اخبار شیشه بری اخبار شیشه بری .

اخبار شیشه بری

صفحه نمایش گوشی‌ محکم‌تر از شیشه ضدگلوله

صفحه نمایش گوشی‌ محکم‌تر از شیشه ضدگلوله

شیشه ضدگلوله

صفحه نمایش گوشی‌ها از شیشه ضدگلوله محکم‌تر می‌شوند!

دانشمندان ماده‌ای قوی‌تر از شیشه ضد گلوله برای صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند ساخته اند.

 


به گزارش مشرق، دانشمندان ماده‌ای ساخته اند که مانند پلاستیک است، اما از فولاد و شیشه ضد گلوله قوی‌تر است تا از صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند محافظت کند.

 


کارشناسان موسسه فناوری ماساچوست به پلیمریزاسیون در دو بعد دست یافتند موردی که مدت‌ها تصور می‌شد غیرممکن است.پلیمریزاسیون فرآیندی است که طی آن اتم‌های کوچکی به نام مونومر به یکدیگر متصل می‌شوند و معمولاً زنجیره‌های بلند و اسپاگتی مانندی به نام پلیمر را تشکیل می‌دهند.

 


این صفحات که پرولامریدها نامیده می‌شوند، روی هم چیده شده اند و توسط پیوندهای هیدروژنی قوی در کنار هم نگه داشته می‌شوند و ماده کلی را بسیار قوی می‌کند. علاوه بر تقویت قاب گوشی، این پلیمر همچنین می‌تواند به عنوان یک پوشش محافظ روی قطعات خودرو یا به عنوان مصالح ساختمانی استفاده شود.

 


پروفسور مایکل استرانو، که این مطالعه را رهبری کرد، گفت: با این ماده می‌توانید چیزهای زیادی را تقویت کنید، زیرا خواص بسیار غیرعادی دارد و ما از این بابت بسیار هیجان زده هستیم. این ماده دارای "مدول الاستیسیته" است، معیاری از استحکام مورد نیاز که چهار تا شش برابر شیشه ضد گلوله است و از آنجایی که این ماده به خودی خود مونتاژ می‌شود، می‌تواند به راحتی در مقادیر بیشتری تولید شود.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۴:۲۸ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

انواع کرکره برقی و شیشه سکوریت

انواع کرکره برقی و شیشه سکوریت

شیشه بری سیار در تهران

همشهری آنلاین

قبلا ها وقتی از کنار مغازه ای رد می شدیم، شاهد کرکره های دستی مغازه بودیم، کرکره دستی هایی که نوع آن ها آهن بوده و به دلیل نوعی که دارد خیلی زود در برابر باد و باران زنگ می زنند و دائم باید آن ها را رنگ زد.

 

همچنین این مغازه ها نیز دارای شیشه های معمولی بوده اند اما امروزه با آمدن شیشه سکوریت (که شیشه های بسیار مقاوم تری نسبت به شیشه معمولی هستند) از این مدل شیشه استفاده می کنند. دلیل استفاده شیشه سکوریت نیز ایمن و بی ضرر بودن آن است.

در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح این دو محصول بپردازیم.

کرکره برقی چیست؟
یکی از انواع درب اتوماتیک می باشد که در بسیاری از مکان ها مانند مغازه ها، پارکینگ، مراکز تجاری و تفریحی و ... استفاده می شوند. و امکان چاپ هر نوع اسم و یا تبلیغاتی روی این کرکره برقی ها وجود دارد.

اولین دلیلی که شرکت آراکس کرکره برقی را به شما پیشنهاد می کند داشتن امنیت بالای آن بوده. به خصوص امروزه که دزدی خیلی راحت شده و سارقان با تجیهزات کاملی به سراغ دزدی می روند.

درب اتوماتیک برقی از جنس آلمینیوم ساخته شده که دارای رنگ های مختلفی بوده و توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است. می توان به یقین گفت، هر امنیتی که کرکره های دستی برای شما ایجاد می کند، کرکره های برقی دو سه برابر آن امنیت را به وجود می آورد.

با نصب کردن کرکره برقی در پنجره و یا درب های منزلتان می توانید مدیریت باز و بسته شدن را در دستان خود بگیرید.

انواع کرکره برقی و شیشه سکوریت

نکات قبل از خرید کرکره برقی
قبل از اینکه اقدام به خرید کرکره برقی کنید باید از انواع آن اطلاع داشته باشید. درب اتوماتیک برقی در اندازه و انواع مختلفی تهیه می شود. که شما با توجه به بودجه ای که دارید، نوع کرکره برقی مناسب خود را انتخاب کنید. مشاوران ما در سایت آراکس به شما در انتخاب بهترین کرکره برقی کمک می کنند.

انتخاب رنگ کرکره برقی
برای خرید کرکره برقی باید به رنگ آن نیز توجه داشته باشید، بهتر است رنگ را با در نظر گرفتن نمای ساختمانی انتخاب کنید. کرکره برقی های با کیفیت با رنگ الکترو استاتیک رنگ آمیزی می شوند که از بهترین نوع رنگ در بازار خودرو و لوازم خانگی است.

تیغه های رنگی کرکره برقی
تیغه های کرم و سفید بیشتر مورد استفاده هستند و اگر به نمای ساختمان ها دقت کنید متوجه رنگ این تیغه ها می شوید.

انواع و قیمت کرکره برقی
پارکینگ
انواع کرکره برقی و شیشه سکوریت

این نوع کرکره برقی ریزه کاری خاصی ندارد، اما برای این کرکره برقی نمی توان قفل آویز نصب کرد، و باید با استفاده کردن از تیغه های خاص از باز شدن این کرکره برقی جلوگیری کنیم.

یکی از بهترین تیغه های پارکینگ، تیغه کرکره غضروف دار است که صدای کمی دارد و اگر کرکره برقی دیلم نباشد، امکان باز و بسته کردن آن به راحتی نبوده.

بالکن
کرکره برقی بالکن از دو نوع تیغه کرکره آلمینیوم سایز 80 یا تیغه غضروف دار استفاده می شود.

پنجره
این کرکره معمولا شبیه کرکره برقی بالکن بوده و همان هزینه ها را هم دارد. معمولا رول کرکره برقی بالکن به سمت داخل بوده و رول پنجره به سمت بیرون است.

مغازه
نرمال ترین نوع کرکره برقی بوده. معمولا از تیغه آلمینیومی سایز 80 استفاده می شود. موتور مورد استفاده در آن تیوبلار یا ساید بوده.

شیشه سکوریت چیست؟
انواع کرکره برقی و شیشه سکوریت

امروزه از شیشه های سکوریت به خاطر مقاومت بالایی که دارند در وردی ها و درب های مغازه، فروشگاه، نماهای ساختمانی و هر جایی که نیاز به امنیت بالا دارند استفاده می شود.

این شیشه برعکس شیشه های معمولی قابلیت برش و سوراخ کردن را ندارند، به عبارتی اول شیشه ها در سایز های مدنظر برش داده می شوند و بعد سوراخ های لازم روی آن ایجاد و سپس در کوره قرار می گیرند و بعد از آن وارد مراحل مقاوم سازی می شوند.

شیشه سکوریت اگر شکسته شوند به حالت پودری تبدیل می شوند ولی شیشه های معمولی حالت تیز و برنده ای دارند.

برای خرید شیشه سکوریت می توانید با مجموعه آراکس تماس حاصل فرمایید.

