اخبار شيشه بري اخبار شيشه بري .

اخبار شيشه بري

پل هوايي با كاربري «دكور» در شهر ياسوج!

پل هوايي با كاربري «دكور» در شهر ياسوج!/عابر پياده مقصر است يا شهرداري؟+فيلم
شهري كه پايتخت طبيعت ايران نام گرفته اما از هر حيث كه نگاه كنيم اين شهر داراي كمبودها و نواقص زيادي است شهري كه مسئولان به فكر زيبايي آن نيستند و هر روز نزد شهروندان و مسافران و گردشگران جلوه خود را از دست مي‌دهد.


به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، هر چند از شهر ياسوج به عنوان مركز استان نام برده مي‌شود اما زيرساخت هاي اين شهر تا رسيدن به وضعيت مطلوب زمان زيادي خواهد برد.

شهري كه پايتخت طبيعت ايران نام گرفته اما از هر حيث كه نگاه كنيم اين شهر داراي كمبودها و نواقص زيادي است شهري كه مسئولان به فكر زيبايي آن نيستند و هر روز نزد شهروندان و مسافران و گردشگران جلوه خود را از دست مي‌دهد.

فرهنگ سازي لازم براي زندگي شهرنشيني از سوي دستگاه‌هاي فرهنگي و همچنين از سوي خود شهرداري ديده نمي‌شود هر چند براي فرهنگ سازي هم بايد ساختارها و زيرساخت هاي لازم را فراهم كرد براي مثال در صورتي مي توان از پل هوايي براي عبور و مرور در خيابان هاي شهر ياسوج استفاده كرد كه بلوارهاي اين شهر از وضعيت فعلي خارج شود.
همين است كه مي‌بينيم از پل هوايي هيچ گونه استفاده‌اي نمي شود و فقط به عنوان يك دكور در شهر شهر نصب شده و هيچ كارايي ندارد.

عابر پياده وقتي مي‌بيند عبور و مرور از خيابان به راحتي و بدون دردسر است و به راحتي مي توان از عرض خيابان عبور كرد ديگر نيازي به پل هوايي نمي‌بيند.

به گزارش فارس اگر زيرساخت ها در شهر درست باشد هرگز شاهد چنين رويكردي از سوي شهروندان نخواهيم بود اما اوضاع در شهر ياسوج چنين نيست و هيچ گونه فرهنگ سازي براي زندگي شهرنشيني در اين مركز استان ديده نمي‌شود.

مقالات ديگر : شيشه بري در پونك


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۲:۱۰ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

ماجراي آيينه‌هايي كه به سوريه برده شد


ماجراي آيينه‌هايي كه به سوريه برده شد
«يك آيينه قدي بلند داشتيم كه حسن‌آقا برده بود شيشه‌بري و به قطعات كوچك تقسيم كرده بود و با زهرا نشسته بودند و دور آنها را با نوارچسب‌هاي رنگي مي‌پوشاندند كه تعدادي از آن آيينه‌ها را با خود ببرد سوريه.»

به گزارش خبرنگار ايمنا، شهيد حسن احمدي چهاردهم مهرماه ۱۳۵۸ در خانواده‌اي انقلابي و مذهبي در روستاي حسن‌آباد در بخش كرون شهرستان تيران‌وكرون به دنيا آمد و سال ۱۳۷۷ به خدمت در لشكر زرهي ۸ نجف اشرف مشغول و پس از آموزش داوطلبانه با هدف مبارزه با تروريست‌ها و دفاع از حرم حضرت زينب (س) عازم سوريه شد. اين شهيد مدافع حرم بيست‌وپنجم مهرماه ۱۳۹۴ در سوريه به شهادت رسيد.

سميه احمدي، همسر شهيد در جلد ۷۷ كتاب پنج دقيقه با بهشتيان به روايت آخرين روزهاي حضور او در ايران پرداخته است: «قرار بود هجدهم مهرماه اعزام شود. خيلي گريه كردم. مدام تماس مي‌گرفتم ببينم راهي شده يا نه، تا اينكه گفت معلوم نيست برويم و نگران نباش. اما فرداي آن روز، روز اعزام بود.

مقالات ديگر: پنجره دوجداره

از شب قبل زهرا با حسن‌آقا با هم نشسته بودند و كاردستي مي‌ساختند. قرار بود براي مدرسه يك بادبادك درست كند كه تا ديروقت با هم بيدار ماندند و بادبادك را با هم ساختند. يك آئينه قدي بلند داشتيم كه حسن‌آقا برده بود شيشه‌بري و به قطعات كوچك تقسيم كرده بود و با زهرا نشسته بودند و دور آنها را با نوارچسب‌هاي رنگي مي‌پوشاندند كه تعدادي از آن آئينه‌ها را با خود ببرد سوريه. با اينكه زهرا ۱۱ ساله بود، اما درك و فهم بالايي داشت. از حسن‌آقا سوال مي‌پرسيد كه اين آئينه‌ها به چه كار مي‌آيد و او هم با صبر جواب مي‌داد. صبح زود بيدار شد و بادبادك زهرا را امتحان كرد و تا دم در با او رفت و خداحافظي كرد.

دو، سه ساعتي با ريحانه رفتند بيرون. تا لحظه آخر وسايلشان را هنوز كامل آماده نكرده بودم. وقتي مي‌خواست برود سفارش بچه‌ها را خيلي كرد. گفت: خيلي مواظب بچه‌ها و خودت باش. دوست دارم بچه‌ها را زهراوار و زينب‌گونه بزرگ كني. سفارش‌هايش را كه كرد. گفتم: يك شرط دارم. گفت: هر شرطي باشد قبول مي‌كنم فقط نگو كه نروم… گفتم: ان‌شاءالله كه مي‌روي و سالم برمي‌گردي، اما اگر شهادت نصيبت شد، شفاعت من و بچه‌ها يادت نرود. در جوابم گفت: تو فقط دعا كن تا شهيد بشوم، ثواب شهادتم مال شما و ثواب جهادم مال خودم. منتظرتان مي‌مانم و به من قول داد كه شفاعت ما را هم بكند. قبل از خداحافظي هم رو به من كرد و گفت: اگر شهيد شدم براي شهادتم گريه نكنيد.»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۶:۴۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

كاربرد جالب آينه در دكوراسيون منزل از قديم و در معماري هاي سنتي بسيار پر كاربرد بوده است

با اين روش عيب‌هاي خانه را بپوشانيد
كاربرد جالب آينه در دكوراسيون منزل از قديم و در معماري هاي سنتي بسيار پر كاربرد بوده است.

به گزارش عرشه آنلاين، در معماري جديد نيز استفاده از آينه همچنان بسيار مورد توجه است. با انتخاب يك طراحي مناسب، آينه ها جلوه زيبا، متفاوت و مدرني به محل شما خواهند بخشيد.  
پنهان سازي و پوشش ديوار ها با آينه

توانايي آينه ها در ايجاد يك پوشش و پنهان سازي يك منطقه از دكور يك موضوع جديد و پر طرفدار است. در دكوراسيون آشپزخانه مدرن و صنعتي مي توان با كمك آينه هايي با سايز بزرگ در كناره درب ها منظره اي بسيار هيجان انگيز از فضاي موجود ساخت. پنهان سازي و پوشش ديوار ها با آينه يك پديده مدرن و هوشمندانه جهت مخفي سازي مكان هايي بوده كه تمايل به نمايش آن قسمت ها نداريم.

افزايش ارتفاع و مساحت سازه ها
آينه ها با انعكاس نور و نمايش تصوير محيط درون خود، ديوار ها را به يك محيط جديد تبديل مي كنند. همچنين آينه ها در صورت نصب در جاي درست با خطاي ديد در ذهن بيننده، حس وسعت فضا ايجاد مي كند.


مقالات ديگر: شيشه سكوريت
بزرگ نشان دادن فضا

يكي از مهم ترين كاربرد جالب آينه در دكوراسيون منزل ، به خصوص خانه‌هايي كه فضاي كوچكي دارند، بزرگ نشان دادن محيط است. نكات زير راجع به اين ويژگي آينه ها است:

به هر فضايي كه مي خواهيد آن را از لحاظ بصري گسترش دهيد، آينه اضافه كنيد.

