اخبار شیشه بری اخبار شیشه بری .

اخبار شیشه بری

کاربرد جالب آینه در دکوراسیون منزل از قدیم و در معماری های سنتی بسیار پر کاربرد بوده است

با این روش عیب‌های خانه را بپوشانید
کاربرد جالب آینه در دکوراسیون منزل از قدیم و در معماری های سنتی بسیار پر کاربرد بوده است.

به گزارش عرشه آنلاین، در معماری جدید نیز استفاده از آینه همچنان بسیار مورد توجه است. با انتخاب یک طراحی مناسب، آینه ها جلوه زیبا، متفاوت و مدرنی به محل شما خواهند بخشید.  
پنهان سازی و پوشش دیوار ها با آینه

توانایی آینه ها در ایجاد یک پوشش و پنهان سازی یک منطقه از دکور یک موضوع جدید و پر طرفدار است. در دکوراسیون آشپزخانه مدرن و صنعتی می توان با کمک آینه هایی با سایز بزرگ در کناره درب ها منظره ای بسیار هیجان انگیز از فضای موجود ساخت. پنهان سازی و پوشش دیوار ها با آینه یک پدیده مدرن و هوشمندانه جهت مخفی سازی مکان هایی بوده که تمایل به نمایش آن قسمت ها نداریم.

افزایش ارتفاع و مساحت سازه ها
آینه ها با انعکاس نور و نمایش تصویر محیط درون خود، دیوار ها را به یک محیط جدید تبدیل می کنند. همچنین آینه ها در صورت نصب در جای درست با خطای دید در ذهن بیننده، حس وسعت فضا ایجاد می کند.


مقالات دیگر: شیشه سکوریت
بزرگ نشان دادن فضا

یکی از مهم ترین کاربرد جالب آینه در دکوراسیون منزل ، به خصوص خانه‌هایی که فضای کوچکی دارند، بزرگ نشان دادن محیط است. نکات زیر راجع به این ویژگی آینه ها است:

به هر فضایی که می خواهید آن را از لحاظ بصری گسترش دهید، آینه اضافه کنید.

نصب آینه روی دو دیوار کنار هم، انعکاس نور را بیشتر می‌کند و باعث امتداد فضا می‌شود.

باید اطمینان حاصل کنید که بازتاب آینه ها تصویر نامطلوب ایجاد نکرده و بازتاب یک دکور زیبا باشد.

می‌توانید آینه را پشت کمدهای کوتاه قرار دهید تا این تصور به وجود آید که فضا در پشت کمد ادامه دارد.

بالای شومینه یک آینه نصب کنید تا تمام قسمت‌های دیوار را بپوشاند. در این صورت اتاق روشن‌تر به نظر می‌رسد.

از دیگر کاربرد جالب آینه قرار دادن یک آینه میان قفسه کتاب‌ها است که باعث می‌شود فضای فشرده آن، عمق پیدا کند.

 افزایش نور محیط توسط آینه ها
اگر قسمتی از خانه شما تاریک و بی روح است، از آینه استفاده کنید. انعکاس نور در آینه باعث ایجاد روشنایی و چرخه ی انرژی در این محیط می شود. در این حالت احساس می‌کنیم اتاق نور بیشتری دارد و روشن‌تر است. یکی دیگر از چند کاربرد جالب آینه در دکوراسیون منزل قرار دادن آینه ی قدی بزرگی میان دو پنجره است که باعث ایجاد حس امتداد فضا و فریب خوردن ذهن بیننده می شود.

روش دیگر قرار دادن آینه در قسمتی است که نور لامپ‌ها را بازتاب دهد. می‌توانید آینه دیواری را پشت آباژور یا دیگر چراغ‌های دکوراتیو نصب کنید یا آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که نور لامپ‌های سقف را بازتاب دهد.

پوشاندن عیب های محیط

یکی دیگر از چند کاربرد جالب آینه در دکوراسیون منزل این است که می‌تواند برخی از نواقص و ایرادات محیط را پوشش دهد. برای مثال فرض کنید مجبور هستید، بخشی از فضای پذیرایی یا نشیمن آپارتمان خود را به دلیل کم بودن فضای در دسترس به کمد تبدیل کنید. وجود کمد در نشیمن و پذیرایی، یا یک انباری که در باریک آن رو به فضای مشرف به پذیرایی و نشیمن باز می‌شود تا حدی از یکدستی و زیبایی فضا کم می‌کند.

در این مواقع با در نظر گرفتن دری آینه‌ای یا به عبارت دیگر اتصال آینه روی در کمد و انباری می‌توانید هم فضا را بزرگ‌تر نشان بدهید و هم کمد و انباری و… را از دید پنهان کنید.

اگر بخشی از خانه فاقد پنجره و نور باشد، وجود آینه می‌تواند تا حد زیادی از تاریکی فضا بکاهد. برای مثال فرض کنید که آشپزخانه‌تان فاقد پنجره‌ای بزرگ و مناسب باشد، در این صورت با به کار بردن این وسیله در طراحی آشپزخانه می‌توانید تا حدی فقدان نور را در این مکان جبران کنید.

کاربرد جالب آینه برای ایجاد انگیزه

زمانی که انسان ها خودشان را در حال انجام دادن فعالیتی که برایشان ارزشمند است می بینند، دچار انگیزه ی بیشتری می شوند. متخصصین با استفاده از همین نکته، به نصب آینه در ورزشگاه ها روی آورده اند. آینه های نصب شده در باشگاه یا ورزشگاه ها به منظور بیشتر شدن نور یا بزرگ تر جلو دادن فضا نبوده، بلکه این آینه ها برای ایجاد انگیزه ی بیشتر در ورزشکاران در مناطقی به خصوصی از ورزشگاه یا باشگاه نصب می شوند.

افزایش جلوه های بصری و هنری با آینه ها

افزایش جلوه های بصری و هنری با آینه ها نیز از چند کاربرد جالب آینه در دکوراسیون منزل بوده که تاثیر زیادی در زیباسازی منزل شما خواهد گذاشت. هنر آینه کاری یک هنر باستانی در ایران بوده که غالبا در مساجد و مکان های مقدس از آن استفاده می شود. همچنین به جهت وجود آینه های رنگی و خواص خارق العاده آنها در انعکاس نور از آینه ها جهت زیبا سازی و طراحی دکورا سیون نیز از آنها استفاده می شود و نقش رنگ در دکوراسیون داخلی و هماهنگی آن با مکان آینه یک موضوع مهم و قابل بررسی برای کسانی که کار طراحی دکوراسیون را در این مکان  انجام می دهند است.

انتخاب جنس، طرح و جایگاه آینه ها در دکوراسیون منزل یک امر تخصصی و بسیار مهم در طراحی دکوراسیون منزل شما است. عدم آشنایی درست با چند کاربرد جالب آینه در دکوراسیون منزل و همچنین انتخاب یک محل نامناسب برای آینه در طراحی نه تنها دکور را زیبا نمی کند بلکه سبب ناهماهنگ ی بین اجزای محل شما می شود. ما به شما توصیه می کنیم هنگام استفاده از آینه در طراحی خود از یک طراح با تجربه کمک بگیرید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۲:۳۴ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته

به نقل از «تابناک»
دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته

دخترجوان که برای پیدا کردن سارق خانه‌اش به زن رمال مراجعه کرده بود با نشانی اشتباهی که به او دادند به دردسر بزرگی افتاد.