انواع شیشه سکوریت
شیشه سکوریت ها می توان بر اساس رنگ، استفاده و اندازه تقسیم بندی کرد. انواع شیشه سکوریت در سایت آراکس به ترتیب زیر بوده:

سندبلاست :

شیشه سکوریت سندبلاست از پاشیدن شن های مخصوص با فشار زیاد روی شیشه ساخته می شود. این فرآیند باعث می شود که لایه نازک شیشه دارای نمای ماتی شود. می توان شیشه ها را نیز طرح دار کرد که این بستگی به نظر مشتری دارد. یکی از پرکاربرد ترین طرح ها سند بلاست روی شیشه ثبت کردن لوگوی شرکت بوده.

رفلکس :

شیشه سکوریت رفلکس برای هر ساختمان و سازه ای کاربردی است. این شیشه به دلیل دوام و مقاومت بالایی که دارد جزو پرفروش ترین ها محسوب می شود. امنیت و هدایت حرارت شیشه های مغازه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده.

مات :

شیشه سکوریت مات مزایای زیادی دارد که می توان به ایمنی در برابر خرد شدن، ضخامت بالا، محکم بودن و تحمل فشار اشاره کرد. این شیشه عملکرد بهتری نسبت به شیشه های معمولی دارد. اگر می خواهید از نشت کردن آتش جلوگیری کنید می توانید از این شیشه سکوریت ها استفاده کنید.

شیشه سکوریت سفید :

شیشه سکوریت سفید 10 میل نوعی از انواع شیشه سکوریت ها بوده و همانطور که از نام آن پیداست به رنگ سفید است. این شیشه به راحتی شکسته نشده و اگر هم شکسته شود حالت پودری شکل دارد. باید گفت که این محصول طرح و رنگ خاصی ندارد.

شیشه سکوریت رنگی
انواع کرکره برقی و شیشه سکوریت

نمای شیشه ای در معماری استفاده های زیادی می شود. شیشه های رنگی نیز به دلیل مقاومت بالایی که دارند از پر استفاده ترین نوع شیشه حساب شده.

با کیفیت ترین شیشه سکوریت در ایران چیست؟
شیشه سکوریت را در ایران بر پایه چند نوع شیشه خام تولید می کنند، که به ترتیب از با کیفیت ترین برایتان می گویم:

شیشه فلوت
سوپر کلییر
کریستال
کلییر
این ها بهترین شیشه سکوریت می باشند. برای اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید.

روش هایی برای تشخیص شیشه سکوریت
باید مقاومت بالا در برابر ضربه را جزو شرط اصلی انتخاب قرار دهید.
برش نخوردن با الماس که همین موضوع آن را از تمامی شیشه های خام متفاوت ساخته
دیدن شیشه با عینک پلارید، که تشخیص سکوریت بودن شیشه در این حالت با دیدن دایره های کوچک و بزرگ انجام می شود
یک برنز قهوه ای را به گونه ای نگه داری کنید که مانند آیینه عمل کند و انعکاس شیشه سکوریت را بتوانید در داخل آن ببینید. اگر روی شیشه برنز اثرات رنگی به صورت نقاط با قطر 2 تا 5 سانت مشاهده کردید نشان می دهد که آن شیشه سکوریت بوده.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۰:۳۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

محاسبه قیمت روز شیشه سکوریت در ساز و کار

محاسبه قیمت روز شیشه سکوریت در ساز و کار

شیشه بری غرب تهران

فارس نیوز

شرکت سازوکار با استفاده از تیمی متخصص و مجرب، بهترین و باکیفیت ترین شیشه سکوریت را ارائه می دهد. در سازوکار، شیشه سکوریت با تضمین قیمت و کیفیت برای مشتری اجرا و نصب می شود.


محاسبه قیمت روز شیشه سکوریت در ساز و کار
شرکت سازوکار با استفاده از تیمی متخصص و مجرب، بهترین و باکیفیت ترین شیشه سکوریت را ارائه می دهد. در سازوکار، شیشه سکوریت با تضمین قیمت و کیفیت برای مشتری اجرا و نصب می شود. اگر قصد نصب شیشه سکوریت را دارید، باید از قیمت شیشه سکوریت مطلع باشید. کارشناسان سازوکار شما را از قیمت روز شیشه سکوریت مطلع می کنند و راهنمایی های لازم قبل از انتخاب شیشه سکوریت را به شما می دهند.

شیشه های سکوریت با داشتن ویژگی های خاص و منحصر به فرد، محبوبیت بالایی دارند. محاسبه قیمت روز شیشه سکوریت بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله محل نصب، اندازه، ضخامت و... محاسبه می شود. قیمت شیشه سکوریت برای مشتریان اهمیت بالایی دارد. برای نصب شیشه سکوریت نیاز به یراق آلات مخصوصی است که روی قیمت نهایی شیشه سکوریت تاثیر می گذارد، بنابراین تعداد یراق آلات و شیشه ها در قیمت نهایی تاثیر خواهند گذاشت. برای اطلاع از چگونگی محاسبه قیمت روز شیشه سکوریت در سازوکار تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

قیمت شیشه سکوریت

به طور کلی هزینه خرید و نصب شیشه سکوریت چهار برابر شیشه های معمولی است. شیشه سکوریت در وزن و ضخامت های مختلفی تولید و عرضه می شود. شیشه های معمولی نسبت به شیشه های سکوریت وزن و ضخامت کمتری دارند، اما رنگ و شفافیت این شیشه ها همانند یکدیگر است. برای محاسبه قیمت شیشه سکوریت از فاکتورهای زیر کمک می گیرند:

ضخامت
نوع یراق آلات
سایز

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت شیشه سکوریت با کارشناسان سازوکار در ارتباط باشید. سازوکار ارائه کننده شیشه سکوریت در ابعاد دلخواه شما با قیمتی مناسب است.

 

عوامل مؤثر بر قیمت روز شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یا شیشه نشکن از متریالی ایمن تولید می شود. این شیشه ها دوام بالاتری نسبت به سایر شیشه های موجود در بازار دارند. دوام بالای شیشه سکوریت موجب افزایش میزان امنیت آن نیز شده است. از شیشه سکوریت در فروشگاه ها و مغازه ها بیشتر استفاده می‌کنند. شیشه سکوریت در درب مغازه‌ ها، فروشگاه ها یا به عنوان شیشه ویترین و... کاربرد دارند. این شیشه‌ها مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند. یراق آلات شیشه سکوریت با توجه به محل نصب آن متفاوت است. یراق آلات این شیشه شامل لولا، قفل کمری، دستگیره، استوپ و ... است. علاوه بر محل نصب و یراق آلات، نوع شیشه نیز بر قیمت شیشه سکوریت مغازه تاثیر می گذارد. شیشه سکوریت در انواع مختلفی در بازار وجود دارد. انواع این شیشه به شرح زیر است:

شیشه سند بلاست
شیشه تاشو
شیشه خم
شیشه لمینت

از دیگر عوامل موثر در قیمت شیشه سکوریت نوع کاربری آن را می توان نام برد. با وجود تمامی این ویژگی ها قیمت شیشه سکوریت از سایر شیشه ها معمولی بالاتر محاسبه می شود. شیشه های به کار گرفته در مغازه ها و فروشگاه ها علاوه بر کیفیت بالا باید ظاهری مناسب داشته باشند. ‌این گونه شیشه ها نباید حاوی کوچک‌ترین بدفرمی باشند، به همین علت باید از بهترین شیشه های سکوریت استفاده شود. شیشه های سکوریت در رنگ های مختلفی نیز تولید می شوند. در حقیقت رنگ شیشه انتخابی شما نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. انتخاب شیشه با رنگی هماهنگ دکوراسیون داخل مغازه گزینه ای ایده آل برای مغازه شما به شمار می آید.