نصب آينه روي دو ديوار كنار هم، انعكاس نور را بيشتر مي‌كند و باعث امتداد فضا مي‌شود.

بايد اطمينان حاصل كنيد كه بازتاب آينه ها تصوير نامطلوب ايجاد نكرده و بازتاب يك دكور زيبا باشد.

مي‌توانيد آينه را پشت كمدهاي كوتاه قرار دهيد تا اين تصور به وجود آيد كه فضا در پشت كمد ادامه دارد.

بالاي شومينه يك آينه نصب كنيد تا تمام قسمت‌هاي ديوار را بپوشاند. در اين صورت اتاق روشن‌تر به نظر مي‌رسد.

از ديگر كاربرد جالب آينه قرار دادن يك آينه ميان قفسه كتاب‌ها است كه باعث مي‌شود فضاي فشرده آن، عمق پيدا كند.

 افزايش نور محيط توسط آينه ها
اگر قسمتي از خانه شما تاريك و بي روح است، از آينه استفاده كنيد. انعكاس نور در آينه باعث ايجاد روشنايي و چرخه ي انرژي در اين محيط مي شود. در اين حالت احساس مي‌كنيم اتاق نور بيشتري دارد و روشن‌تر است. يكي ديگر از چند كاربرد جالب آينه در دكوراسيون منزل قرار دادن آينه ي قدي بزرگي ميان دو پنجره است كه باعث ايجاد حس امتداد فضا و فريب خوردن ذهن بيننده مي شود.

روش ديگر قرار دادن آينه در قسمتي است كه نور لامپ‌ها را بازتاب دهد. مي‌توانيد آينه ديواري را پشت آباژور يا ديگر چراغ‌هاي دكوراتيو نصب كنيد يا آن را به گونه‌اي تنظيم كنيد كه نور لامپ‌هاي سقف را بازتاب دهد.

پوشاندن عيب هاي محيط

يكي ديگر از چند كاربرد جالب آينه در دكوراسيون منزل اين است كه مي‌تواند برخي از نواقص و ايرادات محيط را پوشش دهد. براي مثال فرض كنيد مجبور هستيد، بخشي از فضاي پذيرايي يا نشيمن آپارتمان خود را به دليل كم بودن فضاي در دسترس به كمد تبديل كنيد. وجود كمد در نشيمن و پذيرايي، يا يك انباري كه در باريك آن رو به فضاي مشرف به پذيرايي و نشيمن باز مي‌شود تا حدي از يكدستي و زيبايي فضا كم مي‌كند.

در اين مواقع با در نظر گرفتن دري آينه‌اي يا به عبارت ديگر اتصال آينه روي در كمد و انباري مي‌توانيد هم فضا را بزرگ‌تر نشان بدهيد و هم كمد و انباري و… را از ديد پنهان كنيد.

اگر بخشي از خانه فاقد پنجره و نور باشد، وجود آينه مي‌تواند تا حد زيادي از تاريكي فضا بكاهد. براي مثال فرض كنيد كه آشپزخانه‌تان فاقد پنجره‌اي بزرگ و مناسب باشد، در اين صورت با به كار بردن اين وسيله در طراحي آشپزخانه مي‌توانيد تا حدي فقدان نور را در اين مكان جبران كنيد.

كاربرد جالب آينه براي ايجاد انگيزه

زماني كه انسان ها خودشان را در حال انجام دادن فعاليتي كه برايشان ارزشمند است مي بينند، دچار انگيزه ي بيشتري مي شوند. متخصصين با استفاده از همين نكته، به نصب آينه در ورزشگاه ها روي آورده اند. آينه هاي نصب شده در باشگاه يا ورزشگاه ها به منظور بيشتر شدن نور يا بزرگ تر جلو دادن فضا نبوده، بلكه اين آينه ها براي ايجاد انگيزه ي بيشتر در ورزشكاران در مناطقي به خصوصي از ورزشگاه يا باشگاه نصب مي شوند.

افزايش جلوه هاي بصري و هنري با آينه ها

افزايش جلوه هاي بصري و هنري با آينه ها نيز از چند كاربرد جالب آينه در دكوراسيون منزل بوده كه تاثير زيادي در زيباسازي منزل شما خواهد گذاشت. هنر آينه كاري يك هنر باستاني در ايران بوده كه غالبا در مساجد و مكان هاي مقدس از آن استفاده مي شود. همچنين به جهت وجود آينه هاي رنگي و خواص خارق العاده آنها در انعكاس نور از آينه ها جهت زيبا سازي و طراحي دكورا سيون نيز از آنها استفاده مي شود و نقش رنگ در دكوراسيون داخلي و هماهنگي آن با مكان آينه يك موضوع مهم و قابل بررسي براي كساني كه كار طراحي دكوراسيون را در اين مكان  انجام مي دهند است.

انتخاب جنس، طرح و جايگاه آينه ها در دكوراسيون منزل يك امر تخصصي و بسيار مهم در طراحي دكوراسيون منزل شما است. عدم آشنايي درست با چند كاربرد جالب آينه در دكوراسيون منزل و همچنين انتخاب يك محل نامناسب براي آينه در طراحي نه تنها دكور را زيبا نمي كند بلكه سبب ناهماهنگ ي بين اجزاي محل شما مي شود. ما به شما توصيه مي كنيم هنگام استفاده از آينه در طراحي خود از يك طراح با تجربه كمك بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۲:۳۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

دردسر زن آينه‌بين براي مالباخته

به نقل از «تابناك»
دردسر زن آينه‌بين براي مالباخته

دخترجوان كه براي پيدا كردن سارق خانه‌اش به زن رمال مراجعه كرده بود با نشاني اشتباهي كه به او دادند به دردسر بزرگي افتاد.

به گزارش ايران، مدتي قبل دختر جواني با پليس تماس گرفت و از سرقت پول و طلاهايش خبر داد و گفت: همراه خانواده‌ام به مسافرت رفته بوديم و زماني كه برگشتيم، متوجه سرقت از خانه شديم. تصور مي‌كنم شخصي كه سرقت‌ها را انجام داده آشنا باشد چون چند روز قبل از اينكه به مسافرت برويم جشن تولدم بود و دوست و فاميل را به خانه‌مان دعوت كرديم.
در اين ميهماني هداياي زيادي دريافت كردم و از طرفي من مقدار زيادي طلا و جواهر به خودم آويخته بودم ميهمانان با ديدن هديه‌هاي من خيلي تعجب كردند. فكر مي‌كنم يكي از ميهمان‌ها سارق خانه و اموال ما باشد.
با شكايت زن جوان، كارآگاهان پليس وارد عمل شده و تحقيقات براي دستگيري سارقان آغاز شد. در نخستين گام، كارآگاهان به بازبيني دوربين‌هاي مداربسته اطراف محل سرقت پرداختند. دوربين‌ها نشان مي‌داد دو سارق بالكن رو در غياب صاحبخانه وارد خانه شاكي شده و نقشه سرقت را اجرا كرده‌اند.

سارقان سابقه‌دار

گرچه سارقان چهره‌هاي خود را پوشانده بودند، اما در بازبيني دوربين‌ها تصاوير آنها تا حدودي به‌دست آمد. از سويي مأموران با اين احتمال كه سرقت‌ها توسط سارقان سابقه دار صورت گرفته است به سراغ آلبوم متهمان سابقه دار رفتند. در بازبيني تصاوير، كارآگاهان موفق شدند هويت يكي از سارقان را شناسايي كنند و در ادامه فردي به نام شهرام دستگير شد.

شهرام در تحقيقات به سرقت از خانه شاكي و چند سرقت ديگر به شيوه بالكن رويي اعتراف كرد. با اعتراف شهرام، همدست او نيز بازداشت شد و مقداري از وسايل سرقتي نيز از مخفيگاه متهمان نيز كشف شد.

