اخبار شیشه بری اخبار شیشه بری .

اخبار شیشه بری

مراحل نصب فنس چمنی به صورت گام به گام

مراحل نصب فنس چمنی به صورت گام به گام
انسان همواره به دنبال زیبا سازی محل زندگی خود بوده است. فنس چمنی همیشه محصولی جذاب در بین محصولات دکور کردن و فضا سازی است. استفاده از آن در بسیاری از کشورهای جهان به دلیل ویژگی‌های برجسته آن به سرعت در حال افزایش است.
با خرید فنس چمنی می‌توانید محوطه‌سازی زیباتری داشته باشید و همچنین برای اهداف امنیتی از آن استفاده کنید؛ زیرا این محصول ضمن اینکه منظره سبز رنگی فراهم می‌کند و به محیط شما حس جادویی می‌بخشد، امنیت محیط را با توری سیمی داخل آن تامین می‌کند. این محصولات در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و به لطف ساختار منعطف آن، به صورت رول شده یا پنلی به شما ارائه می‌گردند. ما در اینجا به شما از خرید فنس چمنی ارزان تا آگاهی از قیمت فنس چمنی و نصب گام به گام آن کمک می‌کنیم.

فنس چمنی چیست؟
فنس چمنی به شما کمک می‌کند با طراحی فوق‌العاده و ظاهری طبیعی، محیط اطراف خود را به راحتی و بدون زحمت پوشش دهید؛ نصب فنس چمنی بسیار آسان است. ساختار فنس چمنی با یک توری سیمی گالوانیزه داغ و یک PVC با فرمولاسیون خاص با مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش پوشانده شده است که در تابستان و زمستان مقاوم است. علاوه بر ایجاد امنیت و زیبایی، می‌توان از آن برای پوشاندن و حصار فضای باغ یا ویلا، استخر یا زمین تنیس و یا برای ایجاد حریمی مشخص استفاده کرد. از مزایای خرید فنس چمنی می‌توان به سهولت استفاده، کمبود هزینه‌های نگهداری، داشتن ظاهری سبز در تمام فصول سال اشاره نمود؛ همین امر باعث شده تا به‌طور گسترده در هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات و منازل مورد استفاده قرار گیرد.

خرید فنس چمنی
مهم‌ترین اجزای این محصول، فنس فلزی و الیاف چمن مصنوعی است. اجزای کوچکی از این فنس‌ها وارداتی هستند که با تغییر نرخ ارز، باعث تغییر قیمت فنس چمنی از فنس چمنی ارزان تا گران در بازار می‌شود. از انواع بسیار محبوب این محصول می‌توان به فنس چمنی چشمه 4 و فنس چمنی چشمه 5 اشاره کرد. این فنس‌ها در تمام طول سال قابل استفاده هستند و در مقابل سرما و گرما کاملا مقاومت دارند؛ همچنین در مقابل اشعه ماورای بنفش رنگشان از بین نمی‌رود و تغییر نمی‌کند. نحوه تمیز کردن‌ بسیار راحت و آسان و بدون هیچ هزینه نگهداری، از دیگر مزیت‌های این محصولات است. فنس چمنی آکاردئونی نوعی از این محصول است که می‌توانید از آن برای پوشش دادن تراس نیز استفاد کنید.
از انواع فنس چمنی پرکاربرد، از فنس چمنی چشمه 4 و فنس چمنی چشمه 5 نام بردیم که یک متر تا نهایت 10 متر عرض آنهاست.  ابعاد هر شبکه 4*4 و 5*5 است. می‌توان رنگ آنها را سبز تیره یا سبز روشن انتخاب کرد. نوع چشمه 4 و 5، دارای 5 سال گارانتی ضمانت کیفیت محصول هستند که می‌توانند خریدی مطمئن برای زیباسازی و امنیت محیط شخصی شما باشد.

مقالات دیگر: شیشه بری سیار

نصب فنس چمنی
نصب فنس چمنی کار پیچیده‌ای نیست؛ اما فرد باید از تخصص و مهارت بالایی برخوردار باشد. الیاف به‌کار رفته در این فنس‌ها باید بسیار با کیفیت باشند. اگر به دنبال خرید مطمئن فنس چمنی تهران هستید، می‌توانید از مراکز معتبر تهیه کنید. اگر فنس‌کشی به درستی و اصولی با سیم گل کاری یا همان سیم مخصوص تزئین گل انجام گیرد، در زمان کوتاه می‌توان فضای زیادی را با فنس چمنی پوشاند. اگر نصب آن به درستی انجام شود، تراکم چمن مصنوعی در بین فنس‌ها بسیار زیاد خواهد بود؛ به طوری که خانه یا باغ شما از بین چمن‌ها غیر قابل رویت می‌باشد. همچنین با نصب سیم خاردار روی فنس می‌توان امنیت آن را چندین برابر کرد.