 

در برخی از مواقع سایز شیشه سفارشی استاندارد نیست. همین امر موجب هزینه های اضافی تولید و نصب شیشه سکوریت می شود. به شما پیشنهاد می دهیم که قبل از طراحی دکور سایز استاندارد شیشه سکوریت را از کارشناسان ساز و کار جویا شوید. از دیگر عوامل موثر بر قیمت روز شیشه سکوریت در سازوکار به شرح زیر است:

شرایط نصب
موقعیت مکانی
هزینه های حمل و نقل

قیمت شیشه سکوریت متاثر عوامل مختلفی است که در متن بالا به طور کامل به آن ها اشاره شد. با وجود این که قیمت شیشه سکوریت بر حسب مترمربع محاسبه می شود، ولی ناپایداری های بازار و تورم از نرخی ثابت برای آن جلوگیری می کند، از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاع از قیمت روز شیشه سکوریت به سایت سازوکار مراجعه کنید. شما می توانید از طریق شمارهای درج شده در سایت با کارشناسان سازو کار در ارتباط باشید. آن ها شما را راهنمایی می کنند و قیمت روز شیشه سکوریت را برای شما محاسبه می کنند.

قالیشویی خواجه عبدالله

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۵:۱۸ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

نحوه تمیز کردن شیشه سکوریت پارتیشن شیشه ای

نحوه تمیز کردن شیشه سکوریت پارتیشن شیشه ای

شیشه بری سیار

55آنلاین نیوز

تمیز کردن شیشه سکوریت پارتیشن مخصوصا در محیط های کاری با تردد زیاد یکی از مهم ترین کارهایی می باشد که باید به صورت مرتب انجام شود. در حالت عادی اگر این کثیفی فقط گرد و غبار باشد براحتی و با دستمال قابل رفع است، اما ممکن است مواردی همچون رسوب آب، لکه های روغن و رنگ، سیمان و غیره روی سطح آنها مشاهده شود. در ادامه چند ترفند و روش مناسب و کاربردی را برای اینکه بتوانید در کمترین زمان پارتیشن شیشه ای سکوریت را تمیز و براق کنید ارائه خواهیم داد.

 


تمیز کردن شیشه سکوریت پارتیشن مخصوصا در محیط های کاری با تردد زیاد یکی از مهم ترین کارهایی می باشد که باید به صورت مرتب انجام شود. در حالت عادی اگر این کثیفی فقط گرد و غبار باشد براحتی و با دستمال قابل رفع است، اما ممکن است مواردی همچون رسوب آب، لکه های روغن و رنگ، سیمان و غیره روی سطح آنها مشاهده شود. در ادامه چند ترفند و روش مناسب و کاربردی را برای اینکه بتوانید در کمترین زمان پارتیشن شیشه ای سکوریت را تمیز و براق کنید ارائه خواهیم داد.

 

 

شیشه سکوریت پارتیشن شیشه ای

تمیز کردن گرد و غبار پارتیشن شیشه ای سکوریت
برای داشتن روحیه خوب و شاداب لازم است در محیطی زندگی کنیم که همیشه تمیز باشد و هرگونه آلودگی را از آن پاک کنیم. این مساله در محیط های کاری نیز اهمیت بالایی داشته و به همین دلیل نیروی های خدماتی همه روزه باید بخش های مختلف را تمیز کنند. شیشه های سکوریت به کار رفته در پارتیشن یا جداکننده ها از بخش های مهمی می باشد که خیلی زود با گرد و غبار پوشانده میشوند. برای تمیز کردن گرد و غبار براحتی و تنها با دستمال کمی مرطوب می توان این کار را انجام داد. البته دقت داشته باشید که دستمالی را برای این کار انتخاب کنید که بدون پرز باشد. دستمال های نخی و میکروفایبر از گزینه های بسیار عالی در این زمینه می باشند.

از سرکه استفاده کنید!
شاید برایتان جالب باشد که یکی از بهترین گزینه ها برای تمیز کردن شیشه سکوریت پارتیشن دارای رسوب، محلول آب و سرکه می باشد. سرکه به دلیل خاصیت اسیدی که دارد خیلی زود لکه های روی سطح شیشه را تمیز می کند و همزمان ضد عفونی را انجام می دهد. کافیست مقدار کمی سرکه را با آب مخلوط کنید و سپس روی سطح پارتیشن شیشه ای آن را اسپری نمایید. در نهایت با دستمال نخی و بدون پرز کاملا سطح را خشک کنید و از تمیزی شیشه لذت ببرید.

برای محیط های پرتردد که فضای بسته ای داشته و تهویه مطلوبی ندارد، سعی کنید مقدار سرکه را کم کنید تا بوی آن سایر افراد را اذیت نکند یا این کار را در زمان عدم حضور بقیه انجام دهید.

تمیز کردن لکه روغن روی شیشه سکوریت پارتیشن
اگر احساس کردید که لکه های روغن ریز و درشت روی سطح پارتیشن شیشه ای قرار دارد و چهره نامناسبی را بوجود آورده اند، جوش شیرین را انتخاب کنید. ترکیب جوش شیرین و کمی آبلیمو و آب باعث میشود خیلی زود تمام لکه های سخت روغنی از روی شیشه تمیز شوند. بعد از اسپری این ترکیب روی لکه ها، با دستمال تمام بخش های پارتیشن را تمیز کنید. جوش شیرین بوی زننده نداشته و باعث حساسیت و آلرژی نیز نخواهد شد.


تمیز کردن لک سیمان روی پارتیشن شیشه ای
بعد از بازسازی و تعمیرات در فضای داخلی ساختمان ممکن است لکه های سیمان خشک شده را روی پارتیشن و پنجره ها مشاهده کنید. برای تمیز کردن سیمان به سرکه داغ نیاز دارید و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم ابتدا حتما دستکش دست کنید. سرکه سفید را داغ کنید و با همان درجه حرارت بالا روی سیمان ها اسپری کنید. نگران نباشید، پارتیشن شیشه ای آفن و سایر برندهای معتبر دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت هستند و آسیب نمی بینند. سپس حدود 10 دقیقه صبر کنید تا کمی سیمان نرم شود و سپس با کاردک آن ها را جدا کنید.

تمیز کردن برچسب های روی پارتیشن شیشه ای
برچسب های نصب شده روی پارتیشن های شیشه ای از مشکلاتی می باشد که ممکن است در محیط های کاری با آن مواجه شوید. مخصوصا اگر برچسب فضای زیادی را اشغال کرده باشد و براحتی نتوانید لایه چسبناک آن را از شیشه جدا کنید. برای این منظور می توانید از الکل استفاده کنید. مقدار کمی الکل را روی برچسب اسپری و سپس با دستمال روی آن بکشید. سعی کنید دستمال را کمی با فشار بیشتر روی شیشه بکشید تا به خوبی تمام قسمت های برچسب از آن جدا شود.

 

لک رنگ را چطور از شیشه سکوریت پارتیشن تمیز کنیم؟
لک های رنگ روغن باقی مانده بر روی شیشه پنجره و سطح پارتیشن ها از مشکلات کلافه کننده ای می باشد که به شدت باعث کثیف دیده شدن محیط میشود. تا حد امکان سعی کنید در زمان رنگ آمیزی دیوار و سقف ها روی پارتیشن ها را با روزنامه بپوشانید. اما اگر به هر دلیل متوجه شدید که لک های زیادی روی شیشه پارتیشن به چشم میخورد، سعی کنید بلافاصله با دستمال کمی مرطوب آن را تمیز کنید.