عذاب وجدان شاكي

حدود 20 روز از دستگيري سارقان خانه گذشته بود كه دختر جوان بار ديگر به پليس مراجعه و راز سرقت ديگري را برملا كرد و گفت: عذاب وجدان يك لحظه مرا رها نمي‌كند. نمي‌دانم چطور با اين موضوع كنار بيايم. مي‌دانم به خاطر كاري كه كرده‌ام مجازات مي‌شوم، اما تصميم گرفتم واقعيت را برملا كنم.

او ادامه داد: وقتي از خانه‌مان سرقت شد، يكي از اقوام به نام مهري مدام به من تلفن مي‌كرد و مي‌پرسيد سارقان دستگير شده‌اند يا خير. من و مهري خيلي رابطه خوبي باهم نداشتيم و آن شب جشن تولد هم براي اينكه نشان بدهم من خيلي خوشبختم او را به ميهماني دعوت كردم.

آيينه‌بيني

مقالات ديگر: آينه دكوراتيو

زن جوان در ادامه گفت: با اينكه ترديد داشتم اما احتمال مي‌دادم سرقت از طرف مهري انجام شده باشد تا اينكه براي اطمينان به سراغ زن رمال و آينه بيني رفتم كه سال گذشته هم براي بخت‌گشايي پيش او رفته بودم. از آنجا كه او چندين طلسم به من داده بود و من چندين ماه بعد با ميلاد نامزد كردم به او خيلي اعتماد داشتم و با خودم گفتم او مي‌تواند سارق خانه را به من معرفي كند.

وقتي پيش زن آينه بين رفتم او مدعي شد سارق زني آشناست كه حرف اول اسمش با ميم شروع مي‌شود، پوستي گندمگون دارد و به خاطر حسادت و انتقام‌گيري دست به سرقت زده است. مشخصاتي كه زن رمال مي‌داد با مشخصات مهري يكي بود و مطمئن شدم كه او سرقت را انجام داده است.

ابتدا مي‌خواستم موضوع را به پليس خبر دهم، اما به من گفتند بدون مدرك نمي‌تواني از كسي شكايت كني. مدرك من اظهارات زن رمال بود كه هيچ اعتباري براي پليس نداشت. به همين دليل تصميم گرفتم تا خودم انتقام بگيرم. موضوع را به نامزدم گفتم و او قبول كرد كه در اين ماجرا همراهم باشد. يك روز ميلاد و دوستش در حالي كه هر دو كلاه كاسكت به سر داشتند، اقدام به قاپيدن كيف مهري كردند و گوشي و مداركش را سرقت كردند.

مي‌خواستم به‌صورت ناشناس با او تماس بگيرم و در ازاي برگرداندن مدارك و گوشي تلفن همراهش او را وادار كنم كه اموالي را كه از خانه‌مان سرقت كرده، برگرداند. اما پس از اين حادثه پليس با من تماس گرفت و خبر دادند سارقان خانه را دستگير كرده‌اند. وقتي پليس گفت سارقان دستگير شده‌اند باورم نمي‌شد تا اينكه وسايلي را كه از من سرقت شده بود در خانه آنها پيدا كردند.


دختر جوان ادامه داد: بعد از آن عذاب وجدان به سراغم آمد. چندين بار خواستم وسايل مهري را به خانه‌اش ارسال كنم اما ترسيدم كه لو بروم. در نهايت دل به دريا زدم و به پليس آمدم تا واقعيت را بگويم، چرا كه ديگر تحمل عذاب وجدان را ندارم.
با اظهارات زن جوان، مهري نيز به پليس مراجعه كرد و پس از دريافت وسايلش كه به سرقت رفته بود، از شكايت خود صرف‌نظر كرد.

 


منبع: خبرخان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۲۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

چيدمان آشپزخانه بصورت خلاقانه

چيدمان آشپزخانه بصورت خلاقانه
همواره طراحي صحيح كابينت و استفاده بهينه از تمام فضاي آشپزخانه تأثير زيادي در نظم و چيدمان آشپزخانه دارد. در اين مقاله ايده هاي جديد سال 2017 براي ذخيره سازي در كابينت آشپزخانه گردآوري شده است…

تمام خانم هاي خانه دار به دنبال نظم در آشپزخانه خود هستند، هميشه نحوه ساخت و نصب كابينت آشپزخانه و استفاده از فضاي اين مكان، مي تواند سبب اين نظم شود، در اين مطلب ايده هاي جديد سال 2017 براي ذخيره سازي در كابينت آشپزخانه گردآوري شده است:

مقالات ديگر: توري پليسه غرب تهران

•    استفاده از شلف ديواري:
استفاده از شلف هاي ديواري فضاي ذخيره سازي زيادي در آشپزخانه به وجود مي آورد. چيزي كه در اين آشپزخانه وجود دارد و براي يك آشپز خوشايند است، طراحي محلي براي قرار دادن چاقوها روي ميز كار آشپزخانه است و از طرفي خود ميز كار هم از جنسي ساخته شده كه مي توان از آن به عنوان تخته برش استفاده كرد.
 مقالات ديگر: توليد گننده قطعات پرده زبرا
•    بچه ها را فراموش نكنيد:
حتما در آشپزخانه خود، در كابينت جزيره و يا يكي از كابينت ها مكاني خاص براي قرار دادن خوراكي بچه ها قرار دهيد. در نظر داشته باشيد اين محل به گونه اي طراحي شود تا خود بچه ها بتوانند به آن دسترسي داشته باشند.
 
•    سوپرماركت خود را سامان دهي كنيد:
با استفاده از شلف ها، سبدهاي كشويي و كشوهاي كم عمق، سوپرماركت آشپزخانه خود را سامان دهي كنيد. حتي يك ديوار كوچك هم مي تواند محلي براي نصب و طراحي سوپرماركت باشد.
 
•    استفاده از كابينت هاي عمودي:
اگر در آشپزخانه تان فضاي كافي نداريد مي توانيد از كابينت هاي عمودي بلند استفاده كنيد تا فضاي ذخيره سازي بيشتري در دسترس داشته باشيد. در تصوير زير طراح كابينتي كاربردي براي اين آشپزخانه طراحي كرده است.
 
•    طراحي فضايي براي بطري ها:
مي توانيد مانند تصوير در كابينت هاي خود يك جاي ذخيره سازي مخصوص براي انواع بطري ها داشته باشيد تا آشپزخانه تان نظم داشته باشد.
 
•    كشويي مخصوص ادويه جات:
ذخيره كردن ادويه جات در يك كشوي خاص در كنار اجاق گاز، به جاي قرار دادن آنها روي آويز ديواري و يا روي كانتر، مي تواند  آشپزي را لذت بخش تر نمايد.
•    مجيك كرنر چرخشي:
يك مجيك كرنر با قفسه هاي چرخشي يا سيني دوار، در كابينت گوشه طراحي كنيد.
 
•    سبد مخصوص پياز و سيب زميني:
سبدي مخصوص پياز و سيب زميني طراحي كنيد تا هميشه جاي مناسبي براي آنها داشته باشيد.
 
•    تابه ها و قابلمه ها را در كشوي مخصوص به خود قرار دهيد:
به جاي قرار دادن قابلمه ها روي هم داخل يك كابينت يا روي گاز، از يك كشو استفاده كنيد و قابلمه ها را مرتب داخل آن بچينيد، اين كشو داراي دو بخش جداگانه است، يكي با عمق زياد براي قرار دادن انواع تابه و قابلمه و ديگري براي قرار دادن دستمال و دستگيره و زير قابلمه اي.
 
•    مكان ذخيره سازي زير سينكي:
شما با استفاده از فضاهاي بدون استفاده مانند زير سينك مي توانيد به بهترين نحو از فضاي آشپزخانه تان استفاده كنيد. در تصوير زير براي كابينت زير سينك يك درب طراحي شده كه به بيرون باز مي شود و از داخل آن براي گذاشتن اسكاچ و مواد لازم استفاده مي شود.
 
•    تعداد كشوي كمتر:
مي توانيد با استفاده از ديوايدرهاي (تقسيم كننده) داخل كشو، از فضاي آن بهترين استفاده را داشته باشيد، اين طرح سبب مي شود كه تعداد كشوها كمتر شود، چون از فضاي داخل هر كشو به صورت بهينه استفاده مي شود.
 