به گزارش ایران، مدتی قبل دختر جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت پول و طلاهایش خبر داد و گفت: همراه خانواده‌ام به مسافرت رفته بودیم و زمانی که برگشتیم، متوجه سرقت از خانه شدیم. تصور می‌کنم شخصی که سرقت‌ها را انجام داده آشنا باشد چون چند روز قبل از اینکه به مسافرت برویم جشن تولدم بود و دوست و فامیل را به خانه‌مان دعوت کردیم.
در این میهمانی هدایای زیادی دریافت کردم و از طرفی من مقدار زیادی طلا و جواهر به خودم آویخته بودم میهمانان با دیدن هدیه‌های من خیلی تعجب کردند. فکر می‌کنم یکی از میهمان‌ها سارق خانه و اموال ما باشد.
با شکایت زن جوان، کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و تحقیقات برای دستگیری سارقان آغاز شد. در نخستین گام، کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت پرداختند. دوربین‌ها نشان می‌داد دو سارق بالکن رو در غیاب صاحبخانه وارد خانه شاکی شده و نقشه سرقت را اجرا کرده‌اند.

سارقان سابقه‌دار

گرچه سارقان چهره‌های خود را پوشانده بودند، اما در بازبینی دوربین‌ها تصاویر آنها تا حدودی به‌دست آمد. از سویی مأموران با این احتمال که سرقت‌ها توسط سارقان سابقه دار صورت گرفته است به سراغ آلبوم متهمان سابقه دار رفتند. در بازبینی تصاویر، کارآگاهان موفق شدند هویت یکی از سارقان را شناسایی کنند و در ادامه فردی به نام شهرام دستگیر شد.

شهرام در تحقیقات به سرقت از خانه شاکی و چند سرقت دیگر به شیوه بالکن رویی اعتراف کرد. با اعتراف شهرام، همدست او نیز بازداشت شد و مقداری از وسایل سرقتی نیز از مخفیگاه متهمان نیز کشف شد.

عذاب وجدان شاکی

حدود 20 روز از دستگیری سارقان خانه گذشته بود که دختر جوان بار دیگر به پلیس مراجعه و راز سرقت دیگری را برملا کرد و گفت: عذاب وجدان یک لحظه مرا رها نمی‌کند. نمی‌دانم چطور با این موضوع کنار بیایم. می‌دانم به خاطر کاری که کرده‌ام مجازات می‌شوم، اما تصمیم گرفتم واقعیت را برملا کنم.

او ادامه داد: وقتی از خانه‌مان سرقت شد، یکی از اقوام به نام مهری مدام به من تلفن می‌کرد و می‌پرسید سارقان دستگیر شده‌اند یا خیر. من و مهری خیلی رابطه خوبی باهم نداشتیم و آن شب جشن تولد هم برای اینکه نشان بدهم من خیلی خوشبختم او را به میهمانی دعوت کردم.

آیینه‌بینی

مقالات دیگر: آینه دکوراتیو

زن جوان در ادامه گفت: با اینکه تردید داشتم اما احتمال می‌دادم سرقت از طرف مهری انجام شده باشد تا اینکه برای اطمینان به سراغ زن رمال و آینه بینی رفتم که سال گذشته هم برای بخت‌گشایی پیش او رفته بودم. از آنجا که او چندین طلسم به من داده بود و من چندین ماه بعد با میلاد نامزد کردم به او خیلی اعتماد داشتم و با خودم گفتم او می‌تواند سارق خانه را به من معرفی کند.

وقتی پیش زن آینه بین رفتم او مدعی شد سارق زنی آشناست که حرف اول اسمش با میم شروع می‌شود، پوستی گندمگون دارد و به خاطر حسادت و انتقام‌گیری دست به سرقت زده است. مشخصاتی که زن رمال می‌داد با مشخصات مهری یکی بود و مطمئن شدم که او سرقت را انجام داده است.

ابتدا می‌خواستم موضوع را به پلیس خبر دهم، اما به من گفتند بدون مدرک نمی‌توانی از کسی شکایت کنی. مدرک من اظهارات زن رمال بود که هیچ اعتباری برای پلیس نداشت. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا خودم انتقام بگیرم. موضوع را به نامزدم گفتم و او قبول کرد که در این ماجرا همراهم باشد. یک روز میلاد و دوستش در حالی که هر دو کلاه کاسکت به سر داشتند، اقدام به قاپیدن کیف مهری کردند و گوشی و مدارکش را سرقت کردند.

می‌خواستم به‌صورت ناشناس با او تماس بگیرم و در ازای برگرداندن مدارک و گوشی تلفن همراهش او را وادار کنم که اموالی را که از خانه‌مان سرقت کرده، برگرداند. اما پس از این حادثه پلیس با من تماس گرفت و خبر دادند سارقان خانه را دستگیر کرده‌اند. وقتی پلیس گفت سارقان دستگیر شده‌اند باورم نمی‌شد تا اینکه وسایلی را که از من سرقت شده بود در خانه آنها پیدا کردند.


دختر جوان ادامه داد: بعد از آن عذاب وجدان به سراغم آمد. چندین بار خواستم وسایل مهری را به خانه‌اش ارسال کنم اما ترسیدم که لو بروم. در نهایت دل به دریا زدم و به پلیس آمدم تا واقعیت را بگویم، چرا که دیگر تحمل عذاب وجدان را ندارم.
با اظهارات زن جوان، مهری نیز به پلیس مراجعه کرد و پس از دریافت وسایلش که به سرقت رفته بود، از شکایت خود صرف‌نظر کرد.

 


منبع: خبرخان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۲۴ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

چیدمان آشپزخانه بصورت خلاقانه

چیدمان آشپزخانه بصورت خلاقانه
همواره طراحی صحیح کابینت و استفاده بهینه از تمام فضای آشپزخانه تأثیر زیادی در نظم و چیدمان آشپزخانه دارد. در این مقاله ایده های جدید سال 2017 برای ذخیره سازی در کابینت آشپزخانه گردآوری شده است…

تمام خانم های خانه دار به دنبال نظم در آشپزخانه خود هستند، همیشه نحوه ساخت و نصب کابینت آشپزخانه و استفاده از فضای این مکان، می تواند سبب این نظم شود، در این مطلب ایده های جدید سال 2017 برای ذخیره سازی در کابینت آشپزخانه گردآوری شده است:

مقالات دیگر: توری پلیسه غرب تهران

•    استفاده از شلف دیواری:
استفاده از شلف های دیواری فضای ذخیره سازی زیادی در آشپزخانه به وجود می آورد. چیزی که در این آشپزخانه وجود دارد و برای یک آشپز خوشایند است، طراحی محلی برای قرار دادن چاقوها روی میز کار آشپزخانه است و از طرفی خود میز کار هم از جنسی ساخته شده که می توان از آن به عنوان تخته برش استفاده کرد.
 مقالات دیگر: تولید گننده قطعات پرده زبرا
•    بچه ها را فراموش نکنید:
حتما در آشپزخانه خود، در کابینت جزیره و یا یکی از کابینت ها مکانی خاص برای قرار دادن خوراکی بچه ها قرار دهید. در نظر داشته باشید این محل به گونه ای طراحی شود تا خود بچه ها بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.
 
•    سوپرمارکت خود را سامان دهی کنید:
با استفاده از شلف ها، سبدهای کشویی و کشوهای کم عمق، سوپرمارکت آشپزخانه خود را سامان دهی کنید. حتی یک دیوار کوچک هم می تواند محلی برای نصب و طراحی سوپرمارکت باشد.
 
•    استفاده از کابینت های عمودی:
اگر در آشپزخانه تان فضای کافی ندارید می توانید از کابینت های عمودی بلند استفاده کنید تا فضای ذخیره سازی بیشتری در دسترس داشته باشید. در تصویر زیر طراح کابینتی کاربردی برای این آشپزخانه طراحی کرده است.
 