لک های رنگ روغن که ضخامت بالایی داشته و قدیمی هستند، به دلیل خشک شدن روی شیشه به سختی تمیز میشوند. برای تمیز کردن آنها به مقدار کمی مایع ظرفشویی و آب وارم نیاز دارید. این ترکیب را روی لک های رنگ روغن اسپری کنید و اجازه دهید کمی نرم شود. سپس با کاردک و با احتیاط سعی کنید لکه های رنگ را از روی سطح جدا کنید. دقت داشته باشید که روی سطح شیشه خراشیدگی ایجاد نکنید و سپس با دستمال تمام سطح آن را تمیز کنید.

 


تمیز کردن پارتیشن با شیشه پاک کن
یکی از بهترین و در دسترس ترین مواد برای اینکه پارتیشن های همیشه تمیز و درخشان داشته باشید، شیشه پاک کن است. شیشه پاک کن ها نه تنها قدرت بالایی در تمیز کردن لکه های روغن، چبی و گرد و غبار دارند، بلکه به شیشه های رنگی و لمینت نیز آسیب وارد نخواهند کرد. شیشه پاک کن را روی سطح شیشه سکوریت پارتیشن اسپری و سپس با دستمال تمام کثیفی ها را تمیز کنید.

تمیز کردن لکه های قوی از شیشه سکوریت پارتیشن
برای اینکه بتوانید قوی ترین لکه ها را از روی سطح شیشه سکوریت تمیز کنید، می توانید از ترکیب نشاسته ذرت، الکل، سرکه و آب ولرم استفاده کنید. برای این کار به 4 فنجان آب و دو قاشق غذاخوری نشاسته ذرت، الکل و سرکه نیاز دارید تا با هم کاملا مخلوط شوند. سپس روی لک ها و بخش های کثیف شیشه این ترکیب را بریزید و با دستمال نرم و بدون پرز سطح را تمیز کنید.

خرید پارتیشن شیشه سکوریت با بالاترین کیفیت
نوع مواد تمیز کننده را بر اساس کیفیت شیشه های به کار رفته برای پارتیشن انتخاب کنید. علاوه براین، حتی برای تمیز کردن باکیفیت ترین شیشه سکوریت پارتیشن نباید از سمباده و کاردک های تیز استفاده کنید، چون احتمال خراشیدگی آنها وجود دارد. آفن یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده انواع پارتیشن شیشه ای یک جداره و دوجداره در طرح های ساده، مات و طرح دار می باشد. این پارتیشن ها در اندازه و ابعاد سفارشی و بر اساس شرایط محیط ارائه شده و به سراسر ایران ارسال می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

سخن آخر
اگر به دنبال مجموعه ای جهت خرید انواع مبلمان اداری هستید، ما به شما مجموعه آفن (www.afn-furniture.com) را معرفی می کنیم.


مبلمان اداری آفن یکی از بهترین ها در صنعت محصولات و تجهیزات اداری مدرن با قیمت مناسب است که در طراحی پارتیشن، صندلی اداری، انواع میز اداری، میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کانتر پیشرو می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت آفن و یا تماس با کارشناسان ما اطلاعات لازم در خصوص محصولات این مجموعه را بدست آورده و انواع مبلمان اداری خود را با بهترین کیفیت و همینطور قیمتی مناسب خریداری نمایید.

سمپاشی سوسک درشت

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۳:۱۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

زیباترین طرح آینه دکوراتیو 2022

زیباترین طرح آینه دکوراتیو 2022

آینه دکوراتیو

 


(اخبار رسمی): اگر از آن دسته افرادی هستید که خاص و تک بودن برایتان مهم است و هیچگاه طرفدار مدهای جدید نبوده‌اید که هر کسی آن را داشته باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم آینه دکوراتیو خود را سفارشی خریداری کنید.

 


اگر طرح خاصی در ذهن دارید که آن را در بازار پیدا نمی‌کنید باید به فکر آینه دکوراتیو سفارشی باشید. برخی از افراد آن قدر ذهن خلاقی دارند که می توانند طرح های متنوعی از آینه دکوراتیو را مجسم کرده و به یک فروشگاه آینه دکوراتیو با کیفیت و درجه یک سفارش دهند.

طرح مورد نظرتان را روی یک کاغذ طراحی کنید یا اگر مهارت چندانی در طراحی کردن ندارید طرح را به متخصصین در آینه فروشی ها توضیح دهید و از ایشان بخواهید طرح مورد نظر شما را پیش از ساخته شدن به شما نشان دهند تا مطمئن شوید همان طرحی است که می خواهید. به عبارتی آینه دکوراتیو سفارشی شما را از دیگران متمایز می سازد.

انتخاب آزاد رنگ در آینه دکوراتیو سفارشی
همان طور که می دانید آینه دکوراتیو در رنگ های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. گاهی طرح کلی آینه دکوراتیو مد نظر شما در بازار وجود دارد اما رنگ آن با سلیقه شما همخوانی چندانی ندارد. مزیت دیگری که برای خرید آینه دکوراتیو سفارشی می توانیم برای شما نام ببریم، انتخاب رنگ آینه دکوراتیو به سلیقه شما است. این مزیت بیشتر مورد توجه کسانی قرار می‌گیرد طرفدار رنگ های خاص برای آینه هستند.

اگر رنگ های رایج را برای آینه دکوراتیو نمی پسندید بهتر است آینه خودتان را از فروشگاه های حضوری و آنلاین آینه دکوراتیو سفارش دهید. حال می رسیم به یک سوال اصلی که جواب دادن به آن خالی از لطف نیست؛ این که قیمت آینه دکوراتیو سفارشی چقدر است؟ همان طور که از نام آینه دکوراتیو سفارشی بر می آید، قیمت این نوع آینه متغیر است و نمی توان یک رنج قیمت خاص برای آن تعیین کرد که می توان این موضوع را جزئی از مزیت های آینه دکوراتیو سفارشی به حساب آورد.


اجرای طرح آینه دکوراتیو بر روی وسیله خاص
آیا شما هم وسیله‌ای دارید که بخواهید آن را با یک طرح جالب ماندگار کرده و یا به آن جنبه کاربردی دهید؟ همه ما یک یادگاری کوچک هم که شده از عزیزان زندگیمان که دیگر پیشمان نیستند داریم که دلمان می خواهد آن را همیشگی کنیم. شما می‌توانید با نصب یک آینه روی یادگاری‌های پدر بزرگ و مادر بزرگتان علاوه بر آن که جنبه کاربردی به آن می‌دهید ماندگارش کنید (البته قطعا در صورت امکان). این کار روی سینی‌های مسی قدیمی یا بشقاب های خاص قابلیت اجرا دارد.

چند نکته برای سفارش آینه دکوراتیو:

از جنس آینه مطمئن شوید: از آن جا که شما تا زمان تحویل آینه، آن را نمی بینید، بهتر است در مورد کیفیت کار فروشگاه آینه‌ای که قصد سفارش از آن را دارید اطمینان حاصل کنید.

طرح را تغییر ندهید: ساخت آینه دکوراتیو سفارشی زمان بر و همچنین هزینه بر است بنابراین تا زمانی که از طرح خود مطمئن نشده اید، آن را سفارش ندهید.