•    كشوهاي كابينت كاربردي:
همانطور كه در تصوير مي بينيد، به صورتي كاملا هوشمندانه داخل كشو از ديوايدرهاي عمودي استفاده شده، تا بشقاب و كاسه ها به صورت منظم داخل كشو چيده شوند.
 
•    استفاده از مكان هاي ذخيره سازي در كابينت جزيره:
در اين تصوير صاحب خانه خواسته تا بطري ها را در دسترس داشته باشد، پس اين جزيره سفارشي به گونه اي طراحي شده كه جاي بطري دارد، علاوه بر اين پايين جزيره هم طبقه اي براي قرار دادن وسايل خاص وجود دارد. 
 
 
•    استفاده از مجيك كرنرهاي خاص:
با اين نوع طراحي مي توانيد از فضاهاي گوشه آشپزخانه خود به بهترين نحو استفاده كنيد.
 
•    كاربردي و پنهان:
گاهي استفاده از كابينت هاي مخفي بهترين گزينه است. در اين تصوير كنار يونيت يخچال و فر، يك سوپرماركت مخفي طراحي شده كه فضاي زيادي در دسترس قرار مي دهد.
 
•    نوعي ديگر ذخيره سازي در جزيره آشپزخانه:
در جزيره هاي بزرگ مانند تصوير زير مي توان كابينت و طبقه هاي آويزدار براي ذخيره سازي طراحي نمود.
 
 
 
•    كابينت خاص:
اضافه كردي ريل و يا ميله هاي آويزي به يك درب كابينت كه به صورت كشويي باز مي شود، مي تواند ايده جالبي براي ذخيره سازي باشد.
 
•    استفاده از آويزهاي قلاب دار:
از اين آويزها مي توان هم زير صفحه روي كابينت و هم روي ديوار آشپزخانه استفاده كرد و قابلمه و ظروف را روي آن آويزان كرد. با اين روش مي توان نظم زيادي به آشپزخانه داد.

 

منبع: كابينت سازي فولادي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۸:۱۷ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

چطور با هزينه كم خانه را شيك كنيم؟

به نقل از «اقتصاد آنلاين»
چطور با هزينه كم خانه را شيك كنيم؟
تاثير تزئين خانه با محصولات دكوراتيو علت استفاده از اكسسوري ها در دكوراسيون داخلي نكات مهم در زمينه انتخاب اكسسوري براي دكوراسيون داخلي گل و گياهان گلدان‌ها، ظروف، مجسمه‌هاي دكوراتيو ميزجلو مبلي ميز كنسول عود و شمع تزييني سيني تزئيني آثار هنري كوسن و لوازم پارچه اي آينه دكوراتيو اشيا قديمي به عنوان اكسسوري منزل استفاده از عناصر شيشه‌اي در دكوراسيون منزل انتخاب عكس هاي خانوادگي به عنوان اكسسوري منزل لوستر، آباژور و فانوس هاي تزييني انواع كلكسيون‌ها ساعت شلف و طبقه دكوري تاثير تزئين خانه با محصولات دكوراتيو

به گزارش اقتصاد آنلاين، دامنه مواردي كه به عنوان اكسسوري در دكوراسيون داخلي به كار مي روند بسيار گسترده است، تا جايي كه براي شرح آن ها فقط جمله "موارد فرعي و غير ضروري" مي تواند همه موارد تحت عنوان اكسسوري را پوشش دهد.
علت استفاده از اكسسوري ها در دكوراسيون داخلي
اولين دليل، پر كردن فضا هاي خالي مابين وسايل در دكوراسيون داخلي است. اين كاربرد و در كل به كارگيري اكسسوري، محدود به فضاي خاصي نيست و هر موقعيت و فضايي را شامل مي شود. كاربرد و نقش ديگر اين محصولات، ايجاد پويايي و حركت در ديد بيننده و تلاش براي جلب توجه فرد است كه در صورت انتخاب و چينش مناسب، حركت چشم مخاطب را هدايت كرده و به نواحي خاصي معطوف مي كند. اين كار در فضا سازي و ديگر اهداف طراحان، اهميت زيادي دارد.

علاوه بر موارد ذكر شده، اكسسوري ها در كنار جنبه زيبايي و هدايت بصري، مي توانند مزاياي ديگري داشته و كاربردي نيز باشند. براي مثال گلدان هاي گياه هان مختلف، علاوه بر زيبايي دهي به تغيير روحيه و تصفيه هوا كمك مي كنند. اين ويژگي در كنار امكان استفاده از آن ها در هر فضايي، به زيبا تر شدن هرچه بيشتر دكوراسيون هاي فضا هاي داخلي كمك زيادي مي كند.

نكات مهم در زمينه انتخاب اكسسوري براي دكوراسيون داخلي
مهم ترين و كلي ترين نكته در مورد اكسسوري ها انتخاب فرم متناسب، ابعاد و رنگ و جنس مناسب، سبك هماهنگ و محل درست قرارگيري آن است كه بتواند بيشترين هماهنگي و تعادل را حفظ كند. رعايت اين موارد به حدي مهم مي باشد كه در صورت رعايت نكردن، زيبايي محيط را از بين برده و دكوراسيوني با نماي غير جذاب به نمايش مي گذارداكسسوري ها بستر مناسبي براي انتخاب هاي جسورانه، تلفيق خلاقيت با محيط و القاي ويژگي هاي شخصيتي افراد به فضاي مورد نظر هستند و مي توانند امضاي شخصيت و روحيه افراد باشند. اين تاثيرگذاري، حس تعلق و راحتي را منتقل مي كند و فرد از حضور در فضاي مورد نظر، لذت مي برد. از رايج ترين آن ها مي توان به گلدان هاي گياهان، تابلو ها، مجسمه ها، كوسن، روميزي، شمع، اشياي يادگاري و ساير المان هاي طبيعي و مصنوعي دكوراتيو اشاره كرد.

گل و گياهان
گياهان موجوداتي زنده هستند گه وقتي در منزل يا حتي هر محيطي از آنها استفاده ميكنيد حس تازگي و زنده بودن آنها را حس ميكنيد.دقت كنيد، هنگامي كه به يك گياه توجه ميكنيد فرداي آنروز متوجه پررنگ تر شدن گياهان يا جلوه بيشتر آنها ميشويد.اما در اين مقاله ميخواهيم درباره اكسسوري ها صحبت كنيم.يعني گلدان هي لوكس و زيبايي كه براي گياهان انتخاب ميكند.

البته نوع گياهان هم اهميت دارند.مثلا براي سبك مدرن ميتوانيد از گلدان هايي با تم سفيد يا رنگ هاي روشن استفاده كنيد.البته كه تضاد گاهي ممكن است زيبا شود.حتي گلدان هاي مشكي هم در يك طراحي داخلي سفيد زيبا ميشوند.

گلدان‌ها، ظروف، مجسمه‌هاي دكوراتيو
وسايل دكوري به عنوان اكسسوري منزل نقش مهمي دارند. استفاده از آن‌ها به ايجاد تعادل بصري در محيط كمك كرده و در عين حال وسايل كاربردي هستند كه بايد در دسترس شما باشند. اين وسايل مي‌توانند گلدان، ظروف، كتاب و لوازم دكوري باشند كه در فروشگاه‌هاي زيادي به فروش مي‌رسند.

مقالات ديگر: شيشه بري شمال تهران

ميزجلو مبلي
در سبك كلاسيك از ميزهاي سلطنتي استفاده ميكنند.مثلا ميزهاي چوبي كه ازچوب راش و چوب گردو هستند.از نظر هزينه استفاده از چوب بسيار هزينه بالايي خواهد داشت اما بايد اين را به خودتان يادآوري كنيد كه يكبار ميخواهيد هزينه كنيد وممكن است تا چند سال آينده نخواهيد براي آن هزينه كنيد.
در سبك مدرن ميزهايي با صفحه سنگ مرمر يا شيشه بسيار زيبا ميشوند.در سبك مينيمال كه سبك ساده گرايي است از ميزهاي ساده استفاده كنيد زيرا خاصيت اين سبك همين سادگي است.براي روي مبل ها ميتوانيد از يك تكه پشم زيبا استفاده كنيد.همچنين كوسن هايي با پارچه هاي زيبا را در دو نوع تركيب رنگي ميتوانيد تلفيق كنيد.