•    طراحی فضایی برای بطری ها:
می توانید مانند تصویر در کابینت های خود یک جای ذخیره سازی مخصوص برای انواع بطری ها داشته باشید تا آشپزخانه تان نظم داشته باشد.
 
•    کشویی مخصوص ادویه جات:
ذخیره کردن ادویه جات در یک کشوی خاص در کنار اجاق گاز، به جای قرار دادن آنها روی آویز دیواری و یا روی کانتر، می تواند  آشپزی را لذت بخش تر نماید.
•    مجیک کرنر چرخشی:
یک مجیک کرنر با قفسه های چرخشی یا سینی دوار، در کابینت گوشه طراحی کنید.
 
•    سبد مخصوص پیاز و سیب زمینی:
سبدی مخصوص پیاز و سیب زمینی طراحی کنید تا همیشه جای مناسبی برای آنها داشته باشید.
 
•    تابه ها و قابلمه ها را در کشوی مخصوص به خود قرار دهید:
به جای قرار دادن قابلمه ها روی هم داخل یک کابینت یا روی گاز، از یک کشو استفاده کنید و قابلمه ها را مرتب داخل آن بچینید، این کشو دارای دو بخش جداگانه است، یکی با عمق زیاد برای قرار دادن انواع تابه و قابلمه و دیگری برای قرار دادن دستمال و دستگیره و زیر قابلمه ای.
 
•    مکان ذخیره سازی زیر سینکی:
شما با استفاده از فضاهای بدون استفاده مانند زیر سینک می توانید به بهترین نحو از فضای آشپزخانه تان استفاده کنید. در تصویر زیر برای کابینت زیر سینک یک درب طراحی شده که به بیرون باز می شود و از داخل آن برای گذاشتن اسکاچ و مواد لازم استفاده می شود.
 
•    تعداد کشوی کمتر:
می توانید با استفاده از دیوایدرهای (تقسیم کننده) داخل کشو، از فضای آن بهترین استفاده را داشته باشید، این طرح سبب می شود که تعداد کشوها کمتر شود، چون از فضای داخل هر کشو به صورت بهینه استفاده می شود.
 
•    کشوهای کابینت کاربردی:
همانطور که در تصویر می بینید، به صورتی کاملا هوشمندانه داخل کشو از دیوایدرهای عمودی استفاده شده، تا بشقاب و کاسه ها به صورت منظم داخل کشو چیده شوند.
 
•    استفاده از مکان های ذخیره سازی در کابینت جزیره:
در این تصویر صاحب خانه خواسته تا بطری ها را در دسترس داشته باشد، پس این جزیره سفارشی به گونه ای طراحی شده که جای بطری دارد، علاوه بر این پایین جزیره هم طبقه ای برای قرار دادن وسایل خاص وجود دارد. 
 
 
•    استفاده از مجیک کرنرهای خاص:
با این نوع طراحی می توانید از فضاهای گوشه آشپزخانه خود به بهترین نحو استفاده کنید.
 
•    کاربردی و پنهان:
گاهی استفاده از کابینت های مخفی بهترین گزینه است. در این تصویر کنار یونیت یخچال و فر، یک سوپرمارکت مخفی طراحی شده که فضای زیادی در دسترس قرار می دهد.
 
•    نوعی دیگر ذخیره سازی در جزیره آشپزخانه:
در جزیره های بزرگ مانند تصویر زیر می توان کابینت و طبقه های آویزدار برای ذخیره سازی طراحی نمود.
 
 
 
•    کابینت خاص:
اضافه کردی ریل و یا میله های آویزی به یک درب کابینت که به صورت کشویی باز می شود، می تواند ایده جالبی برای ذخیره سازی باشد.
 
•    استفاده از آویزهای قلاب دار:
از این آویزها می توان هم زیر صفحه روی کابینت و هم روی دیوار آشپزخانه استفاده کرد و قابلمه و ظروف را روی آن آویزان کرد. با این روش می توان نظم زیادی به آشپزخانه داد.

 

منبع: کابینت سازی فولادی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۸:۱۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

چطور با هزینه کم خانه را شیک کنیم؟

به نقل از «اقتصاد آنلاین»
چطور با هزینه کم خانه را شیک کنیم؟
تاثیر تزئین خانه با محصولات دکوراتیو علت استفاده از اکسسوری ها در دکوراسیون داخلی نکات مهم در زمینه انتخاب اکسسوری برای دکوراسیون داخلی گل و گیاهان گلدان‌ها، ظروف، مجسمه‌های دکوراتیو میزجلو مبلی میز کنسول عود و شمع تزیینی سینی تزئینی آثار هنری کوسن و لوازم پارچه ای آینه دکوراتیو اشیا قدیمی به عنوان اکسسوری منزل استفاده از عناصر شیشه‌ای در دکوراسیون منزل انتخاب عکس های خانوادگی به عنوان اکسسوری منزل لوستر، آباژور و فانوس های تزیینی انواع کلکسیون‌ها ساعت شلف و طبقه دکوری تاثیر تزئین خانه با محصولات دکوراتیو

به گزارش اقتصاد آنلاین، دامنه مواردی که به عنوان اکسسوری در دکوراسیون داخلی به کار می روند بسیار گسترده است، تا جایی که برای شرح آن ها فقط جمله "موارد فرعی و غیر ضروری" می تواند همه موارد تحت عنوان اکسسوری را پوشش دهد.
علت استفاده از اکسسوری ها در دکوراسیون داخلی
اولین دلیل، پر کردن فضا های خالی مابین وسایل در دکوراسیون داخلی است. این کاربرد و در کل به کارگیری اکسسوری، محدود به فضای خاصی نیست و هر موقعیت و فضایی را شامل می شود. کاربرد و نقش دیگر این محصولات، ایجاد پویایی و حرکت در دید بیننده و تلاش برای جلب توجه فرد است که در صورت انتخاب و چینش مناسب، حرکت چشم مخاطب را هدایت کرده و به نواحی خاصی معطوف می کند. این کار در فضا سازی و دیگر اهداف طراحان، اهمیت زیادی دارد.

علاوه بر موارد ذکر شده، اکسسوری ها در کنار جنبه زیبایی و هدایت بصری، می توانند مزایای دیگری داشته و کاربردی نیز باشند. برای مثال گلدان های گیاه هان مختلف، علاوه بر زیبایی دهی به تغییر روحیه و تصفیه هوا کمک می کنند. این ویژگی در کنار امکان استفاده از آن ها در هر فضایی، به زیبا تر شدن هرچه بیشتر دکوراسیون های فضا های داخلی کمک زیادی می کند.

نکات مهم در زمینه انتخاب اکسسوری برای دکوراسیون داخلی
مهم ترین و کلی ترین نکته در مورد اکسسوری ها انتخاب فرم متناسب، ابعاد و رنگ و جنس مناسب، سبک هماهنگ و محل درست قرارگیری آن است که بتواند بیشترین هماهنگی و تعادل را حفظ کند. رعایت این موارد به حدی مهم می باشد که در صورت رعایت نکردن، زیبایی محیط را از بین برده و دکوراسیونی با نمای غیر جذاب به نمایش می گذارداکسسوری ها بستر مناسبی برای انتخاب های جسورانه، تلفیق خلاقیت با محیط و القای ویژگی های شخصیتی افراد به فضای مورد نظر هستند و می توانند امضای شخصیت و روحیه افراد باشند. این تاثیرگذاری، حس تعلق و راحتی را منتقل می کند و فرد از حضور در فضای مورد نظر، لذت می برد. از رایج ترین آن ها می توان به گلدان های گیاهان، تابلو ها، مجسمه ها، کوسن، رومیزی، شمع، اشیای یادگاری و سایر المان های طبیعی و مصنوعی دکوراتیو اشاره کرد.

