اخبار شیشه بری اخبار شیشه بری .

اخبار شیشه بری

مبلمان کلیدی ترین و در عین حال محوری ترین نقش را در دکور هر خانه و یا هر ویلایی دارد.

مبلمان کلیدی ترین و در عین حال محوری ترین نقش را در دکور هر خانه و یا هر ویلایی دارد.
مبلمان کلیدی ترین و در عین حال محوری ترین نقش را در دکور هر خانه و یا هر ویلایی دارد. به دلیل اهمیتی که مبلمان در زیبا کردن یک فضا دارد، بسیاری از سازندگان دست به تولید مبلمان در انواع مختلفی زدند. بسیاری از افراد به دنبال خرید مبلمان فضای باز هستند تا بتوانند در تراس، حیاط ویلای خود و... از آن ها استفاده کنند. مبلمان فضای باز در جنس های مختلفی همچون چوبی، آهنی، پلاستیکی و... تولید می شوند. اگر به دنبال خرید مبلمانی هستید که بتوانید در فضای باز از آن استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.  
اصطلاحا به هر نوع مبلی که بتوان آن را در فضای باز قرار داد، مبلمان فضای باز و یا مبلمان باغی می گویند. تفاوت های بسیاری بین مبل فضای باز با مبلی که در منزل می توان از آن استفاده کرد، وجود دارد. بسیاری از مردم به اشتباه این تصور را دارند که هر مبلی را می توان در فضای باز قرار داد، در صورتی که این چنین نیست. مبلی که در فضای باز قرار می گیرد یک سری ویژگی و البته مشخصه های خاص دارد.
خرید مبل فضای باز

بسیاری از افراد قبل از اقدام به هرگونه خریدی به دنبال این هستند تا از قیمت مبل فضای باز مطلع شوند. به دلیل شرایط اقتصادی موجود در جامعه و نوسانات بازار نمی توان یک نظر درستی در این خصوص داد؛ چرا که ممکن است قیمت امروز مبل با قیمت فردای آن متفاوت باشد. با این همه تفاسیر اما برخی از فاکتورها هستند که نقش بسیار مهمی را در تعیین قیمت ایفا می کنند.

جنس مبل از مهم ترین عنصرهایی است که تاثیر بسیار زیادی را در تعیین قیمت ایفا می کند. همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، مبلمان فضای باز در انواع مختلفی نظیر چوبی، پلاستیکی و... تولید می شوند. به طبع مبلمان های چوبی قیمت بیش تری را نسبت به مبلمان های پلاستیکی دارند.

تعداد مبل ها نیز از دیگر مباحث مهم در تعیین قیمت می باشد. به دلیل پر استفاده بودن مبلمان های فضای باز سازندگان دست به تولید ست های 4 نفره و یا حتی 8 نفره زده اند. البته در بسیاری از مواقع نیز خود فرد می تواند تعداد مبلمان را انتخاب نماید. طبیعتا اگر تعداد مبلمان ها بیش تر باشد، شما مجبور به پرداخت هزینه بیش تری هستید.

انواع مبل فضای باز

به جرئت انتخاب نوع مبل مناسب را می توان مهم ترین بخش از خرید مبل فضای باز دانست. مبلمان های فضای باز در انواع مختلفی ساخته می شوند و هر کس بنا به سلیقه و بودجه ای که دارد، می تواند اقدام به خرید یکی از آن ها نماید. در ادامه به معرفی و توضیح این مبل ها می پردازیم.

مبل فضای باز چوبس
مبل فضای باز پلاستیکی
مبل فضای باز آلومینیومی
مبل فضای باز ترموود
مبلمان چوبی، انتخابی مناسب

یکی از انواع مبلمان های فضای باز، مبلمان های چوبی هستند. این مبلمان ها زیبایی بی حد و حصری را به محیط می دهند. اگر جزء آدم های سخت پسند هستید و به دنبال زیبا کردن ظاهر ویلای خود هستید، پیشنهاد ما به شما خرید مبلمان های چوبی است. یک نکته مهمی که وجود دارد این است که اگر در مناطق شمالی کشور ساکن هستید، در انتخاب این مبل دقت کنید؛ چرا که ممکن است در اثر بارندگی این مبلمان ها آسیب ببینند. از این مبل ها با عنوان مبل فضای باز ساده نیز یاد می شود؛ چرا که در عین سادگی بسیار شیک هستند.