ميز كنسول
يك ميز چوبي يا سنگي با پايه هاي آهني، هم مي‌تواند به عنوان يكي از اجزاي اصلي دكوراسيون در خانه ي شما مورد استفاده قرار گيرد و هم به عنوان يك اكسسوري جانبي، كه جنبه ي زيبايي دارد.

عود و شمع تزييني
از شمع هاي تزييني زيبا در دكوراسيون منزل تان به هيچ وجه غافل نباشيد! وجود شمع در خانه با از بين بردن انرژي هاي منفي، انرژي مثبت را در خانه به جريان مي‌اندازد، كه نتيجه ي آن، ايجاد حس و حال خوب در اهالي خانه خواهد بود.

سيني تزئيني
بعد از اينكه نوع ميزتان را انتخاب كرديد بايد باي روي آن از اكسسوري كم حجم ولي در عين حال لوكس اتفاده كنيد.مثلا سيني هاي زيبايي كه يا جنس چوبي هستند يا جنس برنز هستند.ظروف چندطبقه هم روي ميز زيبا ميشود.اگر به اين گونه اكسسوري ها علاقه نداريد ميتوانيد از اكسسوري هايي مانند يه گلدان زيبا و چند شاخه گل طبيعي در آن استفاده كنيد.در عين سادگي زيبايي را هم به ارمغان مي آورد.

آثار هنري
در قسمت هاي ديگر منزل هم از اكسسوري ها استفاده كنيد.اين حرف به اين معني نيست كه خانه را شلوغ كنيد.همانطور كه در تصوير مشاهده ميكنيد از اكسسوري را به صورت پراكنده استفاده كنيد تا دكوراسيون لوكس منزل جال و هواي افراد را تحت تاثير قرار دهد.آثار هنري مثلا يك قاب هنري كه خودتان آن را طراحي كرده ايد يا يك تابلوي خاص با رنگي كه با بقيه دكوراسيون داخلي همخواني داشته باشد.

همچنين ميتوانيد از مجسمه هاي كوچك يا حتي بزرگ در قسمت هاي مختلف منزل استفاده كنيد.اغلب در سبك كلاسيك از مجسمه هاي بزرگ وتمام قد استفاده ميكنند يا مجسمه هاي فيل چوبي كوچك براي روي ميزها يا لبه هاي ديوار را در خانه هاي كلاسيك مشاهده ميكند.

كوسن و لوازم پارچه اي
به طور كلي مي توان گفت كه لوازم پارچه اي در دكوراسيون اهميت بسيار زيادي دارند. از انواع مدل پرده ها گرفته تا كوسن ها، شال مبل، مكرومه بافي ها و تاپستري و ... كه هر كدام بايد در مكان مناسب خود استفاده شوند. هركدام از اين اكسسوري هاي پارچه اي مي توانند علاوه بر دكوراتيو بودن، رنگ و بافت را نيز وارد فضاي شما نمايند. بنابراين بهتر است در انتخاب رنگ آن ها با مبلمان و ساير وسايل هارموني را ايجاد نماييد.

آينه دكوراتيو
به گفته متخصصان لوبن هوم، شايد بيش تر ما آينه ها را به صورت مدل هاي ديواري استفاده مي كنيم، اما مدل هاي روميزي نيز مي توانند يك اكسسوري مهم به شمار روند. آينه هاي چوبي و استيل هر كدام خصوصيات خاص خود را داشته و بايد با توجه به سبك دكوراسيون متناسب انتخاب شوند. بهتر است آينه هاي روميزي را براي تزيين ميز كنسول و ميز آرايش استفاده نماييد.

اشيا قديمي به عنوان اكسسوري منزل
اشياي قديمي، عناصري تاثيرگذار هستند كه با چيدمان كلاسيك و مدرن هماهنگي ايجاد مي‌كنند و مي‌توانند به عنوان اكسسوري منزل فضايي چشم‌گيري ايجاد كنند.

ايده ديگر استفاده از وسايل لوكس و عتيقه است كه مي‌تواند يك نقطه‌‌ كانوني در دكوراسيون منزل ايجاد كند. وسايل آنتيك، منحصر به زمان خاصي نيستند. مي‌توانيد با تركيب آن‌ها با وسايل مدرن، چيدمان‌هايي عالي پديد آوريد كه توجه هر بيننده‌اي را به خود جلب كند.
اگر فرش نفيس و قديمي داريد، مي‌توانيد از آن در چيدمان منزل استفاده كنيد. وجود فرش يا قاليچه‌ قديمي به ساير وسايل اجازه‌ خودنمايي مي‌دهد. به كار بردن پارچه‌هاي قديمي در مبلمان يا پرده‌ها نيز مي‌تواند اين فضاي قديمي را به منزل شما بدهد.

از وسايل دكوري آنتيك نيز مي‌توانيد به عنوان اكسسوري منزل استفاده كنيد. مثلا استفاده از تابلوهايي با سبك قديمي طراحي، عكس‌هاي قديمي شهرتان، عكس‌هاي خانوادگي خودتان كه مربوط به چند دهه پيش است، را در راه‌پله به ديوار بزنيد. حتي مي‌توانيد از آينه‌ها و تابلوهايي به سبك و طراحي قديمي روي ديوار استفاده كنيد و حل و هواي منزلتان را به چند دهه پيش ببريد.

پيشنهاد مي شود يك عود معطر را هم به اين فضاي دلنشين اضافه كنيد؛ از عطر صندل و مشك گرفته تا گل نرگس و لاوندر و ليمو... هر كدام را كه انتخاب كنيد، پشيمان كه نمي شويد هيچ، با تجربه ي حس خوشايند و معطر رايحه دلپذير آن ها، مطمئنا اين تجربه را در آينده تكرار خواهيد كرد.

استفاده از عناصر شيشه‌اي در دكوراسيون منزل
شيشه يا آبگينه، به عنوان اكسسوري منزل، نقش مهمي در دكوراسيون داخلي دارد كه سنگيني مصالح را كم كرده و زيبايي و سبكي به محيط مي‌بخشد. امروزه نيز جايگاه و اهميت خاصي در دكور منزل و ساختمان‌هاي اداري دارد.

انتخاب عكس هاي خانوادگي به عنوان اكسسوري منزل
عكس‌هاي خانوادگي با قاب‌هاي زيبا نيز يك ايده عالي براي اكسسوري منزل به شمار مي‌رود. استفاده از عكس‌هاي خانوادگي در محيط خانه، احساس تعلق خاطر را بيشتر كرده و يادآور بهترين خاطرات ما خواهند بود.

لوستر، آباژور و فانوس هاي تزييني
آباژورها و فانوس هاي دكوري با توليد نور لايت و ملايم، حال و هواي اتاق شما را پر از آرامش و زيبايي مي كنند. آباژورها در انواع زميني و ديواري، و فانوس ها در مدل هاي زميني و آويز طراحي مي‌شوند. از اين اكسسوري زيبا در كنار اتاق هال و پذيرايي و اتاق خوابتان مي توانيد استفاده كنيد.پرده و پوشش پنجره ها را با دكوراسيون ست كنيد

انتخاب پرده نقش به سزايي در دكوراسيون داخلي منزل دارد.انتخاب پرده معيارهايي دارد از جمله : جنس ، رنگ ، طرح و اينكه پرده براي چه مكاني قرار است انتخاب شود و طراحي دكوراسيون داخلي به سليقه و ذوق شما بستگي دارد.

انواع كلكسيون‌ها
كلكسيون خود را به يك بخش اساسي از دكوراسيون خود تبديل كنيد. آن را به صورت جذاب مرتب كنيد. كلكسيون‌ها بايد با روشي سازمان يافته به نمايش درآيند و نبايد فضاي اتاق آن را مختل كنند. اطمينان حاصل كنيد كه اين كلكسيون‌ها هر چي كه هستند حتماً با هم از نظر رنگ و هم با پس زمينه و تم اتاق هماهنگ باشند. كلكسيون‌ها را مي‌توان روي ديوارها يا قفسه‌ها تنظيم كرد.