جزئیات کار را مشخص کنید: شما باید دقیق مشخص کنید که به دنبال چه طرحی هستید! تعیین جزئیات کار رضایت خود شما را به همراه خواهد داشت.

سمپاشی منزل برای سوسک

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۸:۵۸ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

آینه کنسول چوبی معرق چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

آینه کنسول چوبی معرق چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

آینه کاری

(اخبار رسمی): برای اینکه بدانیم: «آینه کنسول معرق چیست؟» و «چگونه ساخته می شود؟» باید ابتدا بدانیم که: «معرق چیست؟» هنر معرق کاری یکی از هنرهای زیبایی است که ایرانیان از دیرباز از آن برای تزئینات استفاده می‌کردند.


آینه کنسول چوبی معرق چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
آینه کنسول چوبی معرق چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
در معرق کاری روی چوب نقش‌های مختلفی کنده کاری می شود که کار بسیار سختی می باشد. همچنین در این هنر از تلفیق چوب‌ها با همدیگر و یا مواد دیگری مانند فلز، فیبر و خاتم استفاده می شود. طرح‌های بسیاری می توان با استفاده‌از این هنر بوجود آورد. معرق کاری از دوران سلجوقیان تاکنون رواج داشته است و طرفداران خاص خود را دارد. این هنر زیبا دقت و مهارت بالایی را می خواهد. علاوه بر اینکه از معرق کاری برای تزئین استفاده می شود، جنبه کاربردی نیز دارد.
در کنسول‌های چوبی که از معرق کاری استفاده می شود ابتدا تکه‌های مختلف چوب باید با همدیگر تلفیق شوند. بعد از اینکار طرح‌ها و نقش‌های مختلف و زیبایی را می توان با آن‌ها به وجود آورد.

رنگ‌هایی که در طرح‌های مختلف معرق کاری دیده می شود رنگ واقعی چوب‌هایی است که با یکدیگر تلفیق شده‌اند. البته این مطلب ناگفته نماند که در طراحی چوب و معرق کاری از رنگ‌های مصنوعی برای بهتر جلوه دادن کار استفاده می شود. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به کار‌های منحصر به فرد و طبیعی علاقه دارید. کنسول‌های چوبی معرق کاری شده گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند.

قیمت آینه کنسول معرق چقدر است ؟
در مورد قیمت آینه کنسول معرق باید گفت که نمی توان نظر مشخصی داد و قیمت این نوع کنسول ثابت نیست. اما به طور معمول قیمت آینه کنسول معرق نسبتا بالا است و هنگامی که شما به منظور خرید چنین کنسولی به بازار می روید باید تمام اجناس را با یکدیگر مقایسه کنید تا کنسول مورد نظر خود را پیدا کنید. قیمت آینه کنسول معرق به عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله مهمترین این عوامل می توان به جنس چوب و کیفیت ساخت کنسول اشاره کرد.

همچنین طرحی که روی کنسول چوبی معرق زده شده است نیز جزء مواردی است که در تعیین قیمت آینه کنسول معرق تاثیرگذار است. شما همچنین می توانید با گشت و گذاری ساده در اینترنت از قیمت آینه کنسول معرق کاری شده اطلاع پیدا کنید. همچنین امکان مقایسه جنس و طرح و قیمت نیز در اینترنت برای شما فراهم است و فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در این زمینه هستند که می توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

نکاتی در مورد آینه کنسول معرق
اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که هنگام انتخاب کنسول چوبی معرق ابتدا به فضای خانه خود نگاه کنید. زیرا کنسول چوبی معرق جزء وسایلی است که باید با تمام وسایل دیگر خانه همخوانی داشته باشد. اگر فضای خانه شما کلاسیک چیده شده است و از وسایل کلاسیک در منزل استفاده کرده‌اید، آینه کنسول معرق گزینه خوبی است. البته این به معنی این نیست که در خانه‌های مدرن نمی توان از کنسول چوبی معرق استفاده کرد.

در خانه‌هایی که به صورت مدرن چیده شده‌اند و وسایل مدرن در آن‌ها وجود دارد نیز می توان از کنسول چوبی معرق استفاده کرد. اما مکان قرارگیری این کنسول را باید به دقت انتخاب کرد تا علاوه بر همخوانی با یک دیگر به منزل شما زیبایی ببخشد. علاوه بر آن به دلیل زیبایی منحصر به فرد این نوع آینه کنسول‌ها افرادی زیادی اقدام به راه‌اندازی تولیدی آینه کنسول معرق کرده‌اند. تولیدی آینه کنسول معرق امروزه یکی از پر درآمد ترین مشاغل استاد کاران حوزه معرق کاری است. همچنین ما با تلاش‌های فراوان و تخصص خود توانسته‌ایم با حذف واسته‌ها و تهیه مستقیم این نوع آینه کنسول‌ها از تولیدی آینه کنسول معرق قیمت‌ها را کاهش داده و آن را با بهترین کیفیت ارائه دهیم.

این آینه کنسول به دلیل فرایند ساختی که در تولیدی آینه کنسول معرق روی آن انجام می شود معمولا از ارزش بالایی برخوردار است و جزو وسایلی محسوب می شود که سلطنتی هستند. معمولا طرح‌هایی که روی این کنسول‌ها در محیط کارگاهی تولیدی آینه کنسول معرق پیاده می شود، بوته‌های گل هستند که زیبایی بسیار خاصی به چوب می‌بخشند. پس بیشتر وسایل منزل خود را می توان با این کنسول ست کرد.

سمپاشی موش

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۱:۱۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

ساختمان های دارای شیشه سکوریت، شیشه لمینت و شیشه کنترل کننده انرژی چگونه می درخشند؟

ساختمان های دارای شیشه سکوریت، شیشه لمینت و شیشه کنترل کننده انرژی چگونه می درخشند؟

َشیشه سکوریت

ایلنا نیوز

شیشه سکوریت، شیشه لمینت و شیشه کنترل کننده ی انرژی انواعی از شیشه هستند که در ساختمان ها، خودروسازی و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

چرا شیشه سکوریت را انتخاب کنیم؟
اگر شما هم قصد دارید با شیشه سکوریت و علت انتخاب آن آشنا شوید، با ما همراه باشید. همان طور که می دانید، یکی از مواردی که در بخش های مختلف ساختمان به ویژه در نمای آن مورد استفاده قرار می گیرد، شیشه است. اما امروزه مانند گذشته از شیشه های معمولی استفاده نمی شود.

یکی از انواع شیشه هایی که امروزه در ساخت و ساز به کار می رود، شیشه سکوریت است. این شیشه در برابر شیشه های معمولی، 4 برابر مقاوم تر است. در واقع باید گفت که اصلی ترین علت انتخاب آن نیز همین ویژگی می باشد. اگر نگاهی به اطراف خود و ساختمان هایی که در آن ها رفت و آمد دارید، بیاندازید، قطعا کاربرد گسترده ی شیشه سکوریت را خواهید دید. نمای ساختمان، پنجره ها، درهای ثابت و متحرک، نرده ها، پارتیشن ها، دکوراسیون داخلی، خودروسازی، ویترین های فروشگاهی و ... همگی از مواردی هستند که از شیشه سکوریت استفاده می کنند. برای آشنایی با ویژگی های این شیشه بخش بعدی را مطالعه کنید.