گل و گیاهان
گیاهان موجوداتی زنده هستند گه وقتی در منزل یا حتی هر محیطی از آنها استفاده میکنید حس تازگی و زنده بودن آنها را حس میکنید.دقت کنید، هنگامی که به یک گیاه توجه میکنید فردای آنروز متوجه پررنگ تر شدن گیاهان یا جلوه بیشتر آنها میشوید.اما در این مقاله میخواهیم درباره اکسسوری ها صحبت کنیم.یعنی گلدان هی لوکس و زیبایی که برای گیاهان انتخاب میکند.

البته نوع گیاهان هم اهمیت دارند.مثلا برای سبک مدرن میتوانید از گلدان هایی با تم سفید یا رنگ های روشن استفاده کنید.البته که تضاد گاهی ممکن است زیبا شود.حتی گلدان های مشکی هم در یک طراحی داخلی سفید زیبا میشوند.

گلدان‌ها، ظروف، مجسمه‌های دکوراتیو
وسایل دکوری به عنوان اکسسوری منزل نقش مهمی دارند. استفاده از آن‌ها به ایجاد تعادل بصری در محیط کمک کرده و در عین حال وسایل کاربردی هستند که باید در دسترس شما باشند. این وسایل می‌توانند گلدان، ظروف، کتاب و لوازم دکوری باشند که در فروشگاه‌های زیادی به فروش می‌رسند.

مقالات دیگر: شیشه بری شمال تهران

میزجلو مبلی
در سبک کلاسیک از میزهای سلطنتی استفاده میکنند.مثلا میزهای چوبی که ازچوب راش و چوب گردو هستند.از نظر هزینه استفاده از چوب بسیار هزینه بالایی خواهد داشت اما باید این را به خودتان یادآوری کنید که یکبار میخواهید هزینه کنید وممکن است تا چند سال آینده نخواهید برای آن هزینه کنید.
در سبک مدرن میزهایی با صفحه سنگ مرمر یا شیشه بسیار زیبا میشوند.در سبک مینیمال که سبک ساده گرایی است از میزهای ساده استفاده کنید زیرا خاصیت این سبک همین سادگی است.برای روی مبل ها میتوانید از یک تکه پشم زیبا استفاده کنید.همچنین کوسن هایی با پارچه های زیبا را در دو نوع ترکیب رنگی میتوانید تلفیق کنید.

میز کنسول
یک میز چوبی یا سنگی با پایه های آهنی، هم می‌تواند به عنوان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون در خانه ی شما مورد استفاده قرار گیرد و هم به عنوان یک اکسسوری جانبی، که جنبه ی زیبایی دارد.

عود و شمع تزیینی
از شمع های تزیینی زیبا در دکوراسیون منزل تان به هیچ وجه غافل نباشید! وجود شمع در خانه با از بین بردن انرژی های منفی، انرژی مثبت را در خانه به جریان می‌اندازد، که نتیجه ی آن، ایجاد حس و حال خوب در اهالی خانه خواهد بود.

سینی تزئینی
بعد از اینکه نوع میزتان را انتخاب کردید باید بای روی آن از اکسسوری کم حجم ولی در عین حال لوکس اتفاده کنید.مثلا سینی های زیبایی که یا جنس چوبی هستند یا جنس برنز هستند.ظروف چندطبقه هم روی میز زیبا میشود.اگر به این گونه اکسسوری ها علاقه ندارید میتوانید از اکسسوری هایی مانند یه گلدان زیبا و چند شاخه گل طبیعی در آن استفاده کنید.در عین سادگی زیبایی را هم به ارمغان می آورد.

آثار هنری
در قسمت های دیگر منزل هم از اکسسوری ها استفاده کنید.این حرف به این معنی نیست که خانه را شلوغ کنید.همانطور که در تصویر مشاهده میکنید از اکسسوری را به صورت پراکنده استفاده کنید تا دکوراسیون لوکس منزل جال و هوای افراد را تحت تاثیر قرار دهد.آثار هنری مثلا یک قاب هنری که خودتان آن را طراحی کرده اید یا یک تابلوی خاص با رنگی که با بقیه دکوراسیون داخلی همخوانی داشته باشد.

همچنین میتوانید از مجسمه های کوچک یا حتی بزرگ در قسمت های مختلف منزل استفاده کنید.اغلب در سبک کلاسیک از مجسمه های بزرگ وتمام قد استفاده میکنند یا مجسمه های فیل چوبی کوچک برای روی میزها یا لبه های دیوار را در خانه های کلاسیک مشاهده میکند.

کوسن و لوازم پارچه ای
به طور کلی می توان گفت که لوازم پارچه ای در دکوراسیون اهمیت بسیار زیادی دارند. از انواع مدل پرده ها گرفته تا کوسن ها، شال مبل، مکرومه بافی ها و تاپستری و ... که هر کدام باید در مکان مناسب خود استفاده شوند. هرکدام از این اکسسوری های پارچه ای می توانند علاوه بر دکوراتیو بودن، رنگ و بافت را نیز وارد فضای شما نمایند. بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ آن ها با مبلمان و سایر وسایل هارمونی را ایجاد نمایید.

آینه دکوراتیو
به گفته متخصصان لوبن هوم، شاید بیش تر ما آینه ها را به صورت مدل های دیواری استفاده می کنیم، اما مدل های رومیزی نیز می توانند یک اکسسوری مهم به شمار روند. آینه های چوبی و استیل هر کدام خصوصیات خاص خود را داشته و باید با توجه به سبک دکوراسیون متناسب انتخاب شوند. بهتر است آینه های رومیزی را برای تزیین میز کنسول و میز آرایش استفاده نمایید.

اشیا قدیمی به عنوان اکسسوری منزل
اشیای قدیمی، عناصری تاثیرگذار هستند که با چیدمان کلاسیک و مدرن هماهنگی ایجاد می‌کنند و می‌توانند به عنوان اکسسوری منزل فضایی چشم‌گیری ایجاد کنند.

ایده دیگر استفاده از وسایل لوکس و عتیقه است که می‌تواند یک نقطه‌‌ کانونی در دکوراسیون منزل ایجاد کند. وسایل آنتیک، منحصر به زمان خاصی نیستند. می‌توانید با ترکیب آن‌ها با وسایل مدرن، چیدمان‌هایی عالی پدید آورید که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.
اگر فرش نفیس و قدیمی دارید، می‌توانید از آن در چیدمان منزل استفاده کنید. وجود فرش یا قالیچه‌ قدیمی به سایر وسایل اجازه‌ خودنمایی می‌دهد. به کار بردن پارچه‌های قدیمی در مبلمان یا پرده‌ها نیز می‌تواند این فضای قدیمی را به منزل شما بدهد.

از وسایل دکوری آنتیک نیز می‌توانید به عنوان اکسسوری منزل استفاده کنید. مثلا استفاده از تابلوهایی با سبک قدیمی طراحی، عکس‌های قدیمی شهرتان، عکس‌های خانوادگی خودتان که مربوط به چند دهه پیش است، را در راه‌پله به دیوار بزنید. حتی می‌توانید از آینه‌ها و تابلوهایی به سبک و طراحی قدیمی روی دیوار استفاده کنید و حل و هوای منزلتان را به چند دهه پیش ببرید.