مقالات دیگر: شیشه رنگی مدرن

مبل پلاستیکی

دسته دیگری از مبلمان های فضای باز، مبلمان های پلاستیکی هستند. این نوع مبلمان ها جلوه زیبایی را به محیط نمی دهند. معمولا اغلب افراد تمایلی به خرید آن ها ندارند؛ اما اگر به دنبال یک خرید مقرون به صرفه هستید، این مبلمان می توانند یک گزینه مناسب برایتان باشد. یکی از ویژگی های مثبتی که این مبلمان ها دارند در این است که وزن سبکی را دارند به راحتی می توان آن ها را جابجا کرد.

 
مبلمان آلومینیومی، با دوام و مستحکم

دسته آخر از مبلمان های فضای باز را می توان مبلمان های آلومینیومی دانست. این دسته از مبل ها دوام و استحکام خوبی را در برابر بارندگی دارند؛ چرا که هیچ گونه آسیبی نمی بینند و با خیالی آسوده می توانید تا مدت زمانی طولانی از آن ها استفاده کنید. از این مبل ها با نام مبل فضای باز با دوام نیز یاد می شود؛ چرا که در برابر عوامل خارجی بسیار مستحکم هستند و امکان صدمه دیدن آن ها بسیار کم است.

مقالات دیگر: دفتر ازدواج جنوب تهران

مبل ترموود، انتخاب ایده آل شما

دسته دیگری از مبلمان های فضای باز را که می توان از آن ها در هر مکانی استفاده کرد، مبلمان های ترموود هستند. شاید میان انواع و اقسام مبلمان های موجود در بازار افراد تمایلی به خرید این مبلمان ها نداشته باشند. این عدم تمایل را می توان ناشی از ناآگاهی آن ها نسبت به ویژگی های مبلمان ترموود دانست.

ترموود یک چوب فرآوری شده است که برای ساخت انواع و اقسام وسایل چوبی می توان از آن ها استفاده کرد. مبلمان های ترموود زیبایی فراتر از حد تصوری را به محیط می دهند. یکی از مزیت هایی که مبلمان ترموود نسبت به مبلمان های چوبی دارند دوام و استحکام آن هاست. مبلمان های چوبی در برابر بارندگی مقاومت آن چنانی ندارند و به سرعت آسیب می بینند، درصورتی که مبلمان های ترموود این طور نیستند.

 


بهترین جنس مبل برای فضای باز

تا به اینجای مقاله در خصوص انواع مبلمان اوت دور اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم. شاید با آگاهی پیدا کردن نسبت به انواع مبلمان های فضای باز، این سوال برایتان به وجود آمده باشد که کدام نوع از مبلمان های معرفی شده مناسب تر از دیگری است. پاسخ دادن به این سوال کمی مشکل است چرا که یک چیز کاملا شخصی است و نمی توان برای همه افراد یک فاکتور کلی در نظر گرفت. یک سری از نکات اما وجود دارند که می توانند تاثیر بسیار زیادی را بر روی انتخاب شما بگذارند.

بهتر است در ابتدا و قبل از اقدام به هرگونه خرید یک نیاز سنجی درست نسبت به خواسته و مکانی که قرار است این مبلمان ها در آن جا قرار بگیرند، داشته باشید. به طور مثال اگر می خواهید این مبلمان ها را در فضای باز مناطق شمالی کشور به کار گیرید، بهتر است اصلا سمت خرید مبلمان های چوبی نروید.

ابعاد مکانی که قرار است مبلمان ها در آن جا قرار بگیرند، نکته مهم بعدی است. اگر جای خیلی کمی را برای قرار دادن مبلمان در نظر گرفته اید، بهتر است به سمت خرید ست های کوچک 4 نفره بروید. با رعایت این دو نکته در هنگام خرید مبلمان فضای باز می توانید از خرید خود نهایت استفاده را ببرید.

منبع: noavaranasar.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۳:۵۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)