شیشه سکوریت

آشنایی با کاربرد گسترده شیشه سکوریت، قطعا سبب کنجکاوی شما در ویژگی ها و مزایای آن می شود. اولین و مهم ترین ویژگی این شیشه ها، همان طور که اشاره کردیم، مقاومت آن ها می باشد. این امر به دلیل پیوند قوی مولکولی در ساختار آن می باشد. دومین مزیت شیشه سکوریت را ایمنی آن می دانند. این شیشه با ساختاری که دارد، پس از شکسته شدن به قطعاتی ریز اما بدون لبه تیز تبدیل می شود. همین امر سبب نظافت و پاک سازی آسان تر آن نیز خواهد شد. لذا پس از شکسته شدن به راحتی می توان محیط پیرامون آن را تمیز نمود. دوام این شیشه ها در برابر عوامل جوی و محیطی بسیار بالا می باشد. به طوری که قادر به مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی نظیر بارش های سنگین، بادهای شدید و ... می باشد. این شیشه ها با مقاومت حرارتی خود سبب جلوگیری از اتلاف انرژی هم می شوند. اما در بخش بعدی با معرفی شیشه لمینت با شما همراه هستیم.

 

چه نیازی به آشنایی با شیشه لمینت داریم؟

در بخش قبلی با شیشه سکوریت آشنا شدیم، اما این شیشه ها تنها نوعی از شیشه نیستند که مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد بسیار مهم شیشه لمینت، باعث آشنایی همگی شما با آن شده است. در شیشه جلوی خودروها از این نوع شیشه استفاده می شود. آکواریوم، صفحه نمایش گوشی، ساختمان های مسکونی و تجاری، نمای فرودگاه ها، ویترین مغازه و ... همگی از موارد استفاده از این شیشه می باشند. در واقع در ساختار این شیشه نوعی غشای رزینی بین دو تا چند ورق شیشه چسبانده می شود. در فرایند ساخت آن نیز از فشار و حرارت بهره گرفته شده و شیشه های تخت یا منحنی تولید می شود. اما شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت در چیست؟ علت تنوع و تفاوت این دو شیشه را می توان به کیفیت ورقه های شیشه ای سازنده آنها مرتبط دانست. در واقع این ورقه های اولیه هستند که میزان مقاومت و سایر ویژگی های این شیشه ها را تعیین می کنند.

561

شیشه لمینت

اما چه مزایا و ویژگی هایی در شیشه لمینت، سبب استفاده ی گسترده از آن می شود؟ اولین ویژگی این شیشه دوام بالای آن است. دیگر ویژگی آن نیز عایق حرارتی و عایق صوتی بودن آن می باشد. امنیت بالای این شیشه نیز از دیگر مزایای آن است. طول عمر بالا، انعطاف پذیری ظاهری و سهولت نصب نیز می تواند از دیگر مزایای آن باشد. این شیشه در مقابل بلایای طبیعی و غیر طبیعی بسیار مقاوم بوده و سبب کاهش آسیب های احتمالی می شود. از ورود اشعه ی ماورا بنفش نیز جلوگیری کرده و سبب افزایش عمر وسایل محیط داخلی می شود. بدین ترتیب هم نور کافی در محیط وجود دارد و هم بخش مضر آن حذف می شود. مسلم است که با استفاده از این شیشه می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و هزینه های خود را کاهش دهید.

در ادامه با ما همراه باشید تا شیشه های کنترل کننده انرژی به شما معرفی شده و سپس با بهترین راهکار دسترسی به این سه نوع شیشه آشنا شوید.

 

شیشه های کنترل کننده ی انرژی چگونه جایگاه ویژه ای در بازار کسب کرده اند؟

امروزه بحث استفاده از انرژی و صرفه جویی در مصرف آن بسیار داغ است. به همین دلیل نیز سعی می شود تا با به کارگیری شیشه کنترل کننده انرژی در درها و پنجره های ساختمانی، از اتلاف انرژی جلوگیری شود. اما شیشه های کنترل کننده انرژی یا Low-E چه ساختاری دارند؟ در ساختار این شیشه ها یک یا چند لایه ی نامرئی از جنس اکسید فلز وجود دارد. این لایه ها سبب می شوند تا از ورود اشعه های فرابنفش و فروسرخ به ساختمان و محیط داخلی ممانعت به عمل آید. اما در عین حال بخش مرئی و مفید نور وارد ساختمان شده و نور کافی را تامین کند. به این ترتیب در کنار استفاده از نور طبیعی و زیبایی محیط، در مصرف انرژی و هزینه های جاری، صرفه جویی به عمل می آید. لوازم منزل و یا وسایل موجود در محیط داخلی هر سازه ای نیز در برابر اشعه های مذکور حفاظت شده و طول عمر بیشتری پیدا می کنند.

مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد، سبب می شوند تا استقبال از شیشه کنترل کننده انرژی بالا رفته و جایگاه ویژه ای در میان مشتریان پیدا کند. به طور کلی شیشه ها بخش جدایی ناپذیر سازه های مختلف هستند و در ایجاد زیبایی و جذابیت بصری نمای داخلی و خارجی ساختمان نیز موثر واقع می شوند. بنابراین باید با انواع آن ها آشنا شوید تا هم از مزایای شیشه بهره مند شوید و هم از معایب استفاده از آن دوری کنید. در این زمینه شرکت الماس شیشه جهان نما، در خدمت شما عزیزان است تا با ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین، شیشه های سکوریت، شیشه های لمینت و شیشه های کنترل انرژی شما را در این راه همراهی کند. بدین ترتیب با خیال راحت و مشاوره های کارشناسی شده می توانید نسبت به انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید

سمپاشی سوسک درشت

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۳:۳۲ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

شیشه فلوت مشجر شفاف تبریز

شیشه فلوت مشجر شفاف تبریز

َشیشه بری

دنیای اقتصاد

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه شیشه فلوت انواع مختلفی از آن نیز تولیده شده است که برخی از آن به دوجداره و سکوریت بوده و برخی آن نیز به صورت مشجر می باشد.
شیشه فلوت مشجر شفاف تبریز
بهتر است بدانید این نمونه از شیشه ها به دلیل طراحی و رنگ خاصی که درونش به کار رفته است همانند شیشه بالکن تاشو در بین مردم بسیار مورد توجه قرار گرفته است و همچنین به دلیل مدل مختلفی که در تولید آن به کار رفته است جزو زیباترین و مدرن ترین نوع شیشه فلوت به حساب می آید.

از نوع دیگر شیشه، شیشه فلوت مشجر می باشد که از طرفداران خاصی برخوردار است و البته قیمت آن نسبت به سایر کالاها کمی متفاوت است.

بهتر است برای نصب این نوع شیشه ها از افراد ماهر استفاده نمود زیرا این مدل از کالاها به شدت حساس بوده و با کوچک ترین برخوردی در هنگام نصب ممکن است دچار آسیب شود.

امروزه با گذشت چند دهه از تولید این محصول اکثر افراد درباره آن اطلاع کافی نیز کسب کرده اند به همین منظور امروزه در سطح بازار به طور گسترده ای از این نوع کالا موجود می باشد و همچنین شرکتهای زیادی در این زمینه شروع به رقابت کرده اند که مجموعه ما یکی از برترین تولید کنندگان شیشه فلوت در ایران می باشد و لازم به ذکر است مجموعه ما به دلیل قیمت مناسبی که برای محصولات خود در نظر گرفته است توانسته رضایت تمام مشتریان خود را در کمترین زمان ممکن بدست بیاورد.

