اخبار شیشه بری اخبار شیشه بری .

اخبار شیشه بری

کاربرد انواع لمسه کاری در دکوراسیون داخلی

کاربرد انواع لمسه کاری در دکوراسیون داخلی

لمسه کاری یکی از پرطرفدار ترین پوشش های دیواری در دکوراسیون داخلی به شمار می آید که ظاهر لوکس و منحصر به فردی به محیط می بخشد و در منازل مسکونی، دفاتر اداری و تجاری قابل اجرا است.

شیشه بری شمال تهران

اکثر نصابان و مجریان لمسه به صورت مستقل فعالیت می کنند اما شرکت دکور شرق با دارا بودن تیم مجرب و حرفه ای، تولیدکننده و مجری تخصصی لمسه کاری دیوار در ایران می باشد و این متریال را با گارانتی کتبی 18 ماهه و قیمت دست اول ارائه می دهد. برای سفارش لمسه کاری دکور شرق می توانید به آدرس سایت آن مراجعه کنید.

 


انواع مدل های لمسه کاری

 


لمسه کاری دیوار در مدل های مختلف مانند مدل ساده، استیل دار و دکمه ای تولید و اجرا می شود که هر کدام وابسته به سلیقه افراد، برای محیط های مختلفی مناسب هستند.

 


لمسه ساده

 


لمسه های مدل ساده، نسل جدید دیوارپوش های لمسه هستند که بدون دکمه، دوخت و استیل روی سطح پارچه، تولید و نصب می شوند. این مدل به دلیل هماهنگی بیشتر و کاربرد زیاد در دکوراسیون مدرن و مینیمال، در چندین سال اخیر بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی و دیگر افراد قرار گرفته است.

 


لمسه دکمه ای

 


در مدل دکمه ای، روی سطح پارچه برجستگی و فرورفتگی هایی با ریتم خاص و منظم شکل می گیرد که این فرورفتگی ها معمولا توسط دوخت دکمه روی آن ایجاد می شوند. دیوار پوش لمسه دکمه ای ظاهر منحصر به فردی به محیط می بخشد و اغلب اوقات در دکوراسیون سبک کلاسیک و نئو کلاسیک کاربرد دارد.

 


لمسه استیل دار

در این مدل، تایل های استیل در رنگ های نقره ای یا طلایی، بر اساس طرح مورد نظر بین تایل های لمسه به کار می روند که این مدل نیز همانند مدل دکمه ای اغلب در دکوراسیون سبک کلاسیک و نئو کلاسیک دیده می شود و طرح های ساده آن در دکوراسیون سبک مدرن کاربرد دارد.

 


ویژگی های لمسه کوبی

 


قابل شستشو

 


عایق عالی صوت

 


نرم و ضربه گیر

 


نصب سریع و بدون نیاز به زیرسازی

 


قابل تولید در ابعاد و طرح دلخواه

 


قابل نصب روی تمام سطوح

 


قیمت دیوار پوش لمسه

 


دکور شرق تولید کننده لمسه می باشد و انواع لمسه کاری را با قیمت دست اول و گارانتی کتبی 18 ماهه ارائه می کند. قیمت لمسه کاری در طرح های مختلف را می توانید داخل سایت دکور شرق مشاهده کنید.

قالیشویی شمال تهران

انواع کاربرد های لمسه کوبی

 


در گذشته لمسه کاری فقط در صنعت مبلمان کاربرد داشت اما امروزه از آن برای پوشش دیوار، درب، نیمکت و … استفاده می شود. در ادامه به معرفی انواع کاربرد های آن در محیط های مختلف می پردازیم.

 


دیوار نشیمن

 


اگر به دنبال یک پوشش دیواری مدرن و لوکس برای تغییر دکوراسیون محیط پذیرایی و دیوار نشیمن منزلتان هستید، دیوار کوب لمسه بهترین گزینه است که نصب آن بسیار ساده و بدون نیاز به زیر سازی انجام می شود.

 


استفاده از این متریال برای دیوار نشیمن یکی از پرطرفدار ترین کاربرد های لمسه است و در صورتی که طرح و رنگ آن متناسب با سبک دکوراسیون منزل انتخاب شود، زیبایی محیط نشیمن را دو چندان می کند.

 


دیوار تلوزیون

 


در علم طراحی داخلی، دیوار پشت تلوزیون می تواند به عنوان دیوار شاخص یا اکسنت وال در نظر گرفته شود؛ بنابراین می توان از لمسه کوبی برای زیبا سازی دیوار پشت تلوزیون استفاده کرد. طرح های مختلف برای لمسه پشت تلوزیون را می توانید در سایت دکور شرق مشاهده کنید.