ساعت
يك ساعت جالب نه تنها يك لوازم جانبي بزرگ بلكه يك مركز توجه در فضاي پذيرايي و هال باشد. ساعت‌هاي مدرن از طرح‌ها و مواد غير معمول مانند مكعب‌ها يا كره‌هاي شيشه‌اي با دكوراسيون‌هاي مدرن هماهنگ هستند. برخي از ساعت‌هاي سنتي و كلاسيك با طراحي بسيار پيچيده‌اي كه دارند مي‌توانند براي دكوراسيون‌هاي سنتي مناسب باشند. ساعت‌هاي مدرن به سادگي شديد گرايش پيدا كرده‌اند.

شلف و طبقه دكوري
همه ي اكسسوري هاي زيباي تان، روي ميز ها و ديوارها جا نمي شوند! براي اينكه به خوبي بتوانيد زيبايي دكوري هايتان را به نمايش بگذاريد، نياز به شلف هاي ديواري و زميني داريد. انواع متنوع شلف ها را مي توانيد خريداري كنيد يا حتي به سادگي خودتان آن ها را بسازيديك اكسسوري زيبا و جادار، براي نمايش چند اكسسوري زيبا و كوچك!
منبع: نيپنا
منبع اقتصاد آنلاين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۴:۵۰ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

خصوصيات بشقاب ديواركوب فرانسوي و قيمت خريد آن

خصوصيات بشقاب ديواركوب فرانسوي و قيمت خريد آن
بشقاب ديواركوب از وسايل تزئيني منازل بوده كه انواع و اقسام گوناگوني دارد كه هر كدام مناسب يك سبك و طرح دكوراسيون مي باشد.

امروزه دكوراسيون و زيبايي منازل براي افراد بسيار مهم است و در تلاش براي يافتن اشياي زيبا براي تزيين منزل هستند در اين ميان بشقاب ديواركوب انگليسي فرانسوي يك انتخاب مناسب مي باشد اين بشقاب در سايزهاي مختلف طراحي و توليد مي شود كه هر كسي با توجه به سليقه خود مي تواند آن را انتخاب كرده و از زيبايي آن بهره مند شود.

مقالات ديگر: شيشه بري آنلاين

اين بشقاب را به راحتي مي توان بر روي ديوار نصب كرد و به فضاي خيلي كمي نياز دارد و به اين دليل به آن بشقاب ديوار كوب انگليسي فرانسوي مي گويند كه در آن مي توان طرحهايي از سنت و رسوم كشور انگليس و فرانسه را مشاهده كرد و اين طرحها با هنرمندي و ظرافت بسيار زياد ايجاد شده اند كه زيبايي و شكوه خاصي به منزل مي بخشند و اين بشقاب فقط مخصوص انگليس و فرانسه نيست بلكه در همه كشورها مورد استفاده مي باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر با آراد برندينگ همراه باشيد.

از جمله بشقابهاي ديواركوب كه طرفدار زيادي دارد مي توان بشقاب ديواركوب انگليسي را نام برد در زمانهاي گذشته هنرمندان انگليسي اقدام به ساخت و طراحي بشقابهايي با طرحهاي ساده مانند گل و طبيعت و غيره كردند كه براي سرو غذا استفاده نمي شد اين بشقابها براي تزيين ديوارهاي منزل به كار مي رفت و بسيار مورد استقبال قرار گرفت و هنرمندان انگليسي كار خود را توسعه دادند و تصميم گرفتند بشقاب با طرحهاي خاص تري را طراحي كنند.

به عنوان مثال تصميم گرفتند تصوير پادشاهان انگليسي را بر روي بشقاب طراحي كنند كه اين ايده يك انقلاب در توليد بشقاب ديواركوب انگليسي بود و سبب جلب رضايت پادشاهان شد و همچنين براي صادرات به كشورهاي ديگر بهترين گزينه بود و در سراسر جهان طرفداران بسيار زيادي پيدا كرد.

بشقاب ديواركوب فرانسوي

انواع مختلفي از بشقاب ديواركوب وجود دارد يكي از آنها بشقاب ديواركوب فرانسوي است كه با تركيب رنگ و طرحهاي خاص و منحصر به فرد عرضه و ارائه مي شود كه مورد پسند و علاقه همگان قرار دارد اين بشقابها برگرفته از آثار تاريخي و كهن فرانسه هستند.

يكي از طرحهاي بسيار رايج بر روي اين بشقاب، طرح برج ايفل است اين طرح با ظرافت بسيار زياد بر روي بشقاب كشيده مي شود گويا ماكتي كوچك از برج ايفل است و با رنگهاي متنوع رنگ آميزي مي شود كه به جرات مي توان گفت يك شاهكار هنري است.

با نصب آن بر روي ديوار مي توان فرانسه و برج ايفل را براي خود تداعي كرد در واقع اگر به فرانسه سفر كرديد مي توانيد بشقاب ديواركوب فرانسوي را به عنوان سوغاتي ارزشمند براي عزيزان خودتان همراه بياوريد.
علاوه بر اينكه بشقاب ديواركوب فرانسوي در داخل هر كشور و با توجه به شرايط اقتصادي و فرهنگي توليد مي شود گاهي اوقات مي توان بشقاب ديواركوب خارجي را نيز تهيه و خريداري نمود اين بشقاب در كشورهاي ديگر توليد مي شود و به صورت واردات به كشور خريدار ارسال مي شود.

بشقاب ديواركوب خارجي هميشه بسيار با كيفيت و فوق العاده زيبا طراحي شده و براي خريد آن بايد هزينه بيشتري پرداخت نمود چون علاوه بر قيمت اوليه هزينه گمرك و ترخيص كالا نيز به آن تعلق گرفته است از اين رو گران قيمت تر خواهد بود با توجه به سليقه و بودجه خود اين بشقاب را مي توان از هر كشوري خريداري كرد و از زيبايي بي نهايت آن بهره مند شد.

خريد بشقاب ديواركوب

در گذشته بشقابهاي قديمي تر كه بيشتر جنبه خاطره انگيز و يادگاري داشتند به ديوار خانه ها نصب مي شد و امروزه خريد بشقاب ديواركوب در انواع مختلف و جنسهاي متنوع همچون بشقاب ديواركوب برنزي مجددا يك ديزاين مد روز بوده و رونق گرفته است.

براي خريد بشقاب ديواركوب ابتدا لازم است بدانيد بشقاب را براي چه محيطي مي خواهيد مثلا: خانه، كافه، محيط كار، كلكسيون و غيره اولين نكته مهم مي باشد.
سپس با توجه به سبك محيط، چيدمان، محل مد نظر جهت نصب، رنگ و طراحي فضا بايد بشقابي را خريداري كنيد كه بيشترين همخواني را داشته باشد؛ البته خريد دلخواه و متفاوت نيز يك ايده خلاقانه در طراحي است.

امروزه در طراحي بشقابهاي ديواركوب به عنوان اشكال و قطعات پازلي و چند تكه نيز استفاده مي شود و ممكن است قسمتهايي از يك طرح كلي را روي بشقابهاي مختلف نقش بزنند كه اين ايده در چيدمان بشقابها بسيار موثر است.

البته استفاده از بشقابهاي قديمي كه از گذشته به يادگار مانده و به دست شما رسيده است نيز خالي از لطف نيست و خريد بشقابهاي توليد شده با تنوع مختلف نيز جايگزيني براي وسايل قديمي و خاصي است كه هر شخصي در اختيار ندارد.