شیشه فلوت شفاف
شیشه های فلوت گونه ای از شیشه صاف و بدون هیچ برآمدگی و موج می باشد، بعد از اینکه در فرآیند تولید شیشه،شیشه از کوره خارج می شود آن را در داخل حوضهای مذاب از مواد قلع قوطه ور می نمایند و حاصل خروجی این کار شیشه فلوت می باشد، این شیشه ابتدایی ترین نوع شیشه تولیدی می باشد که تولید می گردد و در صنعت ساختمان کاربرد دارد.

این نوع از شیشه به دلیل اینکه سطح بسیار صافی دارد و بدون حباب می باشد در بسیاری از جاها مورد استفاده قرار می گیرد، در پنجره ها، نورگیرها،درب و پنجره دوجداره، آکواریومها و بسیاری دیگر که همگی در آنها از شیشه استفاده می گردد.

شیشه فلوت شفاف

امروزه خرید و فروش شیشه فلوت جایگزین شیشه های معمولی و ساده و درب شیشه ای شده است، شیشه فلوت شفاف و زیبا چشم انداز بسیار مناسب و خوبی دارند و بدون هیچ موج و برآمدگی می باشد. نکته دیگر در مورد شیشه های تولید شده واحد اندازه گیری آن می باشد، واحد اندازه گیری شیشه جام می باشد، وقتی در بازار این اصطلاح به کار رود یعنی این شیشه ها در اندازه های بزرگ و یک تیکه هستند و نیاز به شیشه بر می باشد.

شیشه را می توان اینگونه تعریف کرد که شیشه توعی جامد است که ساختاری به صورت بلوری ندارد و در برابر ذوب شدن شکلی مانند شیشه نمایش می دهد، کوره ای که در آن شیشه تولید می شود را کوره های تانکی می گویند.

شیشه فلوت تبریز
یکی از المانهایی که در جا و مکان زیادی کاربرد بسیاری دارد شیشه می باشد که از پر کاربرد ترین آنها می توان به شیشه دوجداره فلوت اشاره نمود که در بیشتر شهرهای کشور مانند تبریز، مشهد، مراغه و غیره عرضه می شود. برای تولید و ساخت آینه نیز این این شیشه ها استفاده می شود که در برخی از ساختمانها از آیینه های بسیار بزرگ برای شیکتر و بزرگتر جلوه دادن محیط استفاده می نمایند و هر تعداد که بخواهید این نوع از شیشه ها تولید می شوند.

شیشه فلوت تبریز

برخی افراد که در شهر تبریز می باشند به دنبال شیشه فلوت تبریز با شیشه پاک کن برقی هستند که باید بگوییم برای خرید آن نیاز به راهنماییهای لازمه کار است که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود. این شیشه سطح بسیار صافی دارد که علاوه بر زیبایی به خاص بودن آن نیز کمک نموده است همچنین هیچگونه حبابی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد چون به همان دلایلی که در بالا گفته ایم با شناور شدن در قلع از حباب گرفتن آن نیز جلوگیری می شود.

این شیشه به دلیل اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد در تعداد زیادی نیز تولید و مصرف می شود و همانطور که قبلا اشاره نموده ایم این شیشه در برابر صدا و انرژی عایق بندی شده است. برای ساخت دکوری زیبا و فضایی بسیار شیک و مینیمال می توانید از این مدل شیشه استفاده نمایید.

سمپاشی منازل

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۳:۴۵ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

توری آکاردئونی چیست؟چگونه ساخته می شود و چه کاربردهایی دارد؟

توری آکاردئونی چیست؟چگونه ساخته می شود و چه کاربردهایی دارد؟

توری آکاردئونی

ایلنا نیوز

در سال های گذشته برای دور کردن حشرات در فصل تابستان از توری هایی برای پنجره ها و درب ها استفاده می شد که هر سال باید آنها را عوض می کردیم و نصب آنها نیز سخت بود و نیاز به چسب و سیریش داشت که گاهی اوقات نیز باعث کثیف کاری می شد.امروز با وجود توری های آکاردئونی و پلیسه ای دیگر نیاز به استفاده از توری های قدیمی نیست.در ادامه این مقاله شما را با توری های آکاردئونی و انواع آن آشنا خواهیم کرد پس تا انتهای این مقاله را مطالعه بفرمایید.

توری آکاردئونی چیست؟

توری های آکاردئونی که به توری های پلیسه و یا تاشو نیز شناخته می شوند از جنس پلی استایرن ساخته می شوند و دوور آنها نیز از فریم های آلومینیومی ساخته می شوند.این توری ها نرم و منعطف هستند و به راحتی قابلیت تا شدن را دارند و به دلیل ساختار آنها بسیار محکم و با دوان هستند و به راحتی نیز قابل شستشو و تمیز شدن هستند.شما می توانید این توری ها را داخل درب و یا پنجره نصب کنید و برای درب و پنجره هیچ مشکلی به وجود نمی آورند و مانع باز و بسته شدن آنها نمی شوند.

انواع توری آکاردئونی؟

توری ثابت
توری ریلی
توری رولینگ
توری آهنربایی
توری لولایی
توری ثابت

از توری های ثابت برای مکان هایی بیشتر استفاده می شود که دسترسی به آنها کمتر است و در پنجره هایی که زیاد باز و نمی شوند و یا در درب هایی که رفت و آمد از آنها کمتر است.

توری ریلی

توری های ریلی برای در و پنجره هایی که در حیاط و یا به فضای باز می رسند بسیار مناسب است و روی یک ریل در درون قاب در و پنجره قرار می گیرند و به راحتی روی این ریل ها حرکت می کنند و در صورت نیاز به راحتی باز و بسته می شوند.

توری رولینگ

ساختار توری های رولی به این صورت است که در هنگام بسته شدن به صورت رول جمع می شوند و این رول ها می تواند به حالت افقی و یا عمودی باشد.در مدل های عمودی توری ها از سمت پایین به بالا جمع می شوند و حالت کرکره به خود می گیرد و در توری های افقی توری ها از سمت راست به چپ و یا چپ به راست جمع می شوند.

توری آهنربایی

توری های آهنربایی مانند پرده هایی هستند که بر درب و یا پنجره نصب می شوند با این تفاوت که مانند پرده جلوی دید را نمی گیرند و از تور ساخته شده اند و قسمت داخلی آنها مانند پرده عمل می کنند و در هنگام ورود و خروج باز و بسته می شود با این تفاوت که یک آهنربای قوی در این قسمت ها نصب شده اند تا در هنگام عبور باز شوند و بعد از آن توسط آهنربا به یکدیگر متصل شوند.

توری لولایی

توری های لولایی مانند پنجره های لولایی به درب و پنجره نصب می شوند و روی پاشنه و قسمت افقی خود باز و بسته می شوند و برای درب های ورودز و یا پنجره هایی که زیاد باز و بسته می شوند و درب هایی که رفت و آمد زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد.شکل ظاهری آنها شبیه به توری های ثابت است با این تفاوت که به این توری ها لولا اضافه می شود تا باز و بسته شوند.