 


دیوار پشت تخت

 


یکی از ترند های جدید دکوراسیون داخلی برای طراحی اتاق خواب، استفاده از لمسه برای دیوار پشت تخت می باشد؛ علاوه بر این می توان برای سر تخت نیز از این متریال استفاده کرد که ترکیب این دو ظاهر زیبا و لوکسی به اتاق خواب شما می بخشد.

 


ورودی منزل یا کوریدور

 


ورودی منزل یا کوریدور یکی از اولین قسمت هایی است که در بدو ورود به خانه دیده می شود و قطعا زیبایی این قسمت به اندازه زیبایی اتاق ها حائز اهمیت است. یکی از گزینه های مناسب جهت زیبا سازی ورودی منزل، استفاده از این مدل دیوار پوش هاست که می تواند همراه با نیمکت نشیمن اجرا شود.

 


استودیو ضبط صدا و ویدئو

 


دیوار پوش های لمسه از ابر و پارچه تولید شده اند و می توانند به عنوان یک عایق صوتی عمل کرده و مانع از انتقال صدا به بخش های دیگر شوند؛ به همین دلیل این متریال برای محیط هایی که نباید هیچ گونه ارتعاش و بازگشت صدایی وجود داشته باشد (مانند استودیو ضبط صدا و ویدئو) کاربرد زیادی دارد.

 


دیوار اتاق مدیریت و کنفرانس

 


استفاده از لمسه کوبی دیوار به دلیل ظاهر لوکس و همچنین ویژگی عایق صدا بودن، در اتاق دفتر کار، اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس پیشنهاد می شود.

 


لمسه درب

 


برای کاهش صدا های عبوری از درب ها، از روش ها و متریال های مختلفی استفاده می شود که لمسه کوبی یکی از پرطرفدارترین این متریال ها است. لمسه کوبی درب در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد؛ مانند درب سالن سینما، استودیو ضبط صدا، کتابخانه، آمفی تئاتر، دفتر کار و ...

 


دکور شرق با دارا بودن تیم اجرایی حرفه ای و تجربه اجرای بیش از 400 پروژه لمسه، انواع خدمات لمسه کاری را در شهر های مختلف ایران مانند تهران، مشهد، اصفهان و ... ارائه می کند.

 


چه پارچه ای برای لمسه کوبی مناسب است؟

 


همانطور که گفته شد لمسه از ابر فشرده، پارچه و ام دی اف تولید می شود و انواع پارچه ها برای لمسه کوبی قابل استفاده هستند؛ مانند چرم (مصنوعی یا طبیعی)، کوبلن، حریر، مخمل، ژاکارد، تافته و پارچه های ترکیبی.

 


انتخاب پارچه تا حدود زیادی به فضای داخلی و سلیقه شما وابسته است اما در نظر داشته باشید پارچه هایی که برای لمسه کاری مورد استفاده قرار می گیرند، باید علاوه بر زیبایی از مقاومت بالایی هم برخوردار باشند. در صورتی که پارچه لمسه شما پس از نصب و اجرا دچار آسیب یا پارگی شود، تعمیر و جایگزینی آن با پارچه سالم، کار چندان راحتی نیست.

 


چطور طرح لمسه کاری را انتخاب کنم؟

 


طرح و رنگ دیوار پوش پارچه ای شما می تواند بر اساس سبک دکوراسیون، سلیقه و بودجه شما انتخاب شود. در دکوراسیون های سبک کلاسیک و نئو کلاسیک، بیشتر از طرح های لمسه دکمه ای و استیل دار استفاده می شود اما در دکوراسیون سبک مدرن و مینیمال، طرح های ساده بدون استیل و دکمه هماهنگی بیشتری با محیط دارند.

 


ما در دکور شرق مجموعه ای از عکس های مختلف اجرا شده و ژورنالی (قابل اجرا) را در دسترس شما قرار داده ایم تا بر اساس سلیقه و سبک مورد نظرتان انتخاب بهتری داشته باشید. همچنین برای مشاوره و انتخاب طرح و رنگ لمسه، می توانید با کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشید.

 


نحوه نصب لمسه دیواری

 


نصب دیوار پوش پارچه ای راحت و بدون نیاز به زیرسازی انجام می شود اما قبل از نصب، ابتدا باید سطح دیوار بررسی شود و در صورت وجود نم زدگی یا ترک خوردگی، مشکلات برطرف شوند. پس از آن تایل های لمسه در کارگاه ساخته شده و نصاب متخصص تایل ها را با استفاده از میخ بادی ریز و چسب مخصوص روی دیوار نصب می کند. (میخ های بادی به گونه ای شلیک می شوند که در نمای دیوار پوش دیده نخواهند شد)

منبع: قاطره


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۶:۰۳ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)