پیشنهاد می شود یک عود معطر را هم به این فضای دلنشین اضافه کنید؛ از عطر صندل و مشک گرفته تا گل نرگس و لاوندر و لیمو... هر کدام را که انتخاب کنید، پشیمان که نمی شوید هیچ، با تجربه ی حس خوشایند و معطر رایحه دلپذیر آن ها، مطمئنا این تجربه را در آینده تکرار خواهید کرد.

استفاده از عناصر شیشه‌ای در دکوراسیون منزل
شیشه یا آبگینه، به عنوان اکسسوری منزل، نقش مهمی در دکوراسیون داخلی دارد که سنگینی مصالح را کم کرده و زیبایی و سبکی به محیط می‌بخشد. امروزه نیز جایگاه و اهمیت خاصی در دکور منزل و ساختمان‌های اداری دارد.

انتخاب عکس های خانوادگی به عنوان اکسسوری منزل
عکس‌های خانوادگی با قاب‌های زیبا نیز یک ایده عالی برای اکسسوری منزل به شمار می‌رود. استفاده از عکس‌های خانوادگی در محیط خانه، احساس تعلق خاطر را بیشتر کرده و یادآور بهترین خاطرات ما خواهند بود.

لوستر، آباژور و فانوس های تزیینی
آباژورها و فانوس های دکوری با تولید نور لایت و ملایم، حال و هوای اتاق شما را پر از آرامش و زیبایی می کنند. آباژورها در انواع زمینی و دیواری، و فانوس ها در مدل های زمینی و آویز طراحی می‌شوند. از این اکسسوری زیبا در کنار اتاق هال و پذیرایی و اتاق خوابتان می توانید استفاده کنید.پرده و پوشش پنجره ها را با دکوراسیون ست کنید

انتخاب پرده نقش به سزایی در دکوراسیون داخلی منزل دارد.انتخاب پرده معیارهایی دارد از جمله : جنس ، رنگ ، طرح و اینکه پرده برای چه مکانی قرار است انتخاب شود و طراحی دکوراسیون داخلی به سلیقه و ذوق شما بستگی دارد.

انواع کلکسیون‌ها
کلکسیون خود را به یک بخش اساسی از دکوراسیون خود تبدیل کنید. آن را به صورت جذاب مرتب کنید. کلکسیون‌ها باید با روشی سازمان یافته به نمایش درآیند و نباید فضای اتاق آن را مختل کنند. اطمینان حاصل کنید که این کلکسیون‌ها هر چی که هستند حتماً با هم از نظر رنگ و هم با پس زمینه و تم اتاق هماهنگ باشند. کلکسیون‌ها را می‌توان روی دیوارها یا قفسه‌ها تنظیم کرد.

ساعت
یک ساعت جالب نه تنها یک لوازم جانبی بزرگ بلکه یک مرکز توجه در فضای پذیرایی و هال باشد. ساعت‌های مدرن از طرح‌ها و مواد غیر معمول مانند مکعب‌ها یا کره‌های شیشه‌ای با دکوراسیون‌های مدرن هماهنگ هستند. برخی از ساعت‌های سنتی و کلاسیک با طراحی بسیار پیچیده‌ای که دارند می‌توانند برای دکوراسیون‌های سنتی مناسب باشند. ساعت‌های مدرن به سادگی شدید گرایش پیدا کرده‌اند.

شلف و طبقه دکوری
همه ی اکسسوری های زیبای تان، روی میز ها و دیوارها جا نمی شوند! برای اینکه به خوبی بتوانید زیبایی دکوری هایتان را به نمایش بگذارید، نیاز به شلف های دیواری و زمینی دارید. انواع متنوع شلف ها را می توانید خریداری کنید یا حتی به سادگی خودتان آن ها را بسازیدیک اکسسوری زیبا و جادار، برای نمایش چند اکسسوری زیبا و کوچک!
منبع: نیپنا
منبع اقتصاد آنلاین


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۴:۵۰ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

خصوصیات بشقاب دیوارکوب فرانسوی و قیمت خرید آن

خصوصیات بشقاب دیوارکوب فرانسوی و قیمت خرید آن
بشقاب دیوارکوب از وسایل تزئینی منازل بوده که انواع و اقسام گوناگونی دارد که هر کدام مناسب یک سبک و طرح دکوراسیون می باشد.

امروزه دکوراسیون و زیبایی منازل برای افراد بسیار مهم است و در تلاش برای یافتن اشیای زیبا برای تزیین منزل هستند در این میان بشقاب دیوارکوب انگلیسی فرانسوی یک انتخاب مناسب می باشد این بشقاب در سایزهای مختلف طراحی و تولید می شود که هر کسی با توجه به سلیقه خود می تواند آن را انتخاب کرده و از زیبایی آن بهره مند شود.

مقالات دیگر: شیشه بری آنلاین

این بشقاب را به راحتی می توان بر روی دیوار نصب کرد و به فضای خیلی کمی نیاز دارد و به این دلیل به آن بشقاب دیوار کوب انگلیسی فرانسوی می گویند که در آن می توان طرحهایی از سنت و رسوم کشور انگلیس و فرانسه را مشاهده کرد و این طرحها با هنرمندی و ظرافت بسیار زیاد ایجاد شده اند که زیبایی و شکوه خاصی به منزل می بخشند و این بشقاب فقط مخصوص انگلیس و فرانسه نیست بلکه در همه کشورها مورد استفاده می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه باشید.

از جمله بشقابهای دیوارکوب که طرفدار زیادی دارد می توان بشقاب دیوارکوب انگلیسی را نام برد در زمانهای گذشته هنرمندان انگلیسی اقدام به ساخت و طراحی بشقابهایی با طرحهای ساده مانند گل و طبیعت و غیره کردند که برای سرو غذا استفاده نمی شد این بشقابها برای تزیین دیوارهای منزل به کار می رفت و بسیار مورد استقبال قرار گرفت و هنرمندان انگلیسی کار خود را توسعه دادند و تصمیم گرفتند بشقاب با طرحهای خاص تری را طراحی کنند.

به عنوان مثال تصمیم گرفتند تصویر پادشاهان انگلیسی را بر روی بشقاب طراحی کنند که این ایده یک انقلاب در تولید بشقاب دیوارکوب انگلیسی بود و سبب جلب رضایت پادشاهان شد و همچنین برای صادرات به کشورهای دیگر بهترین گزینه بود و در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد.

بشقاب دیوارکوب فرانسوی

انواع مختلفی از بشقاب دیوارکوب وجود دارد یکی از آنها بشقاب دیوارکوب فرانسوی است که با ترکیب رنگ و طرحهای خاص و منحصر به فرد عرضه و ارائه می شود که مورد پسند و علاقه همگان قرار دارد این بشقابها برگرفته از آثار تاریخی و کهن فرانسه هستند.

یکی از طرحهای بسیار رایج بر روی این بشقاب، طرح برج ایفل است این طرح با ظرافت بسیار زیاد بر روی بشقاب کشیده می شود گویا ماکتی کوچک از برج ایفل است و با رنگهای متنوع رنگ آمیزی می شود که به جرات می توان گفت یک شاهکار هنری است.

با نصب آن بر روی دیوار می توان فرانسه و برج ایفل را برای خود تداعی کرد در واقع اگر به فرانسه سفر کردید می توانید بشقاب دیوارکوب فرانسوی را به عنوان سوغاتی ارزشمند برای عزیزان خودتان همراه بیاورید.
علاوه بر اینکه بشقاب دیوارکوب فرانسوی در داخل هر کشور و با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی تولید می شود گاهی اوقات می توان بشقاب دیوارکوب خارجی را نیز تهیه و خریداری نمود این بشقاب در کشورهای دیگر تولید می شود و به صورت واردات به کشور خریدار ارسال می شود.