مزایای استفاده از توری آکاردئونی

توری های آکاردئونی در فصل تابستان که نیاز دارید تا در و یا پنجره را باز کنید و از هوای بهاری ببرید اما حشرات مزاحم شما هستند بسیار کارآمد هستند زیرا از ورود حشرات به داخل منزل و یا محل کار شما جلوگیری می کنند.
این توری ها قابل شستشو هستند و شما به راحتی می توانید آنها را از فریم خود خارج کرده تمیز کنید و در جای خود نصب کنید.
نصب این توری ها بسیار راحت و آسان هستند و به پنجره و درب شما آسیبی وارد نمی کنند و برای باز و بسته شدن در و پنجره نیز مشکلی ایجاد نمی کنند.
توری های آکاردیونی بسیار مقاوم و بادوام هستند و در کنار این مزایا از لحاظ ظاهری نیز بسیار زیبا و شیک هستند و می توانند یک محیط زیبا در خانه به وجود بیاورند.

قالیشویی محدوده شریعتی

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۷:۵۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

پروفیل پنجره دو جداره ویستابست چطور از انتقال گرما در فصل تابستان جلوگیری میکند؟

پروفیل پنجره دو جداره ویستابست چطور از انتقال گرما در فصل تابستان جلوگیری میکند؟

قیمت پنجره دو جداره

با مردم

پروفیل پنجره دوجداره ویستابست از استحکام و دوام طولانی برخوردار است. از مهم ترین ویژگی های این نوع پروفیل می توان به عایق صوت و حرارت بودن، مقاوم در برابر خوردگی، رطوبت و … اشاره کرد.

پروفیل پنجره دوجداره ویستابست از استحکام و دوام طولانی برخوردار است. از مهم ترین ویژگی های این نوع پروفیل می توان به عایق صوت و حرارت بودن، مقاوم در برابر خوردگی، رطوبت و … اشاره کرد. مزایای فراوان این نوع پروفیل سبب کارایی گسترده آن شده است.

 

استفاده از پروفیل مناسب ویستابست در هدر رفتن انرژی چقدر مهم است؟

اکثر شما در رابطه با مزایای پنجره های دوجداره چیزهایی شنیده اید. این نوع پنجره ها از فشردن دو لایه شیشه به یکدیگر ساخته شده اند. هوای محبوس بین دو شیشه سبب کاهش مصرف انرژی خواهد شد. می توان گفت براساس تحقیقات انجام شده ۲۵ درصد هزینه انرژی صرف هدر رفت هوای خروجی از در و پنجره می شود.

با توجه به این مسئله می توان به اهمیت پنجره های دوجداره پی برد. از طرفی استفاده از متریال درجه یک در ساخت این نوع پنجره ها بسیار مهم است. همچنین قطعات مناسب در افزایش کارایی پنجره دوجداره بسیار موثر هستند. یکی از قطعات مهم پنجره دوجداره پروفیل است، بنابراین پروفیل مناسب در کارایی و عملکرد پنجره دوجداره تأثیر فراوانی دارد.

پروفیل مناسب، سرما و یا گرما را از خود عبور نمی دهد. ساختار و طراحی پروفیل مهم ترین نقش را در کارایی پنجره دوجداره بر عهده دارد. توصیه می کنیم پروفیل را از شرکت های معتبر تولیدی تهیه کنید. کارایی و کیفیت محصول شرکت تولیدی معتبر بسیار زیاد است، از اینرو شما می توانید به مدت طولانی از کیفیت آن بهره مند شوید.

شرکت ویستابست از سابقه طولانی در زمینه تولید انواع پروفیل برخوردار می باشد. این شرکت معتبر با ارائه انواع پروفیل های با کیفیت توانسته است پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشد. شرکت ویستابست با استفاده از متریال اورجینال و طراحی خاص انواع پروفیل را تولید می کند. پروفیل پنجره دوجداره ویستابست عملکرد و کارایی پنجره را افزایش می دهد.

پروفیل های شرکت ویستابست از مقاومت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل تا مدت زمان طولانی می توانند کارایی خود را حفظ کنند. هزینه نگهداری و سرویس این نوع پروفیل ها بسیار پایین است. می توان گفت پروفیل پنجره دوجداره ویستابست تا مدت ها نیاز به تعمیر پیدا نمی کند.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پروفیل پنجره ویستابست را از کجا تهیه کنیم؟ شما می توانید محصول مورد نظر خود را از گروه صنعتی پنسروین تهیه کنید. محصولات ارائه شده توسط پنسروین بسیار متنوع هستند، از اینرو دست شما برای انتخاب باز است. کارشناسان مجرب پنسروین در بخش فروش به شما کمک خواهند کرد تا پروفیل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

صرفه جویی در مصرف برق و کولر با استفاده از پنجره های ویستابست

در سراسر محل زندگی شما در، پنجره و حتی بالکن ها سبب اتلاف انرژی می شوند. پنجره های با شیشه تک جداره عایق مناسبی نیستند، زیرا ساختار آن ها نازک است و هوای مطبوع به راحتی از آن ها خارج می شود. این امر سبب افزایش هزینه های انرژی خواهد شد. می توان گفت پنجره های تک جداره به میزان بسیار کمی از انتقال گرما جلوگیری می کنند لذا استفاده از پنجره دوجداره در فصل گرما خیلی موثر است.

شیشه رسانای خوبی برای گرما است. اما شیشه برای هوا رسانای خوبی نیست. هوای بین شیشه های دوجداره یک مهر و موم در برابر فضای باز به حساب می آید، در اینصورت پنجره های دوجداره در کاهش انتقال گرما و سرما تأثیر فراوانی خواهند داشت. با نصب پنجره دوجداره ویستابست شاهد تفاوت اساسی در اتلاف انرژی خواهید بود. این پنجره ها با داشتن دو شیشه پر از هوا از منزل شما محافظت می کنند، بنابراین یک مانع حرارتی برای شما به وجود می آورند.

پنجره دوجداره از دو صفحه شیشه ای پر شده از گاز آرگون ساخته شده است. هدایت حرارتی گاز آرگون بسیار پایین می باشد. در اینصورت حرارت به صفحه شیشه ای مخالف منتقل نخواهد شد. با نصب پنجره دوجداره می توانید از هدررفت حرارتی به میزان ۴۶% تا ۵۴% جلوگیری کنید. این امر در کاهش هزینه های انرژی شما تأثیر بسزایی خواهد داشت. در واقع نصب این پنجره سبب بهینه سازی مصرف انرژی می شود.

نکته اصلی کاهش هدررفت حرارتی توسط پنجره های دوجداره کنترل دما است. کنترل دما از طریق پروفیل پنجره دوجداره ویستابست و شیشه دوجداره اتفاق می افتد. این فرآیند سبب مستقل نگه داشتن دمای داخلی از دمای بیرونی می شود. در نهایت هدایت حرارتی بسیار ضعیفی ایجاد خواهد شد.

مکانسیم پنجره های دوجداره به این صورت است که با حفظ مناطق سرد به صورت سرد تأثیر دمای بیرونی را کنترل می کنند. در اینصورت نیاز کمتری به سیستم های برودتی خواهید داشت. هر چقدر ساختار پروفیل پنجره دوجداره ویستابست بهتر باشد کارایی پنجره افزایش پیدا خواهد کرد.

صفحات شیشه ای از پوشش e منعکس کننده برخوردار هستند. سطح داخلی صفحه شیشه ای دما را به جایی که از آن آمده است بازتاب می دهد. این امر در کاهش هدر رفت حرارتی بسیار موثر است. در واقع پوشش e منعکس کننده، تأثیر دمای بیرونی بر فضای داخل را کاهش می دهد. با وجود پنجره دوجداره ویستابست در فصل گرما نیازی به مصرف برق فراوان جهت روشن نگه داشتن کولر برای ایجاد هوای خنک نخواهید داشت.

قالیشویی شهید عراقی

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۴:۵۷ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)