مراحل نصب فنس چمنی به صورت گام به گام در ادامه توضیح داده شده است:

·         تعیین محل
قبل از شروع کار باید محل مورد نظر که می‌خواهید محصول بر روی آن نصب شود را مشخص کنید. برنامه طراحی و دکوراسیون محیط را در ذهن خود داشته باشید، تا بتوانید به درستی از این محصول در محل مشخص استفاده کنید و زیباسازی محل به بهترین نحو انجام گردد.

·         مشخص کردن محل پایه‌های فنس
فنس چمنی چه بصورت فنس چمنی آکاردئونی باشد چه نوع دیگر، دارای پایه‌هایی است که بر روی محل مورد نظر نصب می‌شود. برای اینکه محصول محکم قرار گیرد، باید پایه‌های آن را بر روی محل بکنید و جای آن را سفت نمایید. اگر محل پایه‌های فنس را به درستی انتخاب کرده و نصب نمایید، محصول با گذشت زمان تکان نمی‌خورد و در مقابل باد، باران و هر نوع شستشو مقاوم است.

·         شروع سیم‌کشی
قبل از شروع اینکار مطمئن شوید که سر راه گیاهی نباشد. در اینصورت قبل از کار باید آن را از سر راه بردارید. محل مورد نظر را با دقت اندازه‌گیری کنید تا بدانید چه میزان مورد نیازتان است. برش آن را با سیم چین انجام دهید؛ حال زمان آن است که سیم‌کشی را شروع کنید.

البته قابل ذکر است که نصب این فنس به‌صورت کلی به دو صورت انجام می‌شود:

اگر حصاری از قبل بر روی محل مورد نظر دارید، فقط لایه‌ای از چمن مصنوعی به روی آن نصب می‌شود.
اگر محیط بدون هیچ مورد قبلی است، فنس‌هایی که همراه چمن مصنوعی از قبل ساخته شده بر روی محل مورد نظر طبق راهنمای گفته شده نصب می‌گردند.
جمع‌بندی
امنیت یک محوطه، از اهمیت بالایی برخوردار است. در گذشته جهت برقراری امنیت در محوطه‌های باز از ابزار‌هایی مثل فنس فلزی استفاده می‌کردند. این فنس‌ها با عیوب زیادی همراه بودند. مانند: ظاهر نه‌چندان مناسب و غیر‌قابل اجرا برای محوطه‌های مسکونی، ویلایی و باغ‌ها. به همین دلیل، رفته‌رفته حضور آن‌ها کمرنگ‌تر شد و ابزار‌های جدید‌تر و زیبا‌تری مثل فنس‌های چمنی، جایگزین شدند. فنس چمنی، نه تنها به عنوان یک حفاظ منجر به ایجاد امنیت می‌شود، بلکه به دلیل برخورداری از ظاهر زیبا و سبز‌رنگ، محوطه‌ای همراه با چشم‌انداز فوق‌العاده را هم شکل می‌دهد. تماشای این محوطه‌ها باعث می‌شود تا حال روحی خوبی پیدا کنید.

طراحی و زیبا سازی محیط شخصی شما از بالکن و تراس گرفته تا باغ و ویلا را می‌توان با یک محصول مقاوم و خوش قیمت انجام داد. انتخاب فنس چمنی یک راه بسیار عالی برای انجام این کار است. در کنار فضاسازی، ظاهری زیبا و پوشش‌دهی محل، حفظ امنیت محیط شما نیز مهم است که با این محصول می‌توان به همه این اهداف رسید. در نظر داشته باشید که انتخاب خرید از تولیدکنندگان این محصول بسیار مهم و قابل اهمیت است؛ همچنین قیمت مناسب، نصب و اجرای صحیح برای مشتریان، اولویت انتخاب یک مرکز معتبر است. شرکت گامان تزیین جاوید به آدرس اینترنتی gamantj.com از بهترین مراکز خرید فنس چمنی تهران است که محصولاتی با کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. فقط کافی است از طریق سایت یا شماره‌های شرکت خرید مطمئن خود را انجام دهید تا به راحتی و در کمترین زمان محیطی زیبا و ایمن داشته باشید.

 


منبع: https://www.ilna.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۳:۵۴ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)