** محتواي اين مطلب تبليغاتي است و ايرنا مسئوليتي درباره آن ندارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۲:۲۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

يخچال نوشيدني روميزي و طرح و رنگهاي متنوع آن

يخچال نوشيدني روميزي و طرح و رنگهاي متنوع آن
استفاده از يخچال به عنوان دكور آشپزخانه يكي از ايده هاي نو در ساخت يخچالها مي باشد، يخچالهاي روميزي علاوه بر ظاهر زيبا، باعث استفاده بهينه از فضاي داخلي نيز مي شود

امروزه در فروشگاه ها، رستوان ها و سوپر ماركت ها شاهد يخچال هاي ايستاده بوده ايد كه براي نگهداري آب ميوه، نوشابه، آب معدني و انواع نوشيدني از آن استفاده مي كنند. استفاده از درب شيشه اي در اين نوع يخچال ها باعث شده تا مشتري نوشيدني مورد نظر خود را راحت تر انتخاب كند و همچنين باعث مي شود تا دكوراسيون فروشگاه ها زيباتر به نظر برسد و باعث جلب نظر مشتريان شود و در حين زيبايي بسيار كار آمد است. اين يخچال نوشيدني الكترواستيل پارس حاير محصولات را بسيار خنك نگه مي دارند و سلامت آن ها را حفظ مي كنند؛ فضاي داخلي اين يخچال از چند طبقه تشكيل شده است و ارتفاع اين طبقات قابل تغيير است و درون آن لامپ هاي ال اي دي قرار گرفته است كه فضاي درون يخچال را روشن  نگهدارد و همچنين در شب نور پردازي خوبي دارد و جلوه ي زيبايي به نمايش مي گذارد.
كساني كه علاقه مند به خريد اين محصول كاربردي براي فروشگاه، فست فود، رستوران و ... خود دارند مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و با كارشناسان شركت آراد برندينگ ارتباط برقرار كنند و بعد از دريافت اطلاعات و انتخاب برند يخچال مورد نظر خود اقدام به سفارش و خريد آن كنند و يك خريد عالي و به صرفه را تجربه كنند.همچنين خريد به اين صورت باعث مي شود قيمت خيلي پائين تر باشد و از گارانتي و خدمات پس از فروش آن خريدار بهره كافي را ببريد.

يخچال نوشيدني الكترواستيل
شركت الكترواستيل يكي از شركت هاي توليدي معروف و معتبر در ساخت انواع يخچال است و يكي از محصولات با كيفيت آن يخچال نوشيدني است.
يخچال نوشيدني الكترواستيل داراي درب شيشه اي دو جداره براي حفظ انرژي و سرما داخل آن است كه مقاومت بسيار بالايي دارد و همچنين از اندازه خوبي برخوردار است كه تعداد زيادي نوشيدني را در خود جاي مي دهد، طبقات آن قابليت جا به جايي دارد و بسته به استفاده فروشگاه قابل تغيير است. اين شركت از رقباي خود پيشي گرفته است و توانسته محبوبيت زيادي به دست آورد. يخچال نوشيدني استيل پارس داراي موتور پر قدرت و ابعاد بسيار مناسب است و بدنه اين يخچال داراي جنس بسيار با كيفيت و مقاوم است.در زير اين يخچال 4 چرخ طراحي شده است كه جا به جايي آن را بسيار آسان كرده و اين يخچال قدرت خنك كنندگي بسيار بالايي دارد. اين يخچال با كيفيت داراي برچسب استاندارد و رده انرژي است و رضايت مندي مشتريان آن بسيار زياد است. يخچال نوشيدني عالي و با كيفيت وسيله اي است كه براي هر فروشگاه كوچك و بزرگي نياز است. يخچال نوشيدني عالي نماي بسيار جديدي دارد و سرماي فوق العاده مطلوب ايجاد مي كند و در كوتاه ترين زمان نوشيدني ها را بسيار خنك مي كند و شيشه ي دو جداره نشكن با ضخامت بسيار قابل قبول دارد و موتور قدرتمند و بي صدا در آن استفاده شده است؛ اين يخچال به راحتي خراب نمي شود و حتي داراي گارانتي و خدمات پس از فروش است.

مقالات ديگر: شيشه بري سيار

يخچال نوشيدني روميزي
يخچال هايي كه در ابعاد كوچك و كوتاه توليد مي شوند يخچال نوشيدني روميزي گفته مي شود در انواع مختلفي وجود دارد و اين نوع يخچال ها را روي ميز يا روي اوپن و غيره قرار مي دهند و اين مدل يخچال ها به درخواست مشتري ساخته مي شود چون اين نوع خواهان زيادي ندارد و بايد سفارش داده شود.
توليد اين يخچال ها در سايز هاي 4 فوت 6 فوت 8 فوت 10 فوت 12 فوت ساخته مي شود و اين دستگاه ها با داشتن گارانتي به مشتري تحويل داده مي شود و اگر مشتري بخواهد كه روي يخچال خود استيكر داشته باشد قبول مي شود.رنگ اين يخچال نوشيدني روميزي مشكي با سفيد مي باشد. يكي ديگر از انواع يخچال صنعتي، يخچال نوشيدني روميزي ويتريني گفته مي شود كه در 2 مدل توليد شده است يكي ويتريني خوابيده و ديگري ويتريني ايستاده مي باشد كه در ابعاد و اندازه هاي مختلفي توليد شده است و هر كدام مزاياي دارد.يخچال ويتريني خوابيده بيشتر در قنادي ها و لبنياتي ها و پرو تئيني ها استفاده مي شود كه از استيل در بدنه اين نوع يخچال به كار رفته است و مصرف انرژي كمتري دارد. در توليد يخچال صنعتي نوشيدني براي فروشگاه ها مي باشد كه در ابعاد 50، 80، 115، سانتي متر كه در مدل هاي1 دره و 2 دره توليد مي شود و شيشه هاي به كار رفته در اين نوع يخچال ها سكوريت مي باشد. در اين مدل شمامي توانيد در خواست لوگو يا استيكر هم داشته باشيد مانند كوكاكولا يا پپسي و غيره.

منبع: ايلنا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۸:۲۷ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

مبلمان كليدي ترين و در عين حال محوري ترين نقش را در دكور هر خانه و يا هر ويلايي دارد.

مبلمان كليدي ترين و در عين حال محوري ترين نقش را در دكور هر خانه و يا هر ويلايي دارد.
مبلمان كليدي ترين و در عين حال محوري ترين نقش را در دكور هر خانه و يا هر ويلايي دارد. به دليل اهميتي كه مبلمان در زيبا كردن يك فضا دارد، بسياري از سازندگان دست به توليد مبلمان در انواع مختلفي زدند. بسياري از افراد به دنبال خريد مبلمان فضاي باز هستند تا بتوانند در تراس، حياط ويلاي خود و... از آن ها استفاده كنند. مبلمان فضاي باز در جنس هاي مختلفي همچون چوبي، آهني، پلاستيكي و... توليد مي شوند. اگر به دنبال خريد مبلماني هستيد كه بتوانيد در فضاي باز از آن استفاده كنيد، پيشنهاد ما به شما اين است كه تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد.  
اصطلاحا به هر نوع مبلي كه بتوان آن را در فضاي باز قرار داد، مبلمان فضاي باز و يا مبلمان باغي مي گويند. تفاوت هاي بسياري بين مبل فضاي باز با مبلي كه در منزل مي توان از آن استفاده كرد، وجود دارد. بسياري از مردم به اشتباه اين تصور را دارند كه هر مبلي را مي توان در فضاي باز قرار داد، در صورتي كه اين چنين نيست. مبلي كه در فضاي باز قرار مي گيرد يك سري ويژگي و البته مشخصه هاي خاص دارد.
خريد مبل فضاي باز

بسياري از افراد قبل از اقدام به هرگونه خريدي به دنبال اين هستند تا از قيمت مبل فضاي باز مطلع شوند. به دليل شرايط اقتصادي موجود در جامعه و نوسانات بازار نمي توان يك نظر درستي در اين خصوص داد؛ چرا كه ممكن است قيمت امروز مبل با قيمت فرداي آن متفاوت باشد. با اين همه تفاسير اما برخي از فاكتورها هستند كه نقش بسيار مهمي را در تعيين قيمت ايفا مي كنند.

جنس مبل از مهم ترين عنصرهايي است كه تاثير بسيار زيادي را در تعيين قيمت ايفا مي كند. همان طور كه در ابتداي مقاله به آن اشاره شد، مبلمان فضاي باز در انواع مختلفي نظير چوبي، پلاستيكي و... توليد مي شوند. به طبع مبلمان هاي چوبي قيمت بيش تري را نسبت به مبلمان هاي پلاستيكي دارند.

