه نصب اين فنس به‌صورت كلي به دو صورت انجام مي‌شود:

اگر حصاري از قبل بر روي محل مورد نظر داريد، فقط لايه‌اي از چمن مصنوعي به روي آن نصب مي‌شود.
اگر محيط بدون هيچ مورد قبلي است، فنس‌هايي كه همراه چمن مصنوعي از قبل ساخته شده بر روي محل مورد نظر طبق راهنماي گفته شده نصب مي‌گردند.
جمع‌بندي
امنيت يك محوطه، از اهميت بالايي برخوردار است. در گذشته جهت برقراري امنيت در محوطه‌هاي باز از ابزار‌هايي مثل فنس فلزي استفاده مي‌كردند. اين فنس‌ها با عيوب زيادي همراه بودند. مانند: ظاهر نه‌چندان مناسب و غير‌قابل اجرا براي محوطه‌هاي مسكوني، ويلايي و باغ‌ها. به همين دليل، رفته‌رفته حضور آن‌ها كمرنگ‌تر شد و ابزار‌هاي جديد‌تر و زيبا‌تري مثل فنس‌هاي چمني، جايگزين شدند. فنس چمني، نه تنها به عنوان يك حفاظ منجر به ايجاد امنيت مي‌شود، بلكه به دليل برخورداري از ظاهر زيبا و سبز‌رنگ، محوطه‌اي همراه با چشم‌انداز فوق‌العاده را هم شكل مي‌دهد. تماشاي اين محوطه‌ها باعث مي‌شود تا حال روحي خوبي پيدا كنيد.

طراحي و زيبا سازي محيط شخصي شما از بالكن و تراس گرفته تا باغ و ويلا را مي‌توان با يك محصول مقاوم و خوش قيمت انجام داد. انتخاب فنس چمني يك راه بسيار عالي براي انجام اين كار است. در كنار فضاسازي، ظاهري زيبا و پوشش‌دهي محل، حفظ امنيت محيط شما نيز مهم است كه با اين محصول مي‌توان به همه اين اهداف رسيد. در نظر داشته باشيد كه انتخاب خريد از توليدكنندگان اين محصول بسيار مهم و قابل اهميت است؛ همچنين قيمت مناسب، نصب و اجراي صحيح براي مشتريان، اولويت انتخاب يك مركز معتبر است. شركت گامان تزيين جاويد به آدرس اينترنتي gamantj.com از بهترين مراكز خريد فنس چمني تهران است كه محصولاتي با كيفيت و با مناسب‌ترين قيمت بازار در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد. فقط كافي است از طريق سايت يا شماره‌هاي شركت خريد مطمئن خود را انجام دهيد تا به راحتي و در كمترين زمان محيطي زيبا و ايمن داشته باشيد.

 


منبع: https://www.ilna.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۳:۵۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)