بشقاب دیوارکوب خارجی همیشه بسیار با کیفیت و فوق العاده زیبا طراحی شده و برای خرید آن باید هزینه بیشتری پرداخت نمود چون علاوه بر قیمت اولیه هزینه گمرک و ترخیص کالا نیز به آن تعلق گرفته است از این رو گران قیمت تر خواهد بود با توجه به سلیقه و بودجه خود این بشقاب را می توان از هر کشوری خریداری کرد و از زیبایی بی نهایت آن بهره مند شد.

خرید بشقاب دیوارکوب

در گذشته بشقابهای قدیمی تر که بیشتر جنبه خاطره انگیز و یادگاری داشتند به دیوار خانه ها نصب می شد و امروزه خرید بشقاب دیوارکوب در انواع مختلف و جنسهای متنوع همچون بشقاب دیوارکوب برنزی مجددا یک دیزاین مد روز بوده و رونق گرفته است.

برای خرید بشقاب دیوارکوب ابتدا لازم است بدانید بشقاب را برای چه محیطی می خواهید مثلا: خانه، کافه، محیط کار، کلکسیون و غیره اولین نکته مهم می باشد.
سپس با توجه به سبک محیط، چیدمان، محل مد نظر جهت نصب، رنگ و طراحی فضا باید بشقابی را خریداری کنید که بیشترین همخوانی را داشته باشد؛ البته خرید دلخواه و متفاوت نیز یک ایده خلاقانه در طراحی است.

امروزه در طراحی بشقابهای دیوارکوب به عنوان اشکال و قطعات پازلی و چند تکه نیز استفاده می شود و ممکن است قسمتهایی از یک طرح کلی را روی بشقابهای مختلف نقش بزنند که این ایده در چیدمان بشقابها بسیار موثر است.

البته استفاده از بشقابهای قدیمی که از گذشته به یادگار مانده و به دست شما رسیده است نیز خالی از لطف نیست و خرید بشقابهای تولید شده با تنوع مختلف نیز جایگزینی برای وسایل قدیمی و خاصی است که هر شخصی در اختیار ندارد.

** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۲:۲۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

یخچال نوشیدنی رومیزی و طرح و رنگهای متنوع آن

یخچال نوشیدنی رومیزی و طرح و رنگهای متنوع آن
استفاده از یخچال به عنوان دکور آشپزخانه یکی از ایده های نو در ساخت یخچالها می باشد، یخچالهای رومیزی علاوه بر ظاهر زیبا، باعث استفاده بهینه از فضای داخلی نیز می شود

امروزه در فروشگاه ها، رستوان ها و سوپر مارکت ها شاهد یخچال های ایستاده بوده اید که برای نگهداری آب میوه، نوشابه، آب معدنی و انواع نوشیدنی از آن استفاده می کنند. استفاده از درب شیشه ای در این نوع یخچال ها باعث شده تا مشتری نوشیدنی مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کند و همچنین باعث می شود تا دکوراسیون فروشگاه ها زیباتر به نظر برسد و باعث جلب نظر مشتریان شود و در حین زیبایی بسیار کار آمد است. این یخچال نوشیدنی الکترواستیل پارس حایر محصولات را بسیار خنک نگه می دارند و سلامت آن ها را حفظ می کنند؛ فضای داخلی این یخچال از چند طبقه تشکیل شده است و ارتفاع این طبقات قابل تغییر است و درون آن لامپ های ال ای دی قرار گرفته است که فضای درون یخچال را روشن  نگهدارد و همچنین در شب نور پردازی خوبی دارد و جلوه ی زیبایی به نمایش می گذارد.
کسانی که علاقه مند به خرید این محصول کاربردی برای فروشگاه، فست فود، رستوران و ... خود دارند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و با کارشناسان شرکت آراد برندینگ ارتباط برقرار کنند و بعد از دریافت اطلاعات و انتخاب برند یخچال مورد نظر خود اقدام به سفارش و خرید آن کنند و یک خرید عالی و به صرفه را تجربه کنند.همچنین خرید به این صورت باعث می شود قیمت خیلی پائین تر باشد و از گارانتی و خدمات پس از فروش آن خریدار بهره کافی را ببرید.

یخچال نوشیدنی الکترواستیل
شرکت الکترواستیل یکی از شرکت های تولیدی معروف و معتبر در ساخت انواع یخچال است و یکی از محصولات با کیفیت آن یخچال نوشیدنی است.
یخچال نوشیدنی الکترواستیل دارای درب شیشه ای دو جداره برای حفظ انرژی و سرما داخل آن است که مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین از اندازه خوبی برخوردار است که تعداد زیادی نوشیدنی را در خود جای می دهد، طبقات آن قابلیت جا به جایی دارد و بسته به استفاده فروشگاه قابل تغییر است. این شرکت از رقبای خود پیشی گرفته است و توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. یخچال نوشیدنی استیل پارس دارای موتور پر قدرت و ابعاد بسیار مناسب است و بدنه این یخچال دارای جنس بسیار با کیفیت و مقاوم است.در زیر این یخچال 4 چرخ طراحی شده است که جا به جایی آن را بسیار آسان کرده و این یخچال قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد. این یخچال با کیفیت دارای برچسب استاندارد و رده انرژی است و رضایت مندی مشتریان آن بسیار زیاد است. یخچال نوشیدنی عالی و با کیفیت وسیله ای است که برای هر فروشگاه کوچک و بزرگی نیاز است. یخچال نوشیدنی عالی نمای بسیار جدیدی دارد و سرمای فوق العاده مطلوب ایجاد می کند و در کوتاه ترین زمان نوشیدنی ها را بسیار خنک می کند و شیشه ی دو جداره نشکن با ضخامت بسیار قابل قبول دارد و موتور قدرتمند و بی صدا در آن استفاده شده است؛ این یخچال به راحتی خراب نمی شود و حتی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

مقالات دیگر: شیشه بری سیار

یخچال نوشیدنی رومیزی
یخچال هایی که در ابعاد کوچک و کوتاه تولید می شوند یخچال نوشیدنی رومیزی گفته می شود در انواع مختلفی وجود دارد و این نوع یخچال ها را روی میز یا روی اوپن و غیره قرار می دهند و این مدل یخچال ها به درخواست مشتری ساخته می شود چون این نوع خواهان زیادی ندارد و باید سفارش داده شود.
تولید این یخچال ها در سایز های 4 فوت 6 فوت 8 فوت 10 فوت 12 فوت ساخته می شود و این دستگاه ها با داشتن گارانتی به مشتری تحویل داده می شود و اگر مشتری بخواهد که روی یخچال خود استیکر داشته باشد قبول می شود.رنگ این یخچال نوشیدنی رومیزی مشکی با سفید می باشد. یکی دیگر از انواع یخچال صنعتی، یخچال نوشیدنی رومیزی ویترینی گفته می شود که در 2 مدل تولید شده است یکی ویترینی خوابیده و دیگری ویترینی ایستاده می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شده است و هر کدام مزایای دارد.یخچال ویترینی خوابیده بیشتر در قنادی ها و لبنیاتی ها و پرو تئینی ها استفاده می شود که از استیل در بدنه این نوع یخچال به کار رفته است و مصرف انرژی کمتری دارد. در تولید یخچال صنعتی نوشیدنی برای فروشگاه ها می باشد که در ابعاد 50، 80، 115، سانتی متر که در مدل های1 دره و 2 دره تولید می شود و شیشه های به کار رفته در این نوع یخچال ها سکوریت می باشد. در این مدل شمامی توانید در خواست لوگو یا استیکر هم داشته باشید مانند کوکاکولا یا پپسی و غیره.

منبع: ایلنا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۸:۲۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

مبلمان کلیدی ترین و در عین حال محوری ترین نقش را در دکور هر خانه و یا هر ویلایی دارد.

مبلمان کلیدی ترین و در عین حال محوری ترین نقش را در دکور هر خانه و یا هر ویلایی دارد.
مبلمان کلیدی ترین و در عین حال محوری ترین نقش را در دکور هر خانه و یا هر ویلایی دارد. به دلیل اهمیتی که مبلمان در زیبا کردن یک فضا دارد، بسیاری از سازندگان دست به تولید مبلمان در انواع مختلفی زدند. بسیاری از افراد به دنبال خرید مبلمان فضای باز هستند تا بتوانند در تراس، حیاط ویلای خود و... از آن ها استفاده کنند. مبلمان فضای باز در جنس های مختلفی همچون چوبی، آهنی، پلاستیکی و... تولید می شوند. اگر به دنبال خرید مبلمانی هستید که بتوانید در فضای باز از آن استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما این است که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.  
اصطلاحا به هر نوع مبلی که بتوان آن را در فضای باز قرار داد، مبلمان فضای باز و یا مبلمان باغی می گویند. تفاوت های بسیاری بین مبل فضای باز با مبلی که در منزل می توان از آن استفاده کرد، وجود دارد. بسیاری از مردم به اشتباه این تصور را دارند که هر مبلی را می توان در فضای باز قرار داد، در صورتی که این چنین نیست. مبلی که در فضای باز قرار می گیرد یک سری ویژگی و البته مشخصه های خاص دارد.
خرید مبل فضای باز

بسیاری از افراد قبل از اقدام به هرگونه خریدی به دنبال این هستند تا از قیمت مبل فضای باز مطلع شوند. به دلیل شرایط اقتصادی موجود در جامعه و نوسانات بازار نمی توان یک نظر درستی در این خصوص داد؛ چرا که ممکن است قیمت امروز مبل با قیمت فردای آن متفاوت باشد. با این همه تفاسیر اما برخی از فاکتورها هستند که نقش بسیار مهمی را در تعیین قیمت ایفا می کنند.

جنس مبل از مهم ترین عنصرهایی است که تاثیر بسیار زیادی را در تعیین قیمت ایفا می کند. همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، مبلمان فضای باز در انواع مختلفی نظیر چوبی، پلاستیکی و... تولید می شوند. به طبع مبلمان های چوبی قیمت بیش تری را نسبت به مبلمان های پلاستیکی دارند.

تعداد مبل ها نیز از دیگر مباحث مهم در تعیین قیمت می باشد. به دلیل پر استفاده بودن مبلمان های فضای باز سازندگان دست به تولید ست های 4 نفره و یا حتی 8 نفره زده اند. البته در بسیاری از مواقع نیز خود فرد می تواند تعداد مبلمان را انتخاب نماید. طبیعتا اگر تعداد مبلمان ها بیش تر باشد، شما مجبور به پرداخت هزینه بیش تری هستید.

انواع مبل فضای باز

به جرئت انتخاب نوع مبل مناسب را می توان مهم ترین بخش از خرید مبل فضای باز دانست. مبلمان های فضای باز در انواع مختلفی ساخته می شوند و هر کس بنا به سلیقه و بودجه ای که دارد، می تواند اقدام به خرید یکی از آن ها نماید. در ادامه به معرفی و توضیح این مبل ها می پردازیم.

مبل فضای باز چوبس
مبل فضای باز پلاستیکی
مبل فضای باز آلومینیومی
مبل فضای باز ترموود
مبلمان چوبی، انتخابی مناسب

یکی از انواع مبلمان های فضای باز، مبلمان های چوبی هستند. این مبلمان ها زیبایی بی حد و حصری را به محیط می دهند. اگر جزء آدم های سخت پسند هستید و به دنبال زیبا کردن ظاهر ویلای خود هستید، پیشنهاد ما به شما خرید مبلمان های چوبی است. یک نکته مهمی که وجود دارد این است که اگر در مناطق شمالی کشور ساکن هستید، در انتخاب این مبل دقت کنید؛ چرا که ممکن است در اثر بارندگی این مبلمان ها آسیب ببینند. از این مبل ها با عنوان مبل فضای باز ساده نیز یاد می شود؛ چرا که در عین سادگی بسیار شیک هستند.

مقالات دیگر: شیشه رنگی مدرن

مبل پلاستیکی

دسته دیگری از مبلمان های فضای باز، مبلمان های پلاستیکی هستند. این نوع مبلمان ها جلوه زیبایی را به محیط نمی دهند. معمولا اغلب افراد تمایلی به خرید آن ها ندارند؛ اما اگر به دنبال یک خرید مقرون به صرفه هستید، این مبلمان می توانند یک گزینه مناسب برایتان باشد. یکی از ویژگی های مثبتی که این مبلمان ها دارند در این است که وزن سبکی را دارند به راحتی می توان آن ها را جابجا کرد.

 
مبلمان آلومینیومی، با دوام و مستحکم

دسته آخر از مبلمان های فضای باز را می توان مبلمان های آلومینیومی دانست. این دسته از مبل ها دوام و استحکام خوبی را در برابر بارندگی دارند؛ چرا که هیچ گونه آسیبی نمی بینند و با خیالی آسوده می توانید تا مدت زمانی طولانی از آن ها استفاده کنید. از این مبل ها با نام مبل فضای باز با دوام نیز یاد می شود؛ چرا که در برابر عوامل خارجی بسیار مستحکم هستند و امکان صدمه دیدن آن ها بسیار کم است.

مقالات دیگر: دفتر ازدواج جنوب تهران

مبل ترموود، انتخاب ایده آل شما

دسته دیگری از مبلمان های فضای باز را که می توان از آن ها در هر مکانی استفاده کرد، مبلمان های ترموود هستند. شاید میان انواع و اقسام مبلمان های موجود در بازار افراد تمایلی به خرید این مبلمان ها نداشته باشند. این عدم تمایل را می توان ناشی از ناآگاهی آن ها نسبت به ویژگی های مبلمان ترموود دانست.

ترموود یک چوب فرآوری شده است که برای ساخت انواع و اقسام وسایل چوبی می توان از آن ها استفاده کرد. مبلمان های ترموود زیبایی فراتر از حد تصوری را به محیط می دهند. یکی از مزیت هایی که مبلمان ترموود نسبت به مبلمان های چوبی دارند دوام و استحکام آن هاست. مبلمان های چوبی در برابر بارندگی مقاومت آن چنانی ندارند و به سرعت آسیب می بینند، درصورتی که مبلمان های ترموود این طور نیستند.

 


بهترین جنس مبل برای فضای باز

تا به اینجای مقاله در خصوص انواع مبلمان اوت دور اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم. شاید با آگاهی پیدا کردن نسبت به انواع مبلمان های فضای باز، این سوال برایتان به وجود آمده باشد که کدام نوع از مبلمان های معرفی شده مناسب تر از دیگری است. پاسخ دادن به این سوال کمی مشکل است چرا که یک چیز کاملا شخصی است و نمی توان برای همه افراد یک فاکتور کلی در نظر گرفت. یک سری از نکات اما وجود دارند که می توانند تاثیر بسیار زیادی را بر روی انتخاب شما بگذارند.

بهتر است در ابتدا و قبل از اقدام به هرگونه خرید یک نیاز سنجی درست نسبت به خواسته و مکانی که قرار است این مبلمان ها در آن جا قرار بگیرند، داشته باشید. به طور مثال اگر می خواهید این مبلمان ها را در فضای باز مناطق شمالی کشور به کار گیرید، بهتر است اصلا سمت خرید مبلمان های چوبی نروید.

ابعاد مکانی که قرار است مبلمان ها در آن جا قرار بگیرند، نکته مهم بعدی است. اگر جای خیلی کمی را برای قرار دادن مبلمان در نظر گرفته اید، بهتر است به سمت خرید ست های کوچک 4 نفره بروید. با رعایت این دو نکته در هنگام خرید مبلمان فضای باز می توانید از خرید خود نهایت استفاده را ببرید.

منبع: noavaranasar.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۳:۵۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

«سلام تهران» با دکور جدید به شبکه پنج بازگشت

«سلام تهران» با دکور جدید به شبکه پنج بازگشت

فصل جدید برنامه صبحگاهی «سلام تهران» از چهارشنبه ۶ مهر همزمان با آغاز ماه ربیع الاول با رنگ و بوی جدید از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی برنامه، در این مجله صبحگاهی که با تغییراتی نسبت به ادوار گذشته روی آنتن می رود،  اخبار و اتفاقات روز و تیتر مطبوعات مرور شده و تحلیل‌ می شوند. اجرای فصل جدید «سلام تهران» را مصطفی امامی به عهده دارد و علی شعبانی و مازیار مهاجر سلطانی تهیه‌کنندگان آن هستند.

در این برنامه‌ که محصول گروه تهران و شهروندی شبکه تهران است، مسائل مختلف کشور با تمرکز بر پایتخت بررسی می‌شود. در همین راستا،‌ مجریان و کارشناسان متنوعی میزهای مختلف ورزش، فرهنگ، بین الملل و … را اجرا خواهند کرد. 

مقالات دیگر: شیشه بری سیار

مصطفی امامی و صدیقه مرادی مرور روزنامه‌های صبح را نیز به عهده دارند، مرادی مجری بخش کافه و آشپزخانه این برنامه صبحگاهی نیز هست. حافظ کاظم‌زاده و افشین عبداللهیان نیز مجری‌کارشناس بخش ورزشی هستند. هم‌چنین «سلام تهران» پنجشنبه‌ها با اجرای فریبا باقری و صدیقه مرادی و با رویکردی کاملاً زنانه روی آنتن می‌رود.

از دیگر نکات قابل توجه سری جدید این برنامه دکور آن است که با استفاده از نمادهای پایتخت ساخته شده است.

برنامه صبحگاهی«سلام تهران» شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 10 صبح از آنتن شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

مقالات دیگر: قالیشویی مجیدیه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۹:۱۴ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

نمایندگی رنگ ترمووود

نمایندگی رنگ ترمووود
امروزه توجه کردن به زیبایی درونی و بیرونی ساختمان‌های مسکونی در بین مردم از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل توجه به دکوراسیون داخلی بیشتر از گذشته در میان مردم مهم شده است. افراد برای آنکه بتوانند فضای داخلی و خارجی منزل خود را زیبا کنند از روش‌های مختلفی استفاده می ‌کنند. ازجمله روش‌های مورداستفاده توسط علاقه‌مندان به دکوراسیون داخلی، استفاده از چوب است. چوب به دلیل آنکه یک ابزار طبیعی محسوب می ‌شود از تأثیر زیادی در ایجاد آرامش در محیط برخوردار می ‌باشد.

 امروزه ترمووود یا چوب ترموو که با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته می ‌شود از کاربرد زیادی در زیباسازی فضای داخلی و بیرونی ساختمان‌ها برخوردار است. علاقه‌مندان به استفاده از این چوب‌ها بایستی در نظر داشته باشند که رنگ‌آمیزی چوب‌های ترمو در حفظ سلامتی و زیبایی آن‌ها تأثیر خیلی زیادی دارد. در حال‌حاضر رنگ‌های مختلفی برای رنگ‌آمیزی این چوب‌ها توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می  ‌شود که ازجمله آن‌ها می توان به برند KEIM اشاره کرد. در این مطلب از سایت وود استار که نمایندگی رنگ ترمووود KEIM را برعهده دارد قصد داریم ضمن پرداختن به اهمیت رنگ‌آمیزی چوب‌های فوق، به ویژگی‌های رنگ ترموود تولیدشده توسط برند KEIM نیز اشاره کنیم.

مقالات دیگر: شیشه بری
چرا باید چوب ترموود را رنگ آمیزی کرد؟

مقالات دیگر: برای شستن فرش سفید چه باید کرد

اکثر انسان‌ها تصور می‌کنند که چوب‌ها به‌خودی‌خود تا همیشه مقاوم خواهند بود و باگذشت زمان از استحکام و دوام آن‌ها کاسته نخواهد شد. اما واقعیت این است که چوب‌ها ازجمله ترمووودها برای آنکه بتوانند مقاومت خود را در برابر عوامل مختلف حفظ نمایند به رنگ‌آمیزی احتیاج دارند. از آنجایی‌که چوب‌های ترمو در طی فرآیند مشخصی تولید می ‌شوند لذا برای رنگ کردن آن‌ها باید از رنگ‌های ترموود که مخصوص این چوب‌ها است، استفاده کرد. اگر از رنگ‌های ترموود برای رنگ‌آمیزی چوب‌های ترمو استفاده گردد آنگاه می ‌توان هم طول عمر چوب را افزایش داد و هم زیبایی چوب را بهبود بخشید.

شاید با این سؤال مواجه شده باشید که چه عواملی در کم‌شدن مقاومت چوب ترموود تاثیرگذار هستند و اساساً به چه دلایلی استحکام این چوب‌ها از بین می ‌رود؟ بهتر است بدانید که ترموودها پس از آنکه توسط افراد ماهر نصب شدند در برابر تابش مستقیم اشعه فرابنفش خورشید یا همان UV قرار می ‌گیرند. اشعه ذکرشده این قابلیت را دارد که با تابش‌های مدام بر سطح چوب، رنگ اصلی آن را به رنگ‌های دیگر مانند خاکستری تبدیل کند. زمانی‌که رنگ اصلی چوب از بین برود آنگاه عوامل مختلفی پدیدار خواهند شد که مجموعه آن‌ها سبب می‌ شود تا از مقاومت و دوام چوب کاسته شود. بنابراین می ‌توان متوجه شد که افراد به دلایل مختلفی به نمایندگی رنگ ترمووود مراجعه کرده و رنگ مخصوص چوب ترمو را خریداری می ‌کنند. افزایش دادن مقاومت چوب‌های ترموود در برابر اشعه UV از اصلی‌ترین دلایل برای رنگ کردن این چوب‌ها به شمار می ‌رود.
ادامه مطلب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۶:۳۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

هوش برتر از شبکه نسیم

هوش برتر از شبکه نسیم
فصل دوم «هوش برتر» با دکور و ساختار متفاوت از شبکه نسیم در حال پخش است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، شرکت کنندگان در «هوش برتر» چندین ماه در فضای شبیه سازی شده، آموزش می بینند آموزشهایی که فقط مختص آنها نیست.

سری جدید «هوش برتر» به مراکز استانها می رود. شرکت کنندگان اول در مراکز استانها انتخاب می شوند و بهترین آنها به مرحله کشوری راه می یابند.

 گروه‌های سنی مختلف از سراسر کشور می‌توانند در فصل سوم برنامه هوش برتر شرکت کنند. فصل سوم این برنامه هم اکنون در مرحله طراحی سوال و بازی سازی است.

در پایان این فصل از «هوش برتر» در روزهای پایانی شهریور یه سوپرجام برگزار می شود که بین فینالیستها و طراحان مسابقه .

مقالات دیگر: قالیشویی استاد حسن بنا

شیشه بری در غرب تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۴:۰۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)