تعداد مبل ها نيز از ديگر مباحث مهم در تعيين قيمت مي باشد. به دليل پر استفاده بودن مبلمان هاي فضاي باز سازندگان دست به توليد ست هاي 4 نفره و يا حتي 8 نفره زده اند. البته در بسياري از مواقع نيز خود فرد مي تواند تعداد مبلمان را انتخاب نمايد. طبيعتا اگر تعداد مبلمان ها بيش تر باشد، شما مجبور به پرداخت هزينه بيش تري هستيد.

انواع مبل فضاي باز

به جرئت انتخاب نوع مبل مناسب را مي توان مهم ترين بخش از خريد مبل فضاي باز دانست. مبلمان هاي فضاي باز در انواع مختلفي ساخته مي شوند و هر كس بنا به سليقه و بودجه اي كه دارد، مي تواند اقدام به خريد يكي از آن ها نمايد. در ادامه به معرفي و توضيح اين مبل ها مي پردازيم.

مبل فضاي باز چوبس
مبل فضاي باز پلاستيكي
مبل فضاي باز آلومينيومي
مبل فضاي باز ترموود
مبلمان چوبي، انتخابي مناسب

يكي از انواع مبلمان هاي فضاي باز، مبلمان هاي چوبي هستند. اين مبلمان ها زيبايي بي حد و حصري را به محيط مي دهند. اگر جزء آدم هاي سخت پسند هستيد و به دنبال زيبا كردن ظاهر ويلاي خود هستيد، پيشنهاد ما به شما خريد مبلمان هاي چوبي است. يك نكته مهمي كه وجود دارد اين است كه اگر در مناطق شمالي كشور ساكن هستيد، در انتخاب اين مبل دقت كنيد؛ چرا كه ممكن است در اثر بارندگي اين مبلمان ها آسيب ببينند. از اين مبل ها با عنوان مبل فضاي باز ساده نيز ياد مي شود؛ چرا كه در عين سادگي بسيار شيك هستند.

مقالات ديگر: شيشه رنگي مدرن

مبل پلاستيكي

دسته ديگري از مبلمان هاي فضاي باز، مبلمان هاي پلاستيكي هستند. اين نوع مبلمان ها جلوه زيبايي را به محيط نمي دهند. معمولا اغلب افراد تمايلي به خريد آن ها ندارند؛ اما اگر به دنبال يك خريد مقرون به صرفه هستيد، اين مبلمان مي توانند يك گزينه مناسب برايتان باشد. يكي از ويژگي هاي مثبتي كه اين مبلمان ها دارند در اين است كه وزن سبكي را دارند به راحتي مي توان آن ها را جابجا كرد.

 
مبلمان آلومينيومي، با دوام و مستحكم

دسته آخر از مبلمان هاي فضاي باز را مي توان مبلمان هاي آلومينيومي دانست. اين دسته از مبل ها دوام و استحكام خوبي را در برابر بارندگي دارند؛ چرا كه هيچ گونه آسيبي نمي بينند و با خيالي آسوده مي توانيد تا مدت زماني طولاني از آن ها استفاده كنيد. از اين مبل ها با نام مبل فضاي باز با دوام نيز ياد مي شود؛ چرا كه در برابر عوامل خارجي بسيار مستحكم هستند و امكان صدمه ديدن آن ها بسيار كم است.

مقالات ديگر: دفتر ازدواج جنوب تهران

مبل ترموود، انتخاب ايده آل شما

دسته ديگري از مبلمان هاي فضاي باز را كه مي توان از آن ها در هر مكاني استفاده كرد، مبلمان هاي ترموود هستند. شايد ميان انواع و اقسام مبلمان هاي موجود در بازار افراد تمايلي به خريد اين مبلمان ها نداشته باشند. اين عدم تمايل را مي توان ناشي از ناآگاهي آن ها نسبت به ويژگي هاي مبلمان ترموود دانست.

ترموود يك چوب فرآوري شده است كه براي ساخت انواع و اقسام وسايل چوبي مي توان از آن ها استفاده كرد. مبلمان هاي ترموود زيبايي فراتر از حد تصوري را به محيط مي دهند. يكي از مزيت هايي كه مبلمان ترموود نسبت به مبلمان هاي چوبي دارند دوام و استحكام آن هاست. مبلمان هاي چوبي در برابر بارندگي مقاومت آن چناني ندارند و به سرعت آسيب مي بينند، درصورتي كه مبلمان هاي ترموود اين طور نيستند.

 


بهترين جنس مبل براي فضاي باز

تا به اينجاي مقاله در خصوص انواع مبلمان اوت دور اطلاعاتي را در اختيارتان قرار داديم. شايد با آگاهي پيدا كردن نسبت به انواع مبلمان هاي فضاي باز، اين سوال برايتان به وجود آمده باشد كه كدام نوع از مبلمان هاي معرفي شده مناسب تر از ديگري است. پاسخ دادن به اين سوال كمي مشكل است چرا كه يك چيز كاملا شخصي است و نمي توان براي همه افراد يك فاكتور كلي در نظر گرفت. يك سري از نكات اما وجود دارند كه مي توانند تاثير بسيار زيادي را بر روي انتخاب شما بگذارند.

بهتر است در ابتدا و قبل از اقدام به هرگونه خريد يك نياز سنجي درست نسبت به خواسته و مكاني كه قرار است اين مبلمان ها در آن جا قرار بگيرند، داشته باشيد. به طور مثال اگر مي خواهيد اين مبلمان ها را در فضاي باز مناطق شمالي كشور به كار گيريد، بهتر است اصلا سمت خريد مبلمان هاي چوبي نرويد.

ابعاد مكاني كه قرار است مبلمان ها در آن جا قرار بگيرند، نكته مهم بعدي است. اگر جاي خيلي كمي را براي قرار دادن مبلمان در نظر گرفته ايد، بهتر است به سمت خريد ست هاي كوچك 4 نفره برويد. با رعايت اين دو نكته در هنگام خريد مبلمان فضاي باز مي توانيد از خريد خود نهايت استفاده را ببريد.

منبع: noavaranasar.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۳:۵۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

«سلام تهران» با دكور جديد به شبكه پنج بازگشت

«سلام تهران» با دكور جديد به شبكه پنج بازگشت

فصل جديد برنامه صبحگاهي «سلام تهران» از چهارشنبه ۶ مهر همزمان با آغاز ماه ربيع الاول با رنگ و بوي جديد از شبكه پنج سيما پخش مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري تسنيم به نقل از روابط عمومي برنامه، در اين مجله صبحگاهي كه با تغييراتي نسبت به ادوار گذشته روي آنتن مي رود،  اخبار و اتفاقات روز و تيتر مطبوعات مرور شده و تحليل‌ مي شوند. اجراي فصل جديد «سلام تهران» را مصطفي امامي به عهده دارد و علي شعباني و مازيار مهاجر سلطاني تهيه‌كنندگان آن هستند.

در اين برنامه‌ كه محصول گروه تهران و شهروندي شبكه تهران است، مسائل مختلف كشور با تمركز بر پايتخت بررسي مي‌شود. در همين راستا،‌ مجريان و كارشناسان متنوعي ميزهاي مختلف ورزش، فرهنگ، بين الملل و … را اجرا خواهند كرد. 

مقالات ديگر: شيشه بري سيار

مصطفي امامي و صديقه مرادي مرور روزنامه‌هاي صبح را نيز به عهده دارند، مرادي مجري بخش كافه و آشپزخانه اين برنامه صبحگاهي نيز هست. حافظ كاظم‌زاده و افشين عبداللهيان نيز مجري‌كارشناس بخش ورزشي هستند. هم‌چنين «سلام تهران» پنجشنبه‌ها با اجراي فريبا باقري و صديقه مرادي و با رويكردي كاملاً زنانه روي آنتن مي‌رود.

از ديگر نكات قابل توجه سري جديد اين برنامه دكور آن است كه با استفاده از نمادهاي پايتخت ساخته شده است.

برنامه صبحگاهي«سلام تهران» شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 10 صبح از آنتن شبكه پنج سيما پخش مي‌شود.

مقالات ديگر: قاليشويي مجيديه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۹